Τετάρτη βράδυ, είμαι στο μαγαζί μου για να επιβλέπω τα παιδιά .
ΟΧΙ , όχι δεν είμαι τύρανος απλά μου αρέσει να τα ελέγχω όλα .
Με τα παιδιά ειμαστε φίλοι , αυτό μου αρέσει , άσε που είμαι αρκετά μικρός για να έχω δικό μου μαγαζί αλλά έτυχε βλέπετε . Ο πατέρας μου μεγαλο επιχείρηματίας πέθανε απο την κάρδια του . Γιατί τα θυμήθηκα τώρα αυτά ; Με τον πατέρα μου ήμασταν πολύ κοντά και με την μάνα μου αλλά με έχει πρήξει με γάμους και παιδιά . Έλεος δηλαδή ειμαι 27 χρονών και πρέπει να αποκατασταθώ ; Εγω γυρνώ απο γκόμενα σε γκόμενα . Θέλω να την ζήσω την ζώη μου . Πρέπει να βρώ μια λύση για την μάνα μου . Δεν αντέχω να μου κουβαλήσει άλλο προξενιό .
Κοίτα εκεί ,προξενιό σε τέτοιο εποχή. Πρέπει να βρω καμία κοπέλα να με βοηθήσει για να βγώ απο αυτή την άβολη κατάσταση .
Σκέφτομαι και γελάω σιγανά.
Κοιτάζω το μαγαζί σήμερα που είναι μεσοβδόμαδα , δεν έχουμε πολυ κόσμο αλλά παράπονο δεν έχω , είμαστε μια χαρά .
- αφεντικό είναι η ώρα για το διάλειμμα μου . ( μου λεεί ο Στέλιος , έχει δίκιο )
- οκ μπαίνω εγώ .
λέω καθώς μπαίνω ήδη μέσα . Ουυφφφ γιατί δεν αισθάνομαι καλά αυτές τις μέρες ;
Απλα νομίζω οτι πλήττω .Θέλω μία περιπέτεια, κάτι να κουνίσει τα νερά τις ζωή μου . ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ , ΤΟ ΞΕΡΩ . Όλα τα καταφέρνω εγώ .
Δεν μου αρέσει η αποτυχία . Δεν εχω αποτύχει ποτέ και ποτέ δεν θα το κάνω , γιατί έτσι είμαι εγώ .
Ετσι μπήκα και αρχιτεκτονική ενώ όλοι λέγανε οτι δεν θα τα καταφέρω . Υπάρχει κάτι που δεν μπορώ ; Οχι δεν υπάρχει . ΑναστενάζωΜε τι θα παίξω σήμερα άραγε ; Βαριέμαι πολύ .
Απέναντι βλέπω μια κοπέλα να χορεύει . Μου τραβάει το βλέμμα αν και δεν είναι απο τις κοπέλες που μου αρέσουν . Αυτή ειναι κοντούλα , αλλά πολύ γλυκιά απο τι διακρίνω .
Πρέπει να είναι κάπου στο 1 ,60 με 1,65 πιο πάνω δεν την κόβω, μαύρά σγουρά μέχρι την μέση , γλυκά χαρακτηριστηκά . Φοράει μία μαύρη μπλούζα με την πλάτη έξω . Εχει πολύ ωραίο σώμα και έναν κώλο τουρλωτό , τον κουνάει τόσο ωραία που με ανάβει . Θα φάμε καλά σήμερα . Εχει τσαχπινιά και κίνηση που αγριεύει τις ορέξεις μου .
Καθώς την κοιτάω σταματάει , τι ; Τέρμα το σόου ;
Πλησιάζει το μπαρ και ζητάει νερό . Εγώ χαλαρός την κοιτάω , έχει πολυ ροζ ζουμερά χειλάκια σκέφτομαι καθώς καπνίζω το τσιγάρο μου . Κάνουμε έναν μικρό διάλογο αν μπορούμε να το πουμε διάλογο αυτο .Από το λίγο που μιλήσαμε κατάλαβα οτι έχει νεύρα αλλά δεν πειράζει μου αρέσουν οι προκλήσεις .
Για να την χαλαρώσω της ζητώ να χορέψουμε , θέλω να βάλω τα χέρια μου πάνω της .
Αρχικά δεν κάνω κίνηση να την πλησιάσω .
Ήδη με περνάει για μαλακά
Και το ορκίζομαι δεν ήταν σκοπός μου .Την αφήνω να πάρει τον ελέγχο της κατάστασης .
Οτι θέλει εκείνη , τις δίνω επιλογές και εκείνη αποφασίζει .Χορεύουμε αλλά είμαστε σε απόσταση
Όχι μωρό μου , στο είπα εσύ αποφασίζεις .
Με πλησιάζει αργά , αρχίζει να χαλαρώνει , η ένταση στο σώμα της μου το αποδεικνύει .
Η φωτιά μεταξύ μας ξανά φουντώνει .
Όταν άρχισε να τρίβεται πάνω μου , πήρα το πράσινο φως .
Εγω να χαϊδεύω το σώμα με τις ωραίες καμπύλες και να καυλώνω περισσότερο .
Κοίτα και δεν τις φαίνεται λέω απο μέσα μου .
Την γυρίζω απότομα και κοιτώ τα μάτια της . Είναι καστανοπράσινα και έχουν ένα ωραίο σχήμα , σαν αμύγδαλο . Με κοιτά μεσα απο τις βλεφαρίδες τις , το ξέρω οτι την έχω ανάψει αλλά και εγώ βλέποντας αυτό το γλυκό μουτράκι αναρωτιέμαι τι μπορεί να κάνει στο κρεβάτι μουΗρθε η ώρα να δοκιμάσω την τύχη μου ....
ESTÁS LEYENDO
παραμύθι ή αλητεία ;
Novela Juvenilη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...