Εδώ και δύο ώρες είμαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι δίπλα της , δεν την κοιτάζω , δεν θέλω να την κοιτάξω . Δεν θέλω ούτε να κουνηθώ , προσπαθώ να συμμαζέψω τις σκέψεις μου αλλά και τον εαυτό μου.Πως αφέθηκα σε αυτή την γυναίκα θεέ μου ..... Όταν την βρήκα στην πόρτα μου ήθελα απλά να την τιμωρήσω για κάποιο περίεργο λόγο , που με ξέχασε , που με αρνήθηκε κατά κάποιο τρόπο , που δεν έτρεξε από πίσω μου.
Νιώθω μία έλξη απέναντι της όπως και με άλλες γυναίκες βέβαια αλλά κάτι γίνεται μαζί της. Γυρίζω το κεφάλι μου και ένα κορμί δίπλα μου υπάρχει , έχει γυρισμένη την πλάτη της σε μένα και για ένα περίεργο λόγο θέλω να την πάρω αγκαλιά , πάντα όταν κοιμόμαστε μαζί θέλω να κολλήσω το σώμα μου πάνω της και πάντα το κάνω στο τέλος . Μπορώ να αφήσω τον εαυτό μου άλλο ένα βράδυ να το κάνει ; Και αν το παρεξηγήσει ; Είναι καλό κορίτσι , το λυπάμαι να το ταλαιπωρώ άδικα. Ασε που δεν θέλω να χαλάσω αυτό που έχω σχεδιάσει , έρωτας δεν είναι αυτό , όταν ερωτευθώ θα το καταλάβω αμέσως , είμαι έμπειρος άνδρας με μία ματιά θα το νιώσω .
Ανακάθομαι στο κρεβάτι και το βλέμμα μου μαγνητίζετε από το σώμα της , είναι μικροκαμωμένη αλλά παθιασμένη γυναίκα . Είναι κοριτσάκι αλλά στο κρεβάτι είναι φωτιά . Τα έχω κάνει σκατά , το σώμα της με καλεί να της κάνω επίθεση , ο ταύρος μέσα μου βρυχάται με την θέα του γυμνού της κορμιού . Δαγκώνω τα χείλη μου δυνατά , η κάψα μου είναι μεγάλη , δεν αντέχω άλλο θα της ορμίσω . Σηκώνομαι απότομα από το κρεβάτι , βρίσκω το μαύρο μου μποξεράκι και με μηχανικές κινήσεις το φοράω , κατεβαίνω στο σαλόνι και ξαπλώνω εκεί. Κλείνω τα μάτια μου και οι στιγμές που περάσαμε πριν από λίγο περνάνε αστραπή από το το μυαλό μου , εικόνες να βογκάει κάτω από το δικό μου άγγιγμα , να της δαγκώνω τον ώμο και να φωνάζει το όνομα μου.
Τρίβω τους κροτάφους μου με δύναμη , γιατί δεν μπορώ να μαζέψω το πουλί μου ;
-Γαμώτο !!!!! ( σηκώνομαι πάλι γρήγορα , αυτή η γυναίκα θα με τρελάνει . Μπαίνω στο δωμάτιο με δύναμη , αυτή ξυπνάει από τον ήχο όταν η πόρτα χτυπάει στον τοίχο . Σηκώνει ελάχιστα το σώμα της με αποτέλεσμα το σεντόνι να πέσει στο κρεβάτι , είναι γυμνή στα μάτια μου.
-σήκω όπως είσαι ( τις λέω θυμωμένα ,αρπάζω από το πάτωμα τα ρούχα της και της τα πετάω , θέλω να φύγει από το σπίτι μου. Γουρλώνει τα μάτια της , προσπαθεί να καταλάβει τι γίνεται, είναι από τον ύπνο ακόμα ...) Μην με κοιτάς έτσι απλά φύγε, δουλεύω σήμερα .
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...