- αγαπητή μου να σου γνωρίσω τον φίλο μου .
- ΓΡΗΓΟΡΗ ;
- ΔΗΜΗΤΡΑ ;
- Μωρό μου γνωρίζεστε ;Τι έγινε ρε παιδιά ; Παίζω σε καμία ταινία και δεν το ξέρω ; Όχι γιατί αν παίζω θέλω τα διπλά λεφτά από οτι συμφωνήσαμε . Έτσι.....
Τα μάτια μου γουρλώνουν σαν της κουκουβάγιας , το στόμα μου ανοίγει ενώ στα αυτιά μου ακούγονται πουλάκια να τραγουδούν .
Χριστέ μου είμαι ξανά στην ζώνη του λυκόφωτος !!!!!!Τότε άνοιξα επιτέλους τα μάτια μου , με ένα δυνατό κλίκ βγήκα από τις παραισθήσεις μου. Η Αλίκη από την χώρα των θαυμάτων με ένα απότομο άλμα βρέθηκε σε μία μεγάλη θάλασσα γεμάτη συναισθήματα να την πνίγουν και να την βυθίζουν στον πάτο χωρίς ανάσα.
Πρέπει να πάρω ανάσα ......Δήμητρα ...... ανάσα........
Αυτή η γυναίκα είναι η κοπέλα στο μπάρ , αυτή μπροστά μου είναι η γυναίκα στην φωτογραφία , αυτή η γυναίκα είναι η φιγούρα που είχα δει να βγαίνει από το σπίτι του.
Τα δάκρυα μου κρύβονται πίσω από τα μάτια μου , το ήξερα οτι υπήρχε άλλη αλλά να το βλέπω μπροστά μου με τσακίζει .Τρεμοπαίζω τα βλέφαρα μου από τον πανικό , θέλω να κλάψω και να γελάσω ταυτόχρονα αλλά δεν μπορώ ο τόπος και ο χρόνος δεν μου το επιτρέπουν . Παίρνω μία γερή ανάσα και σφίγγω τα δόντια μου , με μεγάλη δυσκολία πλαισιώνω ένα κρύο χαμόγελο στα χείλη μου , είμαι δυνατή . Με πλησιάζει με μεγάλα βήματα αλλά τον σταματάει το χέρι μου που το έχω σηκωμένο για χειραψία , στέκεται ένα μέτρο μακρυά μου με πληγωμένο βλέμμα . Πλαταίνω το χαμόγελο μου δείχνοντας απειλητικά τα δόντια μου να κάνει πίσω . Ευτυχώς πιάνει γιατί αν πλησίαζε και άλλο πραγματικά δεν θα μπορούσα να κρατηθώ , θα του έσπαγα το κεφάλι .
Δίνει διστακτικά το χέρι του για χαιρετισμό , ένα γρύλισμα ξεφεύγει άθελα μου , ωχ ελπίζω η μουσική να το καλύψει .
- έχουμε γνωριστεί με τον κύριο ( δυστυχώς) . ( το τελευταίο το είπα ψιθυριστά αλλά αυτός που ήθελα να το ακούσει το άκουσε αφού μόλις το ξεστόμισα μου έσφιξε το χέρι δυνατά. ) .Έχουμε συστηθεί στο μαγαζί του , βλέπεται κοινοί γνωστοί .( ελευθερώνομαι με δύναμη απο το κράτημα του αλλά ακόμα τα βλέμματα μας δεν έχουν ξεκολλήσει , δεν πρέπει να σπάσω , είμαι δυνατή.)
- ναι με την κυρία..( μαλάκα ) έχουμε συστηθεί πολύ καλά . ( μην με προκαλείς σε παρακαλώ.)
- καλέ τι ωραίο παλικάρι είναι αυτό βρε συμπεθέρα ; Τζιγέρι σωστό (ακούγεται η φωνή της θείας μου που για κάποιο λόγο σήμερα ντύθηκε μπομπονιέρα ; )
- ναι κυρία Μαριγούλα είπαμε ; ( ρωτάει η συμπεθέρα με ξινισμένη μούρη)
- ναι καλέ , βρε της κόρης σου είναι ; Ο γαμπρός ; ( μόλις άκουσα αυτή την λέξη ρεύμα πέρασε το σώμα μου κάνοντας με να κοιτάξω το πάτωμα από ντροπή )
- Όχι , δεν είμαι γαμπρός κανενός.( λέει με σταθερή φωνή , νιώθω τα μάτια του να καίνε το δέρμα μου θέλω να φύγω.)
- καλά αγόρι μου ότι πείς ..... καλέ συμπεθέρα πολύ οξύθυμος είναι ο δικό σας . Απαπααααααα .
- θεία μην επεμβαίνεις σε ξένες υποθέσεις . ( μαλώνω διακριτικά την θεία μου )
- χαχαχαχα καλέ οικογένεια θα γίνουμε σε λίγο , τι λές ; ( θα γίνω οικογένεια μαζί του ; Άνοιξε πέτρα για να μπώ, θα σκοτώσω οποίον βρώ. ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ !!!!)
BẠN ĐANG ĐỌC
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...