Άνοιξα τα μάτια μου και τεντώθηκα . Γύρισα και την είδα δίπλα μου , περίεργο αλλά να την βλέπω στο κρεβάτι μου δεν με ενοχλεί . ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Με όσες γκόμενες κοιμάμαι ακόμα και σχέση του τύπου σχέση να κάνω δεν τις αφήνω . Μην μαας γίνει συνήθεια Γρηγόρη λέω στον εαυτό μου . Αρχίζει και κουνιέται , θα γελάσουμε τώρα .....
-Καλά εγώ ροζ δεν το έβαψα τον απρίλιο ; ( χαχαχαχααχ δεν υπάρχει . Προσπαθώ να μην γελάσω δυνατά και την τρομάξω . Πως την λένε ρε γαμώτο ; )
-Καλημέρα . Εμμ... πως σε λένε ( τι ρωτάω αλλα δεν μπορώ κρατίεμαι με το ζόρι για να μην ξεσπάσω με την γκριμάτσα που έχει πάρει )
- ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ !!! (χαχχαχαα είναι τόσο αστεία αυτή η κοπέλα , ακομά δεν ξέρω το όνομα τις αλλά που θα πάει θα το μάθω . Στέκεται όρθια γυμνή , μμμμμ.... καλά θυμώμουνα, εχεί πολυ ωράιο σώμα με καμπυλες αν και μικροκαμωμένη και ένα βυζακι λουλούδι )
Φευγαλεα παρατηρω οτι από το απέναντι μπαλκόνι μας κοιτά η κυρία Νίτσα . Οσο πάει καλυτερεύει το πράγμα . Θα της το πώ να κόψω αντιδράσεις . Θέλω να γελάσω .
- Κοίτα μου αρέσει πολύ το θέαμα αλλά δεν ξέρω αν έχει την ίδια άποψη η Κυρία Νιτσα από απέναντι ( λέω με νόημα και με κρυμμενα γελάκια ) .
Γυρνάει τρομοκρατημένη και την κοιτάζει .
- Καλημέρα Γρηγόρη μου . Επιτέλους έφερες κοπέλα στο σπίτι . Η μαμά σου με παίρνει τηλέφωνο και μου παραπονιέται . ( αχχ αυτό είναι η ζώη μου να με κατασκοπεύει η κυρία Νιτσα για να τα λέει όλα στην μάνα μου . ΠΡΕΠΕΙ να σκεφτώ ένα σχέδιο )
-Ναι ναι είδατε ; Αλλά και τι βρήκα (μπορεί η μικρή άραγε να με βοηθήσει στο σχέδιο ; )
- Γρηγόρη το όνομα της καλής σου ; (λέει και πραγματικά δεν με νοιάζει το ονομά της , αρχίζω και σκέφτομαι το σχέδιό μου με αυτήν μέσα , μόνο αυτό με νοιάζει . Δεν απαντάει , κατάλαβα σε χαζούλα έπεσα . Της κάνω νόημα να το πει .)
-ΔΉΜΗΤΡΑ (το φωνάζει δυνατά )
-Αχχ κοπέλα μου μπράβο σου που σοβάρεψες αυτό το ρεμάλι (λέει χαχανίζοντας και αρχίζω να εκνευρίζομαι , θέλω απλά την ζωούλα μου . Κάνω μια γκριμάτσα αλλά το αφήνω να περάσει .)
Η συζήτηση έχει σταματήσει με την Κ. Νίτσα και την βλέπω τρομοκρατημένη, θέλω να γελάσω πάλι αλλά δεν το κάνω . Έχω καταστρώσει ήδη το σχέδιο μου και μέσα θα είναι αυτή . Είναι αυτό ακριβώς που θέλει η μάνα μου . Γλυκούλα , συμπαθητική μπορεί και βαρετή . ΑΝ και χθες στο κρεβάτι άλλα μου έδειξε , αν και πάλι μπορεί να ήταν σύμπτωση . Θα την δοκιμάσω πάλι , μου εχει εξάψει την περιέργεια. Λες τελικά να είναι σκάρτο ?)
-Δήμητρα ε ;
- ναι είδες !!! ( μου λέει με υφάκι , έχει τσαγανό , μου κάνει ποιο ενδιαφέρον το παιχνίδι . Βαριέμαι να ασχολουμαι με εύκολα , θα έχει ενδιαφέρον να την πείσω να συμμετέχει στο σχέδιο μου .)
- είδα είδα . Λοιπόν δεσποινίς Δήμητρα θέλετε καφέ ; ή προτιμάτε να πάρετε ότι πήρατε χθες το βράδυ . ( για να δούμε θα τα μου τα ξανα κάνει τα χθεσινά ή θα μου βγει ξενέρωτη )
- Αυτή η σιγουριά σου θα σε φάει εσένα αγόρι μου ( όπα όπα γίναμε επιθετική Δημητρούλα ;)
-τι δηλαδή θέλεις να μου πείς οτι δεν σου άρεσε ; γιατί άλλα κατάλαβα χθές ετσι όπως σπαρταρούσες στα χέρια μου (λέω και ξανά έρχεται το χαμόγελο μου , όχι που θα μου το κόψει.)
- Καλός ήσουνα , οκ ( ΤΙ ; δεν μπορεί να το είπε αυτό , όχι δεν το πιστεύω !! Με παίζει . ΔΕΝ είναι χαζούλα τελικά . ΚΑΛΑ ΘΑ ΔΕΙΣ )
-μάλιστα
- αλλά δεν μπορείς να πείς το παίξαμε κ οι 2 το παιχνίδι χθες ( Αυτό ειναι αλήθεια )
-Ναι είσαι άξια αντίπαλος ( και βάζω τα χέρια μου πίσω απο τον αυχένα μου και ξανά ξαπλώνω στο κρεβάτι μου με έναν αναστέναγμό . Μυρίζει το άρωμα της , ειναι γλυκό ακόμα και αυτό . Πρέπει να αλλάξω σεντόνια .)
- Ε.. για το κάφε που λέγαμε ...
- Γρηγόρης , να το θυμάασε για την επόμενη φορά που θα το φωνάζεις όταν θα σε παίρνω .( που θα γίνει )
- ωπα ρε μεγάλε χαλάρωσε καθόλου με τις δηλώσεις σου ( ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ, ΠΟΛΥ ΤΖΑΜΠΟΥΚΑΣ ΜΑΣ ΒΓΕΙΚΕ Η ΜΙΚΡΗ . ΣΑΝ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΝΕΙ)
-πολυ κόντρα μου πας εσύ (λέω σμίγοντας τα φρύδια ΜΟΥ )
-κάτι ξέρωω
-Καφες !! ( λέει και σηκώνομαι , έχει χάρη που σε θέλω για το σχέδιο αλλιώς .... )
οι φωτογραφιες του Γρηγόρη ειναι όλες ενός πολύ ωραίου άνδρα για μένα dave franco !!!!!!!
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...