ΓΡΗΓΟΡΗΣ

695 68 0
                                    

ΠΛΕΥΡΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ

Είμαι στο αμάξι και οδηγώ προς το σπίτι μου , κοιτώ το ταμπλό την ώρα , ειναι 10 και 30 , πούστη μου είναι νωρίς να πάω σπίτι , κάνω στροφή και πάω στο μαγαζί μου . Μπαίνω μέσα άνετος και κάθομαι σε ένα σκαμπό στο μπαρ .

-αφεντικό τελικά ήρθες σήμερα ; ( μου λέει με απορία , ήξερε οτι υπήρχε γκόμενα σήμερα και του φάνηκε περίεργο )

- ναι , σχόλασα νωρίς σήμερα το γκομενάκι . ( λέω με σαρκασμό , ο Στέλιος γελάει και φεύγει να συνεχίσει την δουλεία του . )

Καλώ στο τηλέφωνο τον κολλητό μου τον Πάνο για παρέα, βαριέμαι μόνος μου και δεν έχω όρεξη τώρα για άλλο πήδημα , μια αντροπαρέα θα με κάνει να νιώσω καλύτερα . Ο φίλος μου δεν αργεί να έρθει , φίλοι παιδικοί έχουμε περάσει πολλά ξενύχτια μεταξύ μας αλλά βλέπεται αυτός νοικοκυρεύτικε νωρίς .

-που είσαι ρε μαλάκα ; Μας θυμήθηκες; ( λέει με υφάκι και παραγγέλνει ένα ουίσκι )

-κάντα δύο Στέλιο , και το δικό μου διπλό ( του νεύω με το χέρι )

-τι έγινε ρε μαλάκα ; Έχουμε ντέρτια ; ( βγάζει το σακάκι του , και γελάει )

- όχι ρε φίλε απλά θέλω να πιω ( προσπαθώ να το παίξω αδιάφορος πίνοντας το υγρό του ποτού μου .)

- τι έγινε με το μανούλι που θα βγαίνατε σήμερα ; Σε σχόλασε ; ( τον κοιτώ δολοφονικά , αφήνω με ύφος το ποτό μου και παίρνω το αλαζονικό μου προσωπείο.)

-την πήδηξα στο αμάξι και μετά την πήγα για φαγητό , αλλά την σχόλασα νωρίς . ( το χαμόγελο του φίλου μου πλάταινε όλο και περισσότερο με τα γεγονότα που του έλεγα . Ε.. ήταν περήφανος για εμένα. )

Η ώρα περνούσε ευχάριστα , λέγαμε μαλακίες πίνοντας , μάλλον εγώ έπινα για τι το φιλαράκι μου δεν ήθελε . Για κάποιο περίεργο λόγο η Δήμητρα ερχόταν στο μυαλό μου , προσπαθούσα να καταλάβω τον λόγο αλλά δεν τον έβρισκα. Ο Πάνος σε κάποια φάση το μυρίστηκε και με ρώτησε

- γιατί σκοτείνιασες ρε στα ξαφνικά ;

- δεν είμαι σίγουρος , μου συμβαίνει κάτι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ( του λέω σκεφτικός καθώς παρατηρώ το μαγαζί που αρχίζει να αδειάζει .Ο Πάνος ξύνει το μούσι του και με εξετάζει προσεχτικά .) Χαλάρωσε ρε δεν είναι τίποτα , απλά θυμάσαι την κοπελιά που την έμπλεξα στο σχέδιο ; ( λέω καθώς κουνάω το ποτό μου . )

παραμύθι ή αλητεία ;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora