Η ανάσα του μου χτυπάει το πρόσωπο , δεν έπλυνε τα δόντια του , καλά ουτε εγώ να πω του στραβού το δίκιο , αλλά δεν πειράζει .
Είμαστε σε απόσταση αναπνοής , τόσο κοντά και σκύβει ........
Με κοιτάει στα μάτια ,χαϊδεύει το κάτω μέρος του πιγουνιού μου και ανεβαίνει σιγά και βασανιστικά. Φθάνει στα χείλι μου , το δάκτυλο του μένει εκεί στο κάτω χείλος μου . Πεταρίζω τα μάτια μου για να καταλάβω τι γίνεται . ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ! ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ . Τα τρία ΔΕΝ που πρέπει να έχω για αυτόν .
- τι κάνεις ; ( του λέω με γκριμάτσα και βγάζω τα χέρια του από πάνω μου . Πολύ ζέστη ρε παιδί μου στα ξαφνικά . Ουφ ..... )
-έλα που δεν θες . ( και με τραβάει κοντά του και βρισκόμαστε στην ίδια θέση με πριν . Ανίκανη να κουνηθώ από το σοκ της πάλι επαφής τον κοιτάζω να με ξανά πλησιάζει . Το άρωμα του εισβάλει στα ρουθούνια μου, χωρίς να το περιμένω μου φεύγει ένας αναστεναγμός , ασυναίσθητα κλείνω τα μάτια μου . Ωχ παναγία μου που πάω ; τι κάνω ; Ένα τηλέφωνο τον ηλίθιο τον αδερφό μου δεν το πήρα . Άσχετο αλλά το ξανά είπα .)
Πλησιάζει και άλλο και άλλο και άλλο και σταματάει όταν τα χείλι του ακουμπούν ελάχιστα τα δικά μου. Δεν με φιλάει απλά μένει εκεί . Μα γιατί με τυραννάει ο αγροίκος ; Πρέπει να τον ρωτήσω , δεν θα πέσω εγώ στον ερωτά του .
Εκεί που σκέφτομαι αυτά και κοιταζόμαστε στα μάτια περίπου κανένα 2 λεπτο .... μιλάει .
- είδες που σε επηρεάζω ακόμα και αν δεν το θες; ( απομακρύνεται αμυδρά και το πρόσωπο του έχει μια έκφραση ευχαρίστησης που μου σπάει τα νεύρα . Θέλω να τον πλακώσω γαμώτο )
-όχι , το μόνο που είδα είναι οτι θες συνέχεια να με κρατάς και μάλλον..... να με φιλήσεις (δίνω έμφαση στο μάλλον και στο φιλήσεις αλλά δεν κουνιέμαι . Μου αρέσει που με αγγίζει συνέχεια (αν και δεν θα έπρεπε γιατί είναι ένας κρετίνος σκέτος . Ναι αυτό είναι .)
-πάμε στοίχημα οτι θα με ερωτευτείς τρελά ; Και θα έρθεις να μου το πεις ; (το υφάκι του δεν έχει αλλάξει απλά έχει προστεθεί και η αλαζονεία στο όλο σύνολο . Είναι τόσο σίγουρος που με προκαλεί .)
- δεν βάζω στοιχήματα μαζί σου , βγήκα ήδη χαμένη με ένα και δεν κάνω άλλες συμφωνίες μαζί σου . Αρχίζω και σε φοβάμαι . ( δεν κάνω την ίδια βλακεία ξανά , την πάτησα ήδη μια φορά . Άσε που δεν με συμφέρει το στοίχημα , γιατί έχω μία μικρή αλλά πάρα πολύ μικρή υποψία ότι την έχω πατήσει μαζί του . Αχχχχ ρε Φίλιππε που είσαι να με σώσεις από τα δόντια του καρχαρία ; Κοκαλάκι δεν θα μου αφήσει αυτός εδώ .
CZYTASZ
παραμύθι ή αλητεία ;
Dla nastolatkówη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...