Η μέρα είναι υπέροχη , ο ήλιος λάμπει ,τα πουλάκια κελαηδούν υπέροχα με την μελωδία να φτάνει στα αυτιά μου. Περπατάω με έναν κούκλο δίπλα μου και όλα μου φαίνονται υπέροχα , και είναι . Χα ! Η διαφορά ύψους με κάνει να σηκώνω ψηλά το κεφάλι μου για να μπορέσω να δω το επιβλητικό του βλέμμα . Περπατάει αγέρωχος , σίγουρος , το κουστούμι του άψογο , αυτός είναι όλος άψογος. Τα μάτια μου πέφτουν στο δρόμο , αρχίζω να ντρέπομαι στα ξαφνικά για μένα . Τα ρούχα μου είναι απλά , φοράω απλά μία σιέλ μπλούζα και ένα τζιν με τα σταράκια μου . Ευτυχώς που φόρεσα ένα κραγιόν μπας και φτιάξουμε την πολύ λυτή μου εμφάνιση . Αλλά δεν πρέπει να του αρέσω έτσι όπως είμαι ; Γιατί πάντα είμαι λυτή , αυτό μου αρέσει , αυτό με κάνει να νιώθω καλά . Πρέπει να αλλάξω τόσο πολύ για έναν άνδρα ; Αξίζει ; Οι σκέψεις πέφτουν βροχή στο μυαλό μου , προσπαθώ να σκεφτώ ώριμα για να βρώ κάποια διέξοδο .
Το χέρι του με ακουμπάει απαλά στην μέση μου κάνοντας να τιναχτώ , καλέ τον ξέχασα αυτόν στο τέλος ..... Με στρίβει απαλά έχοντας ακόμα το χέρι του εκεί και με επαναφέρει στην πραγματικότητα . Έχουμε μπει τελικά σε ένα μαγαζί και προχωράμε ήδη για να καθίσουμε με την συνοδεία ενός σερβιτόρου . Μας κάνει νόημα να καθίσουμε ευγενικά , εκεί που έχω απλώσει το χεράκι μου να τραβήξω την καρέκλα με προλαβαίνει ένα άλλο χέρι . Σηκώνω το κεφάλι μου σαστισμένη με την πράξη αυτή και τον κοιτώ να μου χαμογελάει με το πανέμορφο του χαμόγελο και τα γαλάζια του μάτια να λάμπουν . Πεταρίζω τα βλέφαρα μου γλυκά , ρίχνω το χέρι μου κάτω και δέχομαι με χαρά να μου τραβήξει την καρέκλα . Κάθομαι με χάρη ( δηλαδή προσπαθώ) αναστενάζω στην θέα του κούκλου μου που αντρικά κάθεται απέναντι μου και με κοιτά στα μάτια , θέλω να σε φάω γλυκέ μου ιππότη .
-σου αρέσει το μαγαζί ; ( σταυρώνει τα χέρια του πάνω από το τραπέζι και γέρνει σε μένα με ενδιαφέρον. )
-ναι πολύ ( του λέω χαζογελώντας , αφού είμαι μαζί σου τα πάντα μου αρέσουν εδώ. Τον βλέπω να σουφρώνει τα χείλη του ελαφρώς και να μπλέκει τα δάκτυλα του μεταξύ τους)
- μα από τοτε που μπήκαμε στο μαγαζί δεν του έριξες ούτε μία ματιά.( αφήνει ένα μικρό γελάκι στρίβοντας το κορμί του και άλλο προς εμένα . Γαμώτο , γαμώτο )
-όχι το είδα (γυρνάω το κεφάλι μου γύρω γύρω να παρατηρήσω το μαγαζί που με έφερε, μεταξύ μας χέστηκα που με έφερε , ακόμα και για πατσά να με πήγαινε δεν θα με ένοιαζε. )
- τώρα το βλέπεις έτσι ; ( αρχίζω και κοκκινίζω από ντροπή , εδώ πρέπει να είμαι γυναίκα όχι κοριτσάκι όπως λέει ο Γρηγόρης. Κοιτώ ακόμα το μαγαζί αμήχανα για να αποφύγω να απαντήσω. Βρίσκομαι ήδη σε άβολη θέση με το κοκκίνισμα μου ώσπου έρχεται ευτυχώς ένας σερβιτόρος να πάρει τις παραγγελίες μας.)
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...