-Δήμητρα , ειλικρινά θέλω να μιλήσουμε. (μου λέει ψιθυριστά , τα χέρια του περνούν μέσα από τα μαλλιά του και στιγμιαία τα τραβάν προς τα πίσω . )
-σκέφτηκες αυτά που σου είπα ; ( απαντάω με ερώτηση, τα μάτια μου είναι καρφωμένα στα δάκτυλα μου , η καρδιά μου τρέχει και εγώ προσπαθώ να την προλάβω . Είναι λίγο αστείο να παρακαλάω σχεδόν τον έρωτα του.)
- κάπως( άκουσα καλά ή με γελάν τα αυτιά μου ; Αστραπιαία σηκώνω τα μάτια μου πάνω του , το βλέμμα του μαγνητίζει το δικό μου . Ρίχνω το κεφάλι μου αμέσως μπροστά για να κρύψω την έλξη μου . Ανάσα και δύναμη Δήμητρα . Είσαι γενναία εσύ κορίτσι μου.)
-κάπως δεν είναι απάντηση ( στυλώνω πάλι το σώμα μου για να τον αντιμετωπίσω)
- να περάσουμε μέσα , γιατί έχει μία μικρή ψύχρα ; (ρωτάει γλυκά πεταρίζοντας τα βλέφαρα του , τρίβει τα μεγάλα του χέρια μεταξύ τους γιατί υποτίθεται κρυώνει .Το παίζει γλυκούλης για να με καλοπιάσει , δεν θα του περάσει όμως . Σταυρώνω τα χέρια μου κάτω από το στήθος ξανά ,παίρνω το σκληρό μου ύφος ( δηλαδή προσπαθώ να πώ την αλήθεια γιατί ο σατανάς που βρίσκεται μπροστά μου έχει πολλά πρόσωπα) σηκώνω το ένα μου φρύδι και κάνω μία βόλτα με τα μάτια μου πάνω του . Πάλι κούκλος είναι σήμερα ο άτιμος , αν και τα παπούτσια του δεν ταιριάζουν με το κοστούμι του . )
- θα με χαζεύεις ώρα ακόμα ; Αν θές πάμε μέσα να με χαζέψεις και χωρίς ρούχα. ( Ένα αλαζονικό χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλι του . Τι είπα εγώ ; Ο άνθρωπος με τα χίλια πρόσωπα είναι . )
- θα περάσεις στο βασίλειο μου γελοίε άνθρωπε( με το που το ακούει αυτό το χαμόγελο του παγώνει , παρατηρώ να σφίγγει το σαγόνι του δυνατά . Δεν πειράζει ) αλλά υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να τους τηρήσεις .
- ακούω ( λέει κοφτά )
- μόλις περάσεις αυτό το κατώφλι αυτού του βασιλείου πρέπει να κρατάς κάποια απόσταση από μένα αρχικά . Επίσης δεν θα τολμήσεις να με αποκαλέσεις μωρό μου γιατί το μισώ .
Γρηγόρης
μετά την συνάντηση στην τουαλέτα
Το βλέμμα μου έχει μείνει κολλημένο στο βρακί που είναι πεταμένο στο πάτωμα . Διατάζω το σώμα μου να το προσπεράσει και να βγώ από εδώ μέσα που νιώθω οτί πνίγομαι . Τρίβω με δύναμη το φρύδι μου , τα νεύρα μου έχουν πιάσει κόκκινο . Ο ταύρος μέσα μου φωνάζει να πάω να την αρπάξω από το μαλλί . << Γαμημένη κόλαση θέλω να την πηδήξω >> χτυπάω με δύναμη τον τοίχο και βγαίνω έξω από το μπάνιο . Κοιτάω το χώρο μέσα στα σκοτάδια , βλέπω το κορμί της σε αυτό το καταραμένο φόρεμα . Είναι κόλαση η μικρή , αλλά νιώθω ένα τεράστιο εκνευρισμό με τα λόγια της . Μου πέταξε το το μπαλάκι ή μου φαίνεται ;
YOU ARE READING
παραμύθι ή αλητεία ;
Teen Fictionη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...