Του απάντησα οτι έγω δεν είμαι σαν το τσουλάκι που κανόνισε στην τουαλέτα και έφυγα τρέχοντας . Με ακολούθησε μέχρι την πόρτα μου , με άρπαξε με δύναμη , με κόλλησε στον τοίχο κάτι μου είπε , κάτι του είπα ...
-ναι ; Στο καλύτερο με κόβεις κοπέλα μου . Μισό να πάρω πατατάκια , με τρώει η αγωνία . Σηκώνομαι γρήγορα και πάω τρέχοντας στην κουζίνα , η Έλενα απλά έχει μείνει με ανοιχτό το στόμα να με κοιτά με απορία . Είμαι στην κουζίνα και ψάχνω τα ντουλαπάκια για τα πατατάκια , τι τα ήθελα τα γλυκά ; Ποπ κορν έπρεπε να αγοράσω γαμώτο . Μετά από ψάξιμο τα βρήκα << ούφ>> λέω δυνατά , << μήπως παραγγείλω καμία πίτσα ; >> Μπα .. θα μου πέσει βαριά βραδιάτικα . Στηρίζομαι χαλαρά στον πάγκο της κουζίνας μου και ανοίγω τα πατατάκια και αρχίζω να τρώω ανέμελη .
-Ωχχχχ... ξέχασα την Έλενα . ( τρέχω σαν τρελή ( με τα πατατάκια φυσικά , για μένα μιλάμε ) και κάθομαι στον καναπέ ξανά . Η ζουζού όπως την άφησα , με ανοιχτό το στόμα και γουρλωμένα μάτια . )
αχχ προλαβαίνω να πάω να πάρω και την πορτοκαλάδα μου ; Την ξέχασα μωρέ.. ( παίρνω την κουταβίσια μου έκφραση και τρεμοπαίζω το κάτω χείλος μου )
-Δήμητρα σοβαρέψου !!!!! ( μου λέει φωνάζοντας)
- καλά μωρέ , μπααααααα..
-Λοιπόν που έμεινα ;
- κάτι του είπες μείναμε .
- ναι , κάτι μου είπε και του έριξα μία σφαλιάρα όλη δικιά του . ( και σταματάει , ναι άσε με στο καλύτερο )
- και στο σεξ πως φθάσετε ; ( έχω γείρει μπροστά της και η αγωνία μου χτυπάει κόκκινο . Καλά σαν να βλέπω ταινία είναι . )
-ντρέπομαι ..( και κοκκινίζουν τα μάγουλά της )
- να ντρεπόσουν όταν τα έκανες , άντε τώρα μην σε βρίσω και μας ακούσει το σποράκι μας .( έχω δίκιο , τα θέλει και αυτής ο κώλος της τώρα )
- μετά την σφαλιάρα με άρπαξε από τα μαλλιά και με φίλησε . Αχχχχχ.. αυτό το φιλί , ήταν θάνατος . Σωστός θάνατος να σου πω !!!!!! ( λέει με έμφαση ). Είπε οτί θέλει να μου κάνει πολλά ρε μπουκλού μου και ήθελα να μου τα κάνει . ( και αρχίζει να κλαίει , μπράβο Άλεξ , δεν σου το χα )
Αρχίσαμε να φιλιόμαστε για πολύ ώρα έξω από το σπίτι μου , σε κάποια φάση του είπα οτί είναι η ώρα να φύγει , αυτός απάντησε << είναι η ώρα να έρθω μέσα μωρό , άνοιξε την πόρτα και σου υπόσχομαι να μην μπορεις να σηκωθείς το πρωί από αυτά που θα σου κάνω >>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
παραμύθι ή αλητεία ;
Genç Kurguη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...