- τι ;( η φωνή μου βγαίνει ποιο τσιριχτή από οτι αντέχουν τα τζάμια του σπιτιού μου , κοιτάω το κενό με το νέο που μόλις άκουσα . Πρέπει να μιλήσω , να πω κάτι . Έχω μείνει κάγκελο χωρίς να μπορώ να κουνηθώ, εκεί στην θέση μου χάσκω το άπειρο .
- μα πως γιατί ; ( είναι τα μόνο που μπορώ να πω , νιώθω τα χέρια μου ιδρωμένα , τα πόδια μου τρέμουν πρέπει κάπου να κάτσω λέω αλλά καταλαβαίνω οτι κάθομαι ήδη .)
- τι πως έγινε ρε Δήμητρα ; Σοβαρά τώρα ; Όπως γίνεται πάντα . Ε... δεν μπορώ να διαχειριστώ την κατάσταση τώρα , θα σε πάρω μετά τηλέφωνο . Σ ε παρακαλώ ....
-ναι ( ψιθύρισα στο ακουστικό του τηλεφώνου μου και το έκλεισα . Εγώ τώρα τι κάνω ; Κοιτώ πανικόβλητη γύρο μου για να μην κοιτάξω με τίποτα την Έλενα . Πώς να της το πω αυτό . Κλείνω δυνατά τα μάτια μου για να συμμαζέψω την σκέψη μου ,νιώθω δύο χέρια να με αγκαλιάζουν και τα ανοίγω απότομα. Είναι η Έλενα που με κοιτά στοργικά , αχ μωρέ γλυκούλα μου πως να σου το πω αυτό και να το αντέξεις ; Με γυρνάει αργά απο την άλλη η Μαρία και με ρωτάει <τι συμβαίνει μπουκλού μου ; Εσύ άσπρισες ; >Μαρία << βοήθεια>> σκέφτομαι αλλά δεν μπορώ να το εξωτερικεύσω , κάνω τα χέρια μου γροθιές για να πάρω δύναμη και προσπαθώ να χαμογελάσω .
- τίποτα , απλά δεν μπορούσε να μου μιλήσει αυτή την στιγμή γιατί... είχε μάθημα . ( φαίνεται οτί είναι ψέμα αλλά μέσα μου ελπίζω να είμαι αρκετά πειστική , μία καλή ηθοποιός σε μία παράσταση . Η κατάσταση είναι περίπλοκη , πρέπει να το χειριστώ σωστά και να δράσω . ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΕΡΑ !!!!!
- κορίτσια μου θέλω γλυκό , εσείς θέλετε ; Να πεταχτώ στο ζαχαροπλαστείο να μας πάρω μια , δύο , τρεις πάστες και καραμέλες . Η έγκυος μας θέλει ; ( προσπαθώ να φαίνομαι ήρεμη χωρίς μεγάλη επιτυχία , μπλέκω συνέχεια τα δάκτυλα μου μεταξύ τους για να ξεσπάσω κάπου . Η Μαρία σκύβει και τα παρατηρεί με σφιγμένα χείλι . )
-είναι σίγουρα καλά ο Άλεξ ; ( ακούω την φωνή της να σπάει όταν προφέρει το όνομα του αλλά δεν έχω την δύναμη να την κοιτάξω , γιατί αν το κάνω θα σπάσω και θα αρχίσω να κλαίω , και όχι , όχι τόσο για τον αδερφό μου , όσο για αυτήν . Γιατί και αυτή είναι αδερφή μου . Εξάλλου ο δικός μου έπρεπε να προσέχει , είναι η δεύτερη φορά . Θεέ μου είναι τόσο ανώριμος , κουνάω θετικά το κεφάλι για να της απαντήσω χωρις να έχουμε οπτική επαφή .
-είναι , απλά με αγχώνει που είναι τόσο μακρυά . Είναι..... ή μάλλον κάνει σαν μικρό παιδί πολλές φορές και αυτό με τρομάζει .( είναι η αλήθεια μου και το ξέρουν γιατί τους το έχω αναφέρει , είναι η μοναδική στιγμή που κοιτώ και τις δύο στα μάτια . Γαμώ την πουτάνα μου θέλω να κλάψω . Προχωράω με γρήγορα βήματα στο χολ προσποιούμενη οτί ψάχνω την τσάντα μου για να βγώ , καμία δεν με ακολουθεί μου φαίνεται περίεργο . Στέκομαι ακίνητη παίρνω μία βαθιά ανάσα και γυρίζω να της κοιτάξω κολλώντας ένα ψεύτικο χαμόγελο και πάλι . Η Μαρία έχει ηρεμήσει και στέλνει μήνυμα ενώ η έγκυος έχει ξαπλώσει στον καναπέ και αγναντεύει το ταβάνι . Συγνώμη αλλά αυτό μπορώ να κάνω τώρα .
-λοιπόν τι θέλετε να πάρω ; Ένα βουνό γλυκά για να δούμε καμία ταινία τρόμου ; ( αστειεύομαι χωρίς επιτυχία αλλά αυτή την στιγμή νιώθω τόσες ενοχές που δεν μπορώ καλύτερα .)
-ναι εγώ θέλω ένα προφιτερολ με σιρόπι βύσσινο ... αν γίνεται . (χαϊδεύει την κοιλιά της αργά και στοργικά σαν να είναι το ποιο πολύτιμο δώρο )
- τρελή εσύ τι θέλεις ;
- τον Γιώργο μου εγώ θέλω αλλά λείπει το μωρό μου . Με άναψε βραδιάτικα ο γλυκός μου . ( καλά αυτή πάντα στον κόσμο της . Αλλά την ζηλεύω απίστευτα , με την καλύτερη έννοια μπορώ να πω . Είναι το ποιο ερωτευμένο ζευγάρι που έχω γνωρίσει πότε . ΚΑΙ το ποιο αστείο της υπόθεσης είναι οτι όταν γνωρίστηκαν δεν ήθελαν να βλέπονται μεταξύ τους . Μόνο μάλωναν , βριζόντουσαν ( true story της συγγραφέας του βιβλίου, έχουν πλέον και ένα παιδί , δεν γίνονται μόνα στα βιβλία αυτά ) Άραγε πως ξεκινάει μία πραγματική αγάπη ; Ένας πραγματικός έρωτας ; Και αν τον βρεις θα μπορέσεις να τον κρατήσεις ; Δημητρούλα άσε τα υπαρξιακά σου γιατί έχουμε πολλά προβλήματα να λύσουμε οι δυο μας.
Ξεφυσάω και βγαίνω απο το σπίτι προχωρώντας στην πλατεία , χρειάζομαι επειγόντως τσιγάρο . Πάω αγοράζω και κάθομαι στο παγκάκι της πλατείας απέναντι απο της κούνιες να καπνίσω . Όχι δεν καπνίζω συχνά απλά η περίσταση το χρειάζεται ρε παιδί μου .
Ξεφυσάω τον καπνό και αγναντεύω τα παιδάκια που παίζουν χαρούμενα , ανέμελα . Σε ένα χρόνο και το σποράκι μας θα παίζει μαζί μας αλλά χωρίς τον πατέρα του . Τι πρέπει να κάνω ; Πως να της το πω αυτό το μαντάτο ; Στρίβω ακόμα ένα , έτσι για την παρέα αλλά λύση δεν βρίσκω. Χρειάζομαι βοήθεια αλλά κάποιον τρίτο που να μπορεί να δει το θέμα αντικειμενικά .
Ξέρω ποιόν πρέπει να πάρω τηλέφωνο ...
- έλα θέλω βοήθεια σε κάτι σημαντικό , μπορείς να έρθεις ; Δεν είμαι καλά .
Μπερδεύονται τα πράγματα και θα γίνουν χειρότερα στην συνέχεια .
κορίτσια πατήστε το αστεράκι και σχολιάστε γιατί αρχίζω πάλι και πιστεύω οτι εγώ και πέντε κοπέλες το διαβάζουν . Αν είναι να το τελειώνω ποιο νωρίς μην παέι τζάμπα ο κόπος μου
το επόμενο θα μπει Κυριακή γιατί άρχισα πάλι δουλειά και δεν προλαβαίνω
ESTÁS LEYENDO
παραμύθι ή αλητεία ;
Novela Juvenilη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...