Ξυπνάω το πρωί με άγχος. Είναι Σάββατο, πέρασα μια καταπληκτική νύχτα με τον ξανθό άγγελο που ονομάζεται Μιλένα . Μα τι όνομα και αυτό ρε παιδί μου ; Ναι, γιατί το Δήμητρα είναι καλό ; Ε.. καλό είναι . Τέσπα στο θέμα μας όμως . Έχω ξυπνήσει με άγχος πρέπει να πάω στο δεύτερο μέρος του σχεδίου αλλά πως το προχωράμε ; ΔΕΝ γίνεται να το αργήσω , πρέπει να γίνει άμεσα .
Η μάνα μου θα μου φέρει προξενιό πάλι σήμερα .
Σηκώνομαι με τα χίλια ζόρια από το κρεβάτι , σε λίγο θα έρθει με την κοπελιά για να γίνει η γνωριμία μεταξύ μας . Βάζω μια βερμούδα και μία μπλούζα γιατί ικανή έχω την μάνα μου να μου κάνει κανένα ντου χωρίς να χτυπήσει . Κατεβαίνω τα σκαλιά και φθάνω στην κουζίνα, βάζω καφεδάκι να γίνεται και ανοίγω τα παράθυρα .
Κουδούνι . ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ !!
- τώρα ( λέω με βαρεμάρα και πλησιάζω την πόρτα . )
-αντε παιδί μου . ( αρε μάνα τι μου κάνεις..... Της ανοίγω και παίρνω μία ανάσα για αυτό που θα αντικρίσω . )
καλημέρα αγόρι μου , καλημέρα κανακάρι μου . ( ναι έτσι με φωνάζει , την κοιτάω και της κάνω χώρο να περάσει . )
- η κοπέλα ; ( μακάρι να μην ήρθε εύχομαι απο μέσα μου και με κοιτάει άγρια )
-τώρα θα έρθει , απλά ντρεπόταν να έρθει με άδεια χέρια και πήγε να πάρει γλυκά ( ναι αυτό μας έλλειπε , η χυλόπιτα που θα φάει μια χαρά θα είναι , τι τα θέλει τα γλυκα ; )
- μάλιστα ( λέω με χαμόγελο ε.. μην με καταλάβει . )
- κοίτα να είσαι ευγενικός κακομοίρη μου .
- κακομοίρης το αγόρι σου ; το κανακάρι σου ; ( έχω πάρει φατσούλα αθώα και την κοιτώ γλυκά )
- ναι σαν να μην σε ξέρω .
- μάνα θέλω να μιλήσουμε σοβαρά . ( έχω το επαγγελματικό μου ύφος που ξέρω οτι πιάνει . Η κυρία Βασιλική δεν μιλάει σηκώνει το ένα φρύδι και με επεξεργάζεται ύποπτα μπορώ να πω . )
Την οδηγώ στο σαλόνι γιατί τόση ώρα είμαστε στην πόρτα και απλά κρύωσα . Της λέω να κάτσει και προσπαθώ να ξεκινήσω . Διάολε πως να την πείσω ;
- ακου μάνα τι θέλω να σου πω .
- σε ακούω αγόρι μου .
- κοίτα , εγώ είμαι σε μια σχέση εδώ και κάποιο καιρό και θέλω να σου την γνωρίσω γιατί μου αρέσει πολύ και τα βρίσκουμε αρκετά σε όλους τους τομείς . ( είμαι ακουμπισμένος στον καναπέ και παίζω θέατρο , ελπίζω καλά γιατί η μάνα μου γαμώτο είναι γάτα )
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...