ΤΟ ΠΡΩΙ

954 62 0
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ένα άσπρο ταβάνι .

-Καλά εγώ ροζ δεν το έβαψα τον απρίλιο ; ( λέω δυνατά )

-Καλημέρα . Εμμ... πως σε λένε ;

Και τότε παθαίνω συγκοπή .

Τρομοκρατούμε πεταρίζω τα μάτια μου  για κάμποσες φορές για να επεξεργαστώ που είμαι .

Γυρνάω το κεφάλι μου σιγά σιγα με γουρλωμένα μάτια (ξέρετε σαν τον εξορκιστή ) και βλέπω έναν άνδρα .

-ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ !!!!! λέω και σηκώνομαι όρθια , έτσι γυμνή .

-Κοίτα μου αρέσει πολύ το θέαμα αλλά δεν ξέρω αν έχει την ίδια άποψη η Κυρία Νιτσα από απέναντι . (λέει και κοιτάει έξω στο μπαλκόνι με ένα πονηρό χαμόγελο )

Παίρνω τα μάτια μου από πάνω του και κοιτώ και εγώ εκεί που κοιτά . WTF μια κυρία μας κοιτά με χαμόγελο από το απέναντι μπαλκόνι .

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ .

Αρπάζω το σεντόνι που είναι πάνω στο κρεβάτι αστραπιαία και ακουω σοκαρισμένη ....

-Καλημέρα Γρηγόρη μου . Επιτέλους έφερες κοπέλα στο σπίτι . Η μαμά σου με παίρνει τηλέφωνο και μου παραπονιέται .
  

Σχολιάζει με γελακι μικρό .

-Ναι ναι είδατε ; Αλλά και τι βρήκα !

Καλά εγώ έχω πάθει σοκ φυσικά ,  απλά κοιτώ μία τον έναν μία τον με τρόμο  .

Με τι άνεση συζητάνε για μένα
Ενώ είμαι γυμνή ακόμα .

- Γρηγόρη μου ,  το όνομα της καλής σου ; λέει με γλυκύτητα στην φωνή  ,κάνοντας νοημα  με τα μάτια προς το μέρος μου .

-Ε...

Έξι βλάκα !!!!

Με απορία στο μάτι και κάτι τσίμπλες, μου κάνει νόημα με το χέρι ,  να πώ το όνομα μου .

-ΔΉΜΗΤΡΑ (το φωνάζω δυνατά  αν και δεν χρειάζεται . Το μπαλκόνι της κυριουλας είναι σε κοντινή απόσταση .

Χριστέ μου,  λες να μας άκουσε χθες ; )

-Αχχ κοπέλα μου μπράβο σου που σοβάρεψες αυτό το ρεμάλι (λέει χαχανίζοντας )

-ναι είδατε ..

Αφήνω την πρόταση έτσι . Μα τι άλλο να πώ η γυναίκα . Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι ο τύπος τόση ωρα το διασκεδάζει .
Ενώ εγώ είμαι σε τεράστια αμηχανία .

Μαζεύω καλύτερα το σεντόνι που έχω καλυφτεί και κάθομαι κόσμια στο κρεβάτι .

-λοιπόν εγώ σας αφήνω τώρα . Αντε παιδία μου τα λέμε . Α.. Και να περάσετε καμία μέρα για καφεδάκι και κουτσομπολιό .

παραμύθι ή αλητεία ;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora