Γρηγόρης

647 61 0
                                    

Είναι απόγευμα και έχω κανονίσει να βγώ φυσικά με μια γκόμενα που γνώρισα το μεσημέρι . Πότε πρόλαβα ο άτιμος λέω και γελάω μόνος μου. Κοιτιέμαι στον καθρέπτη βάζοντας το άσπρο πουκάμισο μου και σκέφτομαι το ωραίο πήδημα που θα κάνω . Μόλις με είδε τις τρέχαν τα σάλια . Σε όλες αρέσω εγώ εκτός απο μία αλλά που θα μου πάει θα τον καταφέρω τον Μητσάκο , έχουμε ένα σιωπηλό πόλεμο μεταξύ μας που θα τον κερδίσω από πείσμα καθαρά , όχι τίποτα άλλο . . .

Είμαι έτοιμος στην εντέλεια . Ρίχνω μια τελευταία ματιά για τις μικρολεπτομέριες της εμφάνισης μου . Θα κάψω καρδιές πάλι .Παίρνω τα κλειδιά μου και ξεκινάω .

Οδηγώ μέχρι το σημείο που έχουμε δώσει το ραντεβού με την κούκλα . Την βρίσκω να με περιμένει στο πεζοδρόμιο με καυτό κοντό φορεματάκι και τακούνια στιλέτο . Τα θέλει ο κώλος της.Μου χαμογελάει και της κάνω νόημα να μπει . Μπαίνει χαζοχαρούμενα μέσα και μου δίνει ένα πεταχτό φιλάκι χαϊδεύοντας τον καβάλο μου . Πολύ γρήγορη είναι αυτή .

-μωρό πεινάς πολύ ; ( την ρωτώ με σηκωμένο το φρύδι για να πιάσει το υπονοούμενο . Αυτή με κοιτά όλο νόημα συνεχίζοντας να με χαϊδεύει προκλητικά .)

- ναι μωρό μου πεινάω αλλά οχί για φαγητό . ( με πλησιάζει και με φιλάει στο στόμα εισβάλλοντας την γλώσσα της αχόρταγα . Γελάω από μέσα μου με το πόσο εύκολα την έριξα. )

- είμαι σίγουρος .

Ξεκινάω να οδηγώ ψάχνοντας κανένα στενάκι για να την κανονίσω . Μετά από λίγη ώρα βρίσκω το κατάλληλο μέρος για να την ξεσκίσω . Σταματάω και σβήνω την μηχανή . Αυτή, που ούτε θυμάμαι το όνομα της και ούτε με νοιάζει , με καβαλάει με θράσος .

-βιάζεσαι και θα σε μαλώσω . ( Της σηκώνω το κοντό της φόρεμα σιγά σιγά και αυτή αναστενάζει . Γελάω με το θέαμα , δεν φοράει βρακί από μέσα .)Είσαι άτακτη . ( μου ανοίγει το φερμουάρ και μου τον βγάζει έξω , αρχίζει και μου τον παίζει καθώς εγώ τις κατεβάζω της τιράντες της . Παίρνω το στήθος της στην χούφτα μου και αρχίζω να τα φιλάω , αρχίζει και αναστενάζει ποιο δυνατά, ήρθε η ώρα να την πάρω . Της το βάζω με δύναμη αλλά δεν παραπονιέται , απλά αρχίζει να κουνιέται άγρια πάνω μου . Πάει να με φιλήσει αλλά το αποφεύγω διακριτικά φιλώντας και δαγκώνοντας την στο λαιμό . Τελειώνει βογκώντας σαν κατσίκα πάνω μου και τώρα ήρθε η σειρά μου .

Τον βγάζω από μέσα της , την κοιτώ με βλέμμα αυστηρό και της λέω < ήρθε η ώρα να με περιποιηθείς > . Με κοιτάει λαχανιασμένη από τον οργασμό της και νεύει οτι συμφωνεί . Την κατεβάζω από πάνω μου και την οδηγώ με το χέρι μου να τον πάρει στο στόμα της .

παραμύθι ή αλητεία ;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora