άβολη νύχτα

682 59 0
                                    

  - όχι , δεν θέλω ........  ( δεν θέλω , δεν θέλω !!!!). Γιατί να θέλω ; 

-με ρωτάς ;( η αναπνοή του γίνεται ποιο γρήγορη με κοιτά αγριεμένα  , μα γιατί;  δεν έκανα κάτι ρε παιδιά . Μαζεύομαι προς τα πίσω για να χαθεί η ερωτική ατμόσφαιρα που αιωρείται , μαζεύω τα χέρια μου για να κρύψω την γύμνια μου , ξαφνικά νιώθω εκτεθειμένη , το αλκοόλ αντί να με κάνει θαρραλέα με κάνει μαζεμένη )

- ντύσου , εγώ πάω στο μπάνιο . ( τα χαρακτηριστικά του είναι αγριεμένα αλλά δεν με νοιάζει τέλος το παιχνίδι . Με απότομες κινήσεις πάει στο μπάνιο κλείνει με δύναμη την πόρτα , αμέσως ακούω την βρύση να τρέχει . Σηκώνομαι δειλά , αθόρυβα να ντυθώ  , η μπλούζα του έχει το άρωμα του , την χαϊδεύω απαλά φέρνοντας την στην μύτη μου για να αιχμαλωτίσω έστω και για λίγο το άρωμα του . Ξεφυσάω και την φοράω  , μου είναι αρκετά μεγάλη δεν χρειάζομαι το παντελόνι , στρέφω το κεφάλι μου μπρος την πόρτα του μπάνιου , περιμένω μερικά λεπτά για να βγει  με βρεγμένα μαλλιά να στάζουν πάνω του , δεν φοράει πλέον την μπλούζα του μόνο με την φόρμα του. )

- είναι ώρα για ύπνο , αν θες κοιμήσου στο κρεβάτι μου μαζί μου , δεν θα σε αγγίξω μην φοβάσαι . ( Κάθεται στο κρεβάτι με την πλάτη του γυρισμένη σε μένα , τα βήματα του βαριά , ξαπλώνει χωρίς καν να με κοιτάξει μία φορά , είμαι κατσουφιασμένη ξαπλώνω σιγά σιγά πίσω περνώντας το μαξιλάρι αγκαλιά μία κίνηση ανασφάλειας που κάνω από μικρή όταν νιώθω άγχος. Δεν νιώθω άγχος  για αυτόν αλλά για μένα μήπως δεν αντέξω και τον ακουμπήσω   .Κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά για να διώξω τις σκέψεις μου και κλείνω τα μάτια μου, επιτέλους με παίρνει  ο γλυκός ύπνος .

Νιώθω κάτι να κουνιέται δίπλα μου και να έρχεται ένας αέρας πάνω στο πρόσωπο μου . Τ ι στο καλό έχουμε αφήσει ανοιχτά τα παράθυρα ; Ανοίγω νυσταγμένα τα μάτια μου και βλέπω έναν Γρηγόρη να κοιμάται στο μαξιλάρι που έχω ακόμα αγκαλιά . Ο βλάκας έχει ρίξει όλο το βάρος του και δεν μπορώ να αναπνεύσω . 

- γαμώτο ( λέω δυνατά και προσπαθώ να τον μετακινήσω . Τίποτα , είναι και βαρύς πανάθεμα τον . κοιμάται ήρεμα και ρυθμικά με την ανάσα του να βγάζει ένα γλυκό ήχο )

- πουλάκια μου ξυπνήστε πρέπει να φύγω εγώ , έχω φτιάξει πρωινό (τρομάζω με την εισβολή στο δωμάτιο , και επιτέλους η ωραία κοιμωμένη ξυπνά . Ατάραχος απλά σηκώνει ελάχιστα το κεφάλι και βλέπει μία την μάνα του και μία εμένα . )

- Ναι θα έρθουμε ( λέει με ένα χασμουρητό , ανακάθεται λίγο και ξανά ξαπλώνει πάνω μου . ΆΝΤΕ ΠΑΛΙ !!! )

παραμύθι ή αλητεία ;Onde histórias criam vida. Descubra agora