Ξυπνάω το πρωί για να ετοιμάσω πρωινό για τον μικρό γιατί φεύγει κατά της 12 για Αγγλία . Κοιμάται το μανάρι μου , το μουλάρι δεν μου έχει πει τίποτα τόσες μέρες , απλά πίνει και αναστενάζει . Τι γίνεται δεν ξέρω .
Αααα .. κάτσε να πάρω τηλέφωνο την Έλενα να δω τι κάνει αυτή για το σποράκι μας . Αρπάζω το κινητό μου και πάω στις κλήσεις , βλέπω το όνομα που έχει περάσει το όνομα του και γρυλίζω . Το ψώνιο πότε το πέρασε ; Μάλλον όταν κοιμόμουν και με έβγαλε φωτογραφίες ο .... ο.. ανώμαλος . Λες να βγήκα καλή μωρέ ; Το άθλιο το υποκείμενο .
Παίρνω ανάσες λες και γεννάω και πάω να διαγράψω το νούμερο . ΟΧΙ !!! Πρέπει να τελειώνω με αυτή την υπόθεση , δεν πρόκειται να πάω μαζί του ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ , έτσι χάνει το στοίχημα !!!!!! Άρα τον συναντάω του δίνω το γαμημένο πουκάμισο , και μου δίνει τις φωτογραφίες και το σουτιέν ( όχι τίποτα άλλο αλλά είναι και ακριβό ). Ένα , ένα Δημητρούλα , πρώτα παίρνουμε την Ελενα να δούμε τι κάνει . Πληκτρολογώ τον αριθμό της και καλεί .
- έλα μπουκλού μου , πως και ξύπνια ;
- ξύπνησα νωρίς για το ζώον τον αδερφό μου που φεύγει σήμερα .
-ναι ; τι ώρα ; ( άλλαξε απότομα η χροιά της φωνής της και βαριανασαίνει . Ακόμα δεν είναι καλά η γλυκούλα μου μάλλον να πω ; )
-κατα της 12 θα φύγει , θα πάμε για ένα καφέ πρώτα . Εσύ θα πας γραφείο σήμερα; Είσαι καλύτερα γιατί πάλι δεν σε ακούω καλά .
- όχι , είπα την γραμματέα μου να μου ακυρώσει όλα τα ραντεβού μου για σήμερα , θέλω ξεκούραση . Μάλλον ψυχική ξεκούραση .
- γιατί τι έγινε ; ( με ταράζει πρωινιάτικα )
-τίποτα το ιδιαίτερο . Να σου πω ; θέλεις να έρθω απο εκεί για καφεδάκι ;
- τι έγινε ; λουφάρουμε ; ( αστειεύομαι )
- ωωω γάμησε το ( μου λέει θυμωμένη , τώρα με την εγκυμοσύνη έχει γίνει ευέξαπτη ούτε μια πλάκα δεν σηκώνει )
- ωωωω για απόφοιτος της νομικής πολύ άσχημο λεξιλόγιο χρησιμοποιήτε δεσποινίς Αναστεσίου (καζούρα μπάς και της φτιάξω την διάθεση )
-σκάσε βλαμμένη χαχαχαχα ( οκ μόλις το έκανα )
-να έρθεις γλυκούλα μου , εξάλλου στο μαγαζί θα πάω το απόγευμα .
- οκ μπουκλου μου ( και μου το κλείνει , τι θα κάνω με αυτό το κορίτσι ; Το άλλο το ζαβό δεν το παίρνω γιατί ξέρω πως ξεγεννάει μια σήμερα το πρωί και δεν θα ξεμπερδέψει εύκολα . Δουλειά και αυτή ρε παιδί μου .)
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...