Είσαι το κόκκινο πανί μου ......

741 72 5
                                    


(εγώ: που ξέρεις σήμερα μπορεί να με κάνει γυναίκα ο Φίλιππος )  . Γράφω και αφήνω το κινητό με δύναμη πάνω στο τραπέζι . Ο Φίλιππος αντιλαμβάνεται  την κίνηση μου αυτή και με κοιτάει ερωτηματικά . Τον κοιτώ στα μάτια χαμογελώντας του αν και μέσα μου βράζει ο Βεζούβιος αρπάζω το ποτό μου και πίνω μία γουλιά για να ρίξω μια δήθεν τυχαία ματιά στον Μαμάκια . Γυρίζω τα μάτια μου τριγύρω με σκοπό να βλέπω αλλά να μην με αντιληφθούν κανένας από τους δύο . Έχοντας το καλαμάκι στο στόμα κουνιέμαι και γυρίζω την πλάτη μου στον Φίλιππο κάνοντας οτι χορεύω , το βλέμμα μου πέφτει στον μαλάκα που είμαι ερωτευμένη . 

Έχει γύρει το κορμί του στην μπάρα , τα μανίκια του  άσπρου πουκαμίσου του  είναι σηκωμένα μέχρι τον αγκώνα να  ακουμπούν την σκληρή επιφάνεια . Φαίνεται διαφορετικός σήμερα ,  στο πρόσωπο του είναι χαραγμένο ένα τρομακτικό χαμόγελο , έχουμε επαφή για κάποια δεύτερα αλλά την σπάει καθώς σηκώνει το ποτήρι του και μου νεύει προς τα πάνω  σμίγοντας τα φρύδια του.   

Το μυαλό μου κάνει χίλιες στροφές αμέσως , το αίμα μου βράζει , δεν το πιστεύω !!!! Μου δίνει την ευχή του ; Μπορεί η μουσική να είναι δυνατά αλλά για κάποιο λόγο ακούω το κοροϊδευτικό του γέλιο δίπλα στα αυτιά μου . Γελάει με την ψυχή του , έχει σκύψει στο ένα του χέρι και γελάει !!! Το στήθος του πηγαίνει πάνω κάτω καθώς κρύβει το πρόσωπο του με το άλλο . Μου κάνει πλάκα ο θεός πάλι έτσι ; Είναι αυτή αντιμετώπιση για μία γυναίκα ; Αν με ήθελε θα θύμωνε δεν μπορεί .. Μήπως θέλει να με προκαλέσει ; 

-κτήνος ( μουρμουράω )

Σφίγγω τα χείλη μου για να κρατηθώ και να μην πάω να του σπάσω τα όμορφα μουτράκια του , κάνω μεταβολή και γυρίζω με νάζι στον πρίγκιπα μου .  Βαθιά ανάσα για να κουλάρω , αφού την πάρω πλησιάζω απειλητικά τον πρίγκιπα μου και κολλάω το κορμί μου πάνω του . 

-πριγκιπέσα  μου μην παίζεις μαζί μου ... ( μου λέει στο αυτί, σηκώνω το κεφάλι μου ντροπαλά   για να συναντήσω τα μάτια του . Γαμώτο με κατάλαβε . Του νεύω με το κεφάλι και λέω ένα άηχο < έχεις δίκιο>. Μου πιάνει το κεφάλι με τα δύο του χέρια και δεν λέει τίποτα.)

ένα γλυκό χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη του , μα πόσο διαφορετικά με δέχονται αυτοί οι δύο ; Πρέπει να βάλω αυτή την άσπρη ρομπίτσα που δένουν τα χέρια πίσω μου φαίνεται . Γελάω και εγώ με την σκέψη μου , το κινητό μου φωτίζεται ξανά έχω μήνυμα . )

παραμύθι ή αλητεία ;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora