Κρύψου τις λέεω και με κοιτά με γουρλωμένα μάτια . Τώρα που την βάζουμε ; που η μάνα μου είναι ένας σίφουνας που τα σαρώνει όλα ε ;
Προχωράω πέρα δώθε μεχρι που πέφτω κάτω σε κάτι , το τζιν της . Χωρίς να το σκεφτώ της το πετάω και την διατάζω να το φορέσει . Υπακούει χωρίς να μιλάει , περίεργο αυτό για αυτή πάντα , θα θέλα να της το κάνω και στο κρεβάτι . Κουνάω το κεφάλι μου για να δίωξω τις βρώμικες σκέψεις που μπήκαν στο μυαλό μου , δεν είναι ώρα τώρα . Την σπρώχνω προς το μπαλκόνι και η Δήμητρα αρχίζει να γκρινιάζει .
- Ελα σε παρακαλώ ( της λέω με κουταβίσια μάτια )
-Καλά ! ( λέει με εκνευρισμό)
Ξανά μπαίνω στο σπίτι και βλέπω το μπουφάν , τα παπούτσια, την τσάντα της και το κινητό της , κάτσε να αποθηκεύσουμε το νουμεράκι μου . Το παίρνω και κάνω γρήγορα μια αναπάντητη στο δικό μου και το αποθηκεύω ως <<ΤΟ ΚΟΥΚΛΙ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΌ >>.
Τρέχω τησ τα πετάω με βρίζει και φεύγω . Απλά τα πράγματα .
Πάω ξανά στην πόρτα που δεν έχει σταματήσει να χτυπάει , παίρνω μια ανάσα , κάνω το σταυρό μου γιατί ποτέ δεν ξέρεις με την μάνα μου . Είναι μία η Ευγενία ....
Την ανοίγω και μπαίνει η μάνα μου με φόρα .
-Καλημέρα αγόρι μου , πολύ ώρα έκανες για να ανοίξεις πάντως (λέει καθώς κοιτάει ,λάθος ελέγχει τον χώρο ) .
-Τι κάνεις αγόρι μου ; τρως καθόλου ; με πήρε τηλέφωνο η Κυρία Νίτσα και μου είπε για μία κοπελίτσα αληθεύει ; ( καλά παίρνει ποτέ της ανάσα;)
-πρώτον πάρε ανάσα . Δεύτερον αφού ξέρεις από την κατάσκοπο σου τι με ρωτάς για την κοπέλα ;
-αχχχ παιδί μου εγω για σένα νοιάζομαι να ξέρεις .
Αρε μάνα , αυτή η γυναίκα όταν μιλάει φωνάζει , ελπίζω μόνο να μην ακούσει την συζήτηση που θα κάνω τώρα. Μα που ειναι ; Κοιτάω έξω και την βλέπω να μιλάει στο τηλέφωνο , ευτυχώς. Ξανά πλησιάζω την μάνα μου που με κοιτάει περίεργα και κοιτάει ύποπτα την βεράντα . Οχι ρε πούστη μου .
- μάνα έλα για καφέ στην κουζίνα (ελπίζω να έρθει σκέφτομαι με αγωνία )
-φέρε μου τον εδώ αγόρι μου (λέει χαμογελώντας , το πιάσε ρε πούστη μου )
- μάνα πες τι θές ...... απαντάω εξαντλημένος
-θέλω όνομα , επίθετο , ειναι καλή παιδί μου ;
-λοιπόν μάνα !! άκου μαι , θα στην γνωρίσω απο κοντά , αλλά !!!!!
-τι αλλά παιδι μου ;
-δεν θέλω τώρα γιατι φοβάμαι οτι θα την τρομάξεις ( που είναι και αλήθεια , η μάνα μου είναι λίγο τρομαχτική )
-γιατί λες έτσι την μανούλα;
- Μάνα σε παρακαλώ δεν θέλω να την τρομάξουμε την κοπέλα
-καλά αγόρι μου , αλλά θα μου την γνωρίσεις άμεσα ( λέει καθώς την σπρώχνω ήδη στην πόρτα )
- ναι μανούλα ( λέω με αγγελικό ύφος , που με έχει σώσει άπειρες φορές )
Φεύγει , βγάζω μια κραυγή ανακούφισης.
ΩΧΧ ναι την ξέχασα αναφωνώ και χτυπάω το κουτελό μου με την παλάμη μου . Πάω στην βεράντα και δεν βλέπω κανέναν. Τι στο καλό πήδηξε απο το μπαλκόνι ; ή μάλλον έφυγε απο την σκάλα υπηρεσίας .
- Δεν πειράζει θα ξανά έρθεις και αν δεν έρθεις θα σε βρώ εγώ ( λέω με ένα σατανικό γέλιο )
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...