Γρηγόρης

719 65 13
                                    

  Κοιμάμαι πάνω σε κάτι μαλακό , απαλό που μυρίζει .... κεράσι και αλμύρα. Μεταξύ ύπνου και ξύπνιου βγάζω την γλώσσα μου και γλύφω την λεία επιφάνεια που βρίσκεται από κάτω μου,χμμ.... ωραία γεύση . Χαμογελώ με την γεύση που έχω στο στόμα και θέλω και άλλο , απλώνω τα χέρια μου έχοντας ακόμα τα μάτια κλειστά για να εξερευνήσω το κορμί που έχω αγκαλιά , ο Μήτσος μου. 
Έπειτα  από κάποια λεπτά πήρα απόφαση οτι πρέπει να σηκωθώ , ανοίγω τα μάτια μου αντικρίζοντας το πρόσωπο της,  είναι όμορφη ακόμα και άβαφη . Την θέλω , την γουστάρω αλλά δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει κάτι όντως πιο πάνω από αυτό , δηλαδή θέλω να την νιώθω πάνω μου αλλά έρωτας δεν είναι , έρωτας ήταν αυτό που είχαν οι γονείς μου για παράδειγμα  κάθε φορά που κοιταζόντουσαν έλαμπαν από χαρά . Δεν νομίζω να συμβαίνει μεταξύ μας, αλλά περνάω τέλεια μαζί της , μου αρέσει να της μιλάω , να την πηδάω , να φιλάω τις φακίδες που έχει πιο κάτω από τον λαιμό της . Με αυτές τις σκέψεις ο ταύρος και το σώμα μου ξύπνησε για τα καλά , αχ αυτό το μικροκαμωμένο της σώμα .
Είμαι στο κρεβάτι της , ξαπλωμένος πάνω της να μην θέλω να σηκωθώ , κάθε φορά γίνεται και πιο δύσκολο να φύγω αλλά μέχρι που μπορώ να το φθάσω ;  Χθες με πήρε τηλέφωνο η μάνα μου οτι την βρήκε στο μαγαζί της και μας κάλεσε για τραπέζι , κάτι βέβαια που με συμφέρει αρκετά γιατί επιτέλους προχωράει το σχέδιο που παράτησα με την << σχέση>> που έχουμε ονομάσει μεταξύ μας.  
-καλημέρα μαμάκια . (Ανακάθομαι στο κρεβάτι στηρίζοντας το κεφάλι στο χέρι μου για να την βλέπω ,  τρίβει τα μάτια της σχεδόν παιδικά και χαμογελά ενώ με κοιτάζει .Την καλημερίζω με ένα φιλί στην περιοχή της κοιλιάς , ένα φιλί στον ώμο και ένα φιλί στο στόμα , την παρακαλάω να σηκωθεί αλλά δεν πιάνουν τα κόλπα μου . Καλά θα το πάρω αλλιώς , κατεβαίνω στην κουζίνας της και με λίγο ψάξιμο βρίσκω καφέ και κρουασάν . Τα ετοιμάζω στα γρήγορα , τα βάζω σε ένα δίσκο και οδηγούμε πάνω. 

Μπαίνω στο δωμάτιο και ο Μήτσος  έχει αλλάξει πλευρό με το άσπρο σεντόνι να την τυλίγει σαν πέπλο , τα μαύρα τις μαλλιά κυματιστά να σκορπίζονται παντού σαν χείμαρρος σαν την προσωπικότητα της . Ακουμπάω τον δίσκο δίπλα και ξαπλώνω δίπλα της , αρχίζω να την σκουντάω ,να την γαργαλάω τίποτα . Γαμώ θα αργήσω στην δουλειά , θέλω πιο δραστικά μέτρα . Την δαγκώνω παντού λίγο δυνατά και επιτέλους ξύπνησε  βομβαρδίζοντας  με την μελωδική φωνή της να με βρίζει και να μου δίνει μπουνιές στο χέρι , τι γλυκιά που είναι όταν θέλει.......
Μετα από κανένα 10 λέπτο ξύλο και συγνώμης από εμένα είδε το πρωινό και άρχισε αυτή τις συγνώμες και τα φιλιά , της έπαιξα τον θιγμένο  , τον στεναχωρημένο ώσπου ήταν έτοιμη να κλάψει το καημένο , εκεί άρχισα να γελάω και της πέταξα χωρίς να το καταλάβω οτι << ο,τι της λέω το πιστεύει >> κάτι που ισχύει βέβαια αλλά αυτό δεν με έκανε να αισθανθώ καλύτερα. Μόλις συνειδητοποιώ τι είπα για να αλλάξω θέμα την παρότρυνα να πιούμε τον καφέ μας για να μην κρυώσει , η διάθεση της αμέσως έπεσε , έριξε ένα ψεύτικο χαμόγελο και άρχισε να τρώει στα μουγκά , ακολούθησα και εγώ τρώγοντας αλλά κολλώντας το μυαλό μου σε αυτό το συμβάν . Μπορεί όντως  να έρωτεύθηκα αυτό το κοριτσάκι που βρίσκεται δίπλα μου ; Ή απλά άρχισα να νοιάζομαι για αυτήν σαν φίλη και ΑΠΛΆ διψάω για το κορμί της ; 
Η σιωπή είναι εκκωφαντική , είναι σαν να μου χτυπάει τα αυτιά και τα νεύρα αυτή η νέκρα , την έχω συνηθίσει να είναι τόσο ζωντανή που η εικόνα αυτή  με πλακώνει .
Δεν μπορώ να της το κάνω αυτό , την θέλω αρκετά ,τι μαλάκας είμαι που της φέρομαι έτσι.  Για να ελαφρύνω το κλήμα την αγκαλιάζω και αρχίζω να της μιλάω για την ημέρα που με περιμένει  , και έχω πολλά σήμερα . Γαμώ την τύχη μου τι ώρα είναι ; Με όλα αυτά ξέχασα οτι πρέπει να φύγω, ντύνομαι στα γρήγορα και την αφήνω στο κρεβάτι γυμνή και στεναχωρημένη ,αλλά αυτή την στιγμή δεν μπορώ να κάνω κάτι . 
Νιώθω ένα βάρος στο στομάχι μου και ξέρω ακριβώς για πιο λόγο είναι , οδηγώ για το σπίτι μου σκεπτόμενος  πως φθάσαμε εδώ . Όλα ένα παιχνίδι γιατί εκείνη την εποχή δεν είχα τίποτα να παίξω , μετά μία συμφωνία και μετά δεν ξέρω. Αυτό το game over στο μπαρ νομίζω έκανε χειρότερα τα πράγματα . Με θύμωσε , με εξέπληξε , με τρόμαξε μπορώ να πώ αλλά το παιχνίδι τελειώνει μόνο όταν κερδίσει κάποιος και αυτός σίγουρα θα είμαι εγώ . Απλά πιστεύω οτι το τραβώ από τα μαλλιά , με αυτές τις σκέψεις ούτε που κατάλαβα οτι ήμουν ήδη στην είσοδο της εταιρίας. Χαιρετάω την ρεσεψιονίστ με ένα σαγηνευτικό χαμόγελο και λιώνει μπροστά μου , ναι είμαι σίγουρος δεν είμαι ερωτευμένος μαζί της απλά νοιάζομαι για αυτή , αχχχχ δεν ξέρω ποιόν προσπαθώ να πείσω στην τελική.Τέλος πάντων την προσκάλεσα το βράδυ στο πάρτι του μαγαζιού μου αλλά με λυπημένη μάπα  μου είπε οτί δεν μπορεί , δεν πειράζει την διαβεβαίωσα γιατί θα γίνει πάρτι και την Τετάρτη . Δέχτηκε με χαρά αφού άρχιζε να χοροπηδάει μέσα στο πάσο , τι τις κάνω αυτές τις γυναίκες ; Τις τρελαίνω ;
Φεύγω με τον αέρα του νικητή με σταθερά βήματα καθώς ακούω το κοριτσάκι να τσιρίζει << ο Ιωάννου με κάλεσε στο πάρτι του , λές να με θέλει ; Αχ είναι τόσο κούκλος >> αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που άκουσα προτού κλείσουν οι πόρτες του ασανσέρ .
Αν και άργησα το μεσημεράκι τελείωσα την δουλειά μου  και ήμουν έτοιμος να πάω για φαγητό , ξαπλώνω στην καφέ μεγάλη καρέκλα μου και ρίχνω μία ματιά στο παράθυρο . Ο Μάιος είναι ένας υπέροχος μήνας με λιακάδες , όσο και ας προσπαθούσα να ξεκολλήσω το μυαλό μου από τον Μήτσο δεν μπορούσα , αυτά τα θλιμμένα μάτια έχουν καρφωθεί στην σκέψη μου και μου προκαλούν ένα σφίξιμο στο στομάχι . Πώς μπορώ να φτιάξω την κατάσταση ;  <<Το βρήκα μία μικρή βόλτα στην παραλιακή για φαγητό θα είναι τέλειο .>>  Της τηλεφωνώ και η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελή , στο τρίτο χτύπημα το σήκωσε . Ακουγόταν  μπερδεμένη και όχι σίγουρη κάτι που με έκανε να τρέμω ακόμα περισσότερο , τι μου κάνει αυτή η γυναίκα ; Κανονίσαμε για την ώρα και τα λοιπά και έβγαλα μία ανάσα ανακούφισης που δέχτηκε .
Σε μία ώρα ήμουν έξω από το σπίτι της εγώ και η υπέροχη μηχανή μου να την περιμένουμε . Είναι όμορφη , με ένα δικό της τρόπο είναι . Στην σκέψη αυτή αυθόρμητα χαμογέλασα , ένα αληθινό χαμόγελο γλίστρησε στα χείλη μου . Με πλησιάζει διστακτικά με κόκκινα μάγουλα που την κάνουν αξιολάτρευτη , με κοιτά με αυτά τα αμυγδαλωτά ματάκια για λίγο και μετά το πάτωμα.
- τι έγινε ; Έχει κάτι ο δρόμος ;
- όχι , όχι . Όλα καλά νομίζω .... με τον δρόμο.
- συγνώμη για το πρωί , δεν ήθελα να σε θίξω .Ουτε να σε κάνω να πιστεύεις οτι σου λέω ψέματα . 
- ναι έχεις δίκιο και εγώ είμαι λίγο υπερβολική μερικές φορές .( παίρνει μία μεγάλη ανάσα , με κοιτά και τα ζουμερά χείλη της συναντούν τα δικά μου . Εγώ με μεγάλη χαρά το καλοδέχτηκα και το κράτησα λίγο παρα πάνω γιατί μου έλειψε. Ναι ,μου λείπουν τα φιλιά της.) Λοιπόν όλα καλά πάμε ;
- πάμε μωρό μου.

Την πήγα σε μία ταβέρνα και παραγγείλαμε ψαράκι , τσιπουράκι που ήταν ο τέλειος συνδυασμός με την θάλασσα και τον ήλιο .  
- τι σκέφτεσαι ; ( την ρωτάω καθώς πίνω το τρίτο ποτήρι μου , το βλέμμα της στην θάλασσα να παρατηρεί τα κύματα)
- τα χθεσινά
- το ξέρω ήμουν φοβερός μωρό μου χθες.
- έλεος , σκεφτόμουν ευτυχώς που δεν αρρωστήσαμε χθες ξέρεις ..... μετά.... το βραδινό μας μπάνιο .
( τα μάγουλα της είναι ρόζ και τραυλίζει ελαφριά . Λατρεύω όλες τις πλευρές της  , είναι μία γλύκα ,  πιάνω απαλά το χέρι της και φιλάω την βάση του καρπού της.)
- αφού σε σκέπασα με το σακάκι μου και σε κρατούσα αγκαλιά για να σε ζεστάνω , πώς θα κρύωνες ;
-  ψώνιο !!!!! Ξέρεις.....
- τι έγινε καρδιά μου ; 
- ξέρεις λέω η μαμά σου ήρθε από το μαγαζί , κατα λάθος βέβαια και μας κάλεσε σε δείπνο την Πέμπτη .

- το ξέρω μωρό μου , με πήρε τηλέφωνο ( η διάθεση μου πέφτει επιτόπου , το είχα ξεχάσει αυτό . Την εκμεταλλεύομαι  ή το κάνω γιατί μου αρέσει ;Κουνάω το κεφάλι μου για να διώξω τις γαμημένες σκέψεις μου , βάζω ακόμα ένα ποτηράκι και το πίνω στην ησυχία της στιγμής ) 
- ωραία χαίρομαι αλλά θέλω να σε προειδοποιήσω ( συνεχίζω να πίνω από το ποτήρι μου , σταματάει να μιλάει και σουφρώνει την μύτης ) να... η μαμά σου με σύστησε στις φίλες της σαν νύφη της . ( λέει με μία ανάσα , με εξέπληξε τόσο πολυ  που ούτε που κατάλαβα οτι το έφτυσα )
- αχχ έλα πάρε μία χαρτοπετσέτα. ( σκουπίζομαι όπως όπως προσπαθώντας να ηρεμήσω.)
- αρε μάνα , θα με πεθάνεις .
- έλα θα το ξεκαθαρίσουμε , ηρέμησε.
- αυτό ήθελα δεν λέω αλλά όχι και νύφη ρε πούστη μου . Δεν θα με αφήνει σε ησυχία.
- ναι ..... τι θέλαμε
;
- θέλαμε να σε δεί σαν σχέση μου ... όχι... σαν νύφη της ( Γαμιέται ο Δίας , το έσωσα τώρα ; Δεν τολμάω να την κοιτάξω , δεν είμαι ψύχραιμος. Μπράβο μαλάκα , μάζεψε το στόμα σου τώρα μην πείς και άλλη μαλακία.)
- αα.... ε ναι έχεις δίκιο. Πάντως η μαμά σου φαίνεται να με συμπαθεί λίγο περισσότερο από την σχέση σου . ( φοράω το ήρεμο προσωπείο μου αν και ακόμα δεν χαλάρωσα από την παπαριά που έκανα .)
-  ναι είσαι ο τύπος που οι άνδρες θα έκαναν σχέση μαζί σου.
- ο τύπος ; Σοβαρά ; 
- ναι κοίτα , υπάρχουν 2 τύποι γυναικών για τους άνδρες , αυτές που απλά θα πηδήξουν και θα φύγουν και αυτές που θα κάνουν σχέση μαζί τους . Εσύ ανήκεις στην δεύτερη κατηγορία.
- και τα κριτήρια παρακαλώ ;

- Κανόνας νούμερο 20 : Ποτέ μην ντύνεσαι σαν πουτάνα εκτός κρεβατοκάμαρας ( σημείωση συγγραφέως : αληθεύει , επειδή έχω κάνει τέτοια συζήτηση με πολλούς φίλους όλοι μου το επισήμαναν αυτό ) Αν τα έχεις με μία κοπέλα και ντύνεται σαν πουτάνα ιδιαίτερα όταν δεν είστε μαζί ενοχλεί τον άλλον. Άν φέρεσαι και ντύνεσαι σαν πουτάνα έτσι θα σου φέρεται και αυτός . Εμείς όπως και εσείς είμαστε περίεργα πλάσματα , θα δούμε μία που έχει βγάλει τα βυζιά και τους κώλους έξω και θα μας πεταχτούν τα μάτια έξω . Ναι θα την θέλουμε , ναι θα της την πέσουμε ναι θα την πηδήξουμε αλλά μέχρι εκεί.Μετά είναι η κοπέλες όπως εσύ , που περιποιούνται τον εαυτό τους αλλά όχι σε υπερβολή . Που ντύνονται ωραία αλλά όχι σαν τσούλα , που να μπορείς να μιλάς και να γελάς μαζί της , που να μπορεί να τρώει μπροστά σου . Να βλέπεις οτι αρέσει στους άλλους χωρίς να κουνιέται . Να σε κερδίζει με ένα χαμόγελο , το χαμόγελο είναι η μεγαλύτερη γοητεία του ανθρώπου. Μπορεί ακόμα και να μεθύσεις με αυτό , 
- α..... μάλιστα κατάλαβα ,ούτε εσεις δεν ξέρετε τι θέλετε  στην τελική .


Κάτσαμε άλλες 2 ώρες και την πήγα σπίτι της , είχαμε και οι 2 δουλειές εγώ στο μαγαζί και εκείνη να επισκεφτεί την αρραβωνιαστικιά του αδερφού της .

Μόλις έφθασα σπίτι έκανα μπάνιο και έπεσα για ύπνο κατευθείαν , όταν σηκώθηκα βρήκα 3 κλίσεις από Μιλένα , τι θέλει πάλι αυτή ; Την πήρα να ρωτήσω και άρχισε την γκρίνια οτι χάθηκα και δεν κάνουν έτσι και τέτοιες μαλακίες. Μου ζήτησε να βρεθούμε σήμερα και της το αρνήθηκα με το πάρτι του μπάρ , δεν της άρεσε και πολύ αλλά στα αρχίδια μου . 
Ντύνομαι με τζίν και πουκάμισο , φτιάχνω τα μαλλιά μου , βάζω άρωμα και είμαι απλά ένας κούκλος. 
Φθάνω στο μπάρ μου και αρχίζω να οργανώνω το team μου , έχω ένα πίσω κήπο που τώρα που άνοιξε ο καιρός για τα καλά θα βγάλουμε τραπέζια έξω. Τους δίνω οδηγίες , ελέγχω  τα ποτά , τους υπάλληλους μου και είμαστε έτοιμοι . Είμαι γεννημένος αρχηγός .
Ο κόσμος αρχίζει να έρχεται , η λατιν βραδιά ξεκίνησε και είμαστε ήδη γεμάτοι. Εγώ μέσα στο μπάρ να δουλεύω ασταμάτητα και όλοι να είμαστε σε ετοιμότητα . Η ώρα περνάει και ο κόσμος χορεύει , μέσα από το πλήθος βλέπω την Μιλένα να πλησιάζει στο μέρος μου , καταριέμαι την ώρα και την στιγμή που την γνώρισα γιατί μου έχει γίνει κολλιτσίδα ρε διάολε .
- όμορφε θα μου βάλεις μία βότκα ; 
- τι θές εδώ ; 

- ήρθα να σε δώ , είμαστε μαζί δεν γίνεται να μην σε βλέπω

- τι είμαστε ; 
- μαζί ρε μωρό 

- Μιλένα πιες το ποτό σου και φύγε γιατί αρχίζω και τα παίρνω.
Που τέτοια τύχη , στο 4 ποτήρι χόρευε σαν μεθυσμένη και δεν ξεκολλούσε από πάνω μου . Τέλος αύριο θα την διώξω με έχει πρήξει. Καλώ ένα ταξί για εκείνη γιατί δεν είναι σε θέση να οδηγήσει σε τέτοια κατάσταση και την βάζω να κάτσει σε μία καρέκλα για να μην πέσει . Αφήνω τον Στέλιο υπεύθυνο για αυτή και πάω ξανά στην μπάρα . Μιλάω με έναν γνωστό μου ώσπου τα μάτια μου πέφτουν σε δύο γνωστά όμορφα μάτια , ο Μήτσος μου είναι εδώ , στην είσοδο και με κοιτάει γλυκά κάτω από τον χαμηλό φωτισμό .Γυρνάω το βλέμμα μου αστραπιαία στην Μιλένα που προσπαθεί να σηκωθεί ενώ ο Στέλιος την βάζει με το ζόρι να καθίσει.
Αν συναντηθούν και μιλήσουν χάθηκαν όλα . Θα χάσω εκείνη ....

- ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΆΝΩ ;  


γεια σας !!!!!!
συγνώμη για το κεφάλαιο , δεν ξέρω τι να κάνω . Μπορεί να την αφήσω λίγο την ιστορία γιατί βλέπω να δυσκολεύομαι όλο και περισσότερο . 
Στο επόμενο θα συνεχίσουμε από πλευράς Γρηγόρη και ελπίζω να  έχω τον χρόνο για να το γράψω καλά .


παραμύθι ή αλητεία ;Where stories live. Discover now