κανόνας 1 ) μην πρήζεις ένα άνδρα να είναι συνέχεια μαζί σου .

653 56 7
                                    


-ποια είναι αυτή ;

-μια γκόμενα που πηδάω ( απαντάει σαν να είναι το ποιο απλό πράγμα του κόσμου ανασηκώνοντας τους ώμους του . Χριστέ μου με τι τύπο έχω μπλέξει σκέφτομαι καθώς κουνάω το κεφάλι μου απογοητευμένη . )

-λοιπόν , εσύ ( και με δείχνει με το δάκτυλο σαν να είμαι εγκληματίας ). Πάνω τώρα !! ( φωνάζει )

-Κάλα μωρέ πως κάνεις έτσι για μια γκόμενα που απλά << πηδάς>> ; ( κοίτα τον πως κάνει για αυτή , για μένα χέστηκε ο αλήτης , όλο με κρύβει . Λες να την γουστάρει και να μην το λέει ; Σιγά που του αρέσει κάποια αυτόν . Αν όμως ;Μα τι με νοιάζει εμένα καλέ , εγώ είμαι άνετη και ωραία .

Πάω και κάθομαι <άνετη και ωραία> στο σαλόνι με άνεση και βάζω τα πόδια μου στο τραπεζάκι ( έτσι απλά )

- τι κάνεις κοπέλα μου ; ( Στέκεται απο πάνω μου και κουνάει πολύ γρήγορα τα χέρια του . Τον έχω τρελάνει . Κοιτάω τις εκφράσεις του και είναι γλύκας . )

- καλά είμαι εσυ ; ( δεν είμαι καλά , κάτι έχω πάθει , θέλω τον γιατρό . Κάποιον ωραίο γιατρό φυσικά . Τι ; Αν είναι το τυχερό μου ; )

- Δεν σε πιστεύω . Απλά απίστευτη . ( κοιτάει κάτω σαν να σκέφτεται κάτι , η άλλη δεν φθάνει που χτυπάει το κουδούνι αρχίζει να φωνάζει κιόλας . Που πας κοριτσάκι μου 10 η ώρα το πρωί σε ξένα σπίτια και χτυπάς την πόρτα ; Θράσος λέμε τώρα )

- Μήτσο σου μιλάω !!!! ( με πιάνει απο τα χέρια με σηκώνει με ευκολία μπορώ να πω ( και δεν του το χα ) και με ανεβάζει στον ώμο του . ) Θα σε κρύψω στο δωμάτιο μου . Κακομοίρα μου τσιμουδιά . ( με κατεβάζει και μου κουνάει το δάκτυλο τώρα σαν να με μαλώνει. Α.. δεν θα τα πάμε καλά εμείς οι 2 με τίποτα . Εγώ απλά βλέπω τα καστανά του μάτια και χάνομαι . Μα τι έχω πάθει ; Μάλλον συμβαίνει επειδή έχουμε αρκετή επαφή . Αυτό είναι . Είμαι σίγουρη , δεν μου αρέσει αυτός ο άνδρας , δεν τον θέλω , δεν είναι για μένα . Τέρμα .

Είμαι μόνη μου πάλι στο δωμάτιο του και κάνω βόλτες πάνω κάτω . Υπάρχουν συνομιλίες απο κάτω και σκέφτομαι πως να είναι αυτή . Θέλω να δω . Με τρώει η περιέργεια . Ο Sherlock Holmes ξανα βγαίνει στην επιφάνεια και αναλαμβάνει δράση . Ανοίγω προσεχτικά την πόρτα για να μην με καταλάβουν και με τις μύτες τον ποδιών μου πλησιάζω την σκάλα . Βγάζω το κεφάλι μου και παρατηρώ το σαλόνι , άδειο . Μα που πήγαν γαμώτη την πουτάνα μου ; Ξάφνου εμφανίζεται στο σαλόνι μια κοπέλα , μαζεύομαι γρήγορα πίσω για να μην με δουν .

παραμύθι ή αλητεία ;Où les histoires vivent. Découvrez maintenant