Δεν μπορεί να είναι αυτό που σκέφτομαι . ΟΧΙ απλά δεν μπορεί , αλλά η τόση ένταση μεταξύ τους με τρομάζει . Αλλά βλέπεις δεν μπορώ να την ρωτήσω , της υποσχέθηκα πως δεν θα ρωτήσω γιατί είναι δικός της λογαριασμός . Αλλά αν έχω ένα ανιψάκι πρέπει να το ξέρω , θα το ανακαλύψω. Sherlock Holmes θα γίνω στα γεράματα λέμε τώρα . Θα φωνάξω και την Μαρία για Watson . Θα το εξιχνιάσω αυτό το έγκλημα σκέφτομαι και τρίβω το πιγούνι μου .
Κοιτάζω την Έλενα που έχει μείνει στην ίδια θέση σαν άγαλμα και δακρύζει . Μα να έχει παίξει κάτι μεταξύ τους και να μην καταλάβω τίποτα το ζώον ; Μα τι ζώον που είμαι . Κάναν σεξ αυτοί οι δύο ; Μπλιαχ ...... ο αδερφός μου με μία από τις κολλητές μου . Το μαλακισμένο , και η άλλη μουσίτσα ;
Αχχ.. ξύλο που σας χρειάζεται . Αλλά θα τα ανακαλύψω όλα με τον καιρό , δεν θα μου ξεφύγετε εμένα . Και αρχίζω να γελώ με το σατανικό μου γέλιο . Έχω και από αυτά .
Η Έλενα έχει γυρίσει και με κοιτάει με απορία ενώ έχει ακόμα δάκρυα στα μάτια . Γλυκούλα μου σκέφτομαι και την αγκαλιάζω για να την παρηγορήσω .
- Δήμητρα πας καλά ; ( με κοιτάει ακόμα με απορία . Τι να της εξηγώ τώρα )
- δεν είμαι σίγουρη να πω την αλήθεια , η ιστορία θα δείξει ( έχω πάντως ειλικρίνεια αυτό να μου το αναγνωρίσω σαν εξέχουσα προσωπικότητα που είμαι . Για το θεματάκι μας πάντως θα το φέρω μεθοδικά αλλά δεν θα την πιέσω .)
- οκ ( έχει κατεβάσει το κεφάλι και συνεχίζει να κλαίει . Τι να σε κάνω εγώ τώρα ; Αλλάζω θέμα γιατι θα συγκινηθώ και εγώ , θα με κάνουν θεία τα σκατούλια .
- να βάλω καφεδάκι ( σηκώνομαι όρθια απότομα ( τόσο που τρόμαξε) με ένα χαμόγελο και τρέχω στην κουζίνα . Βάζω καφέ για μένα και ένα αντικαφεινε για την έγκυο . Πάω στο σαλόνι και η άλλη είναι λίωμα . Ρε εδώ υπάρχει έρωτας , ο άλλος έπινε σαν τον Μακρή αυτές τις μέρες και η άλλη κατάθλιψη κανονική . Μα τι να κάνω ; ναι αλλά όντως συμβαίνει ; η είναι μαλακίες δικές μου ; Είπαμε Sherlock Holmes .
- α... δεν σου είπα μίλησα με Γρήγορη στο τηλέφωνο . Χαμός κανονικός . Θα πάω το βράδυ στο μπαράκι του για μία ανταλλαγή .
- τι ανταλλαγή ; ( της κίνησα το ενδιαφέρον , γυναίκες παιδί μου . Τώρα ξέχασε τον Αλεξ ( αν είναι αυτό που σκέφτομαι ) με κοιτάει με ένα χαμόγελο και όλη η προσοχή της πάνω μου )
- ένα πουκάμισο , ένα σουτιέν α... ναι και κάτι φωτογραφίες να κάνουμε σεξ . Σίγουρα πράγματα ( λέω καθώς τα σκέφτομαι με νεύρα )
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...