Γρηγόρης.......

732 61 6
                                    


Γυρνάω το βλέμμα μου αστραπιαία στην Μιλένα που προσπαθεί να σηκωθεί ενώ ο Στέλιος την βάζει με το ζόρι να καθίσει.Αν συναντηθούν και μιλήσουν χάθηκαν όλα . Θα χάσω εκείνη ....

- ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΆΝΩ ;  
Πανικοβάλλομαι ενώ την βλέπω να παρατηρεί  τον χώρο από την πόρτα . Στρίβω το κεφάλι μου προς την κατεύθυνση της Μιλένας που ακόμα προσπαθεί να σηκωθεί . Γαμώ το κεφάλι μου , πως ξεμπλέκουμε τώρα χωρίς να γίνει συνάντηση ; Φωνάζω τον Στέλιο αλλά λόγο της μουσικής δεν με ακούει , σκουντάω τον σερβιτόρο να μπεί μπάρα και φεύγω σφαίρα στην Δήμητρα που στέκεται ακόμα στην πόρτα να παρατηρεί τα ζευγάρια που χορεύουν ερωτικά .
Προσπερνάω τον κόσμο με δυσκολία και επιτέλους διακρίνω από κοντά το πρόσωπο της , εκείνη μόλις με αντιλαμβάνεται χαμογελάει γλυκά και με αγκαλιάζει τυλίγοντας τα δύο μικρά της χέρια γύρω από την μέση μου . Στραβοκαταπίνω , σφίγγω τα μάτια και προσπαθώ να πολεμήσω την ανάγκη μου να την αγκαλιάσω και εγώ , πρέπει να είμαι προσεκτικός όλα εδώ παίζονται . Τις τραβάω ευγενικά τα χέρια από γύρο μου και ειλικρινά πονάω που το κάνω , τα θέλω ,τα θέλω όλα της  πάνω μου .Ήρθε η ώρα να δράσω, δεν πρόκειται να την χάσω έτσι. Γέρνω το κεφάλι μου στο αυτί της και της ψιθυρίζω << περίμενε με λίγο >>  με κοιτάει δύσπιστα και έχει δίκιο αλλά σοβαρά δεν έχω πανικοβληθεί τόσο στην ζώη μου . Μόνο που σκέφτομαι οτι σήμερα μπορεί να την χάσω από μία λάθος κίνηση τρελαίνομαι, φεύγω από κοντά της με την σκέψη αυτή και πάω στο τραπέζι που είναι ο Στέλιος και η μεθυσμένη Μιλένα , τον σκουντάω και του λέω να την πάει στο γραφείο μου με τρόπο και μετά να της φτιάξει ένα καφέ σκέτο μπας και ξυπνήσει καθόλου μέχρι να διώξω το πρόσωπο . Νεύει με το κεφάλι κάνοντας κίνηση  να την σηκώσει ξανά από την θέση της , γελάει και τον σπρώχνει με τα πόδια  γαμώ την Παναχαΐκή μου επίτηδες το κάνει δεν μπορεί . 
- αφεντικό δεν θέλει με τίποτα να σηκωθεί ( μου λέει με νεύρα ο Στέλιος , έχει δίκιο ακόμα και μεθυσμένη αυτή η γυναίκα είναι εκνευριστική.)
- δεν με νοιάζει με το ζόρι πάρτη από εδώ τώρα.
- ρε Γρηγόρη τι κάνεις τόση ώρα ; ( γουρλώνω τα μάτια μου με την ξαφνική φωνή που εισβάλει στα αυτιά μου , όχι ρε πούστη μου όλα τελειώσανε.  Γυρνάω γρήγορα πίσω και η φιγούρα της τρεμοπαίζει κάτω από τα φώτα . Κάνω ένα βήμα για να σκεπάσω όλη την εικόνα που βρίσκεται πίσω μου , κάνε θεέ μου να βγώ αλάβωτος από αυτό .) 
- μωρό μου συγνώμη αλλά ο Στέλιος ο φίλος μου έχει πρόβλημα ( εκείνη την στιγμή ακούγεται το τσιριχτό γέλιο της Μιλένας , να γυρίσω τώρα να της δώσω μια σφαλιάρα ; Ο θυμός μου ανεβαίνει μαζί με τον χτύπο της καρδιάς μου , ελπίζω να πετύχει γιατί αν το μάθει θα φύγει και ξέρω βαθιά μέσα μου οτι θα με πονέσει . )
- τι πρόβλημα ; ( ρωτάει με απορία ενώ σκύβει δεξιά για να δεί την θέα που με τόσο κόπο προσπαθώ να κρύψω με το σώμα μου ) Ποια είναι αυτή ; ( την σηκώνω και την πιάνω από τον αγκώνα για να  απομακρυνθούμε από το υποτιθέμενο ζευγαράκι που  έχω στο μυαλό μου , ωωω φίλε ευτυχώς που η άλλη είναι μεθυσμένη και δεν μπορεί να συνεννοηθεί με τον κόσμο . )
- είναι μία γκόμενα που πήδηξε μερικές φορές ο Στέλιος και του έχει γίνει βδέλλα  . Προσπαθεί να την διώξει αλλά αυτή δεν φεύγει με τίποτα ( αληθινή ιστορία με άλλο πρωταγωνιστή σκέφτομαι αλλά διώχνω τις ενοχές μου προς το παρών γιατί η κατάσταση θέλει στρατηγική) Αυτή νομίζει πως έχουν σχέση αλλά δεν συμβαίνει τίποτα σοβαρά.
- κρίμα την καημένη , τέτοιοι άνδρες είναι μαλάκες . ( λέει τσαντισμένη και με κοιτά μέσα στα μάτια , η ενοχή βουλιάζει μέσα μου και νιώθω έμμεσα οτι με κατηγορεί . ΈΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΓΑΜΩ .  Μητσάκο μου συγνώμη .....)
- έχεις δίκιο ( στρέφω το βλέμμα μου αλλού καθώς τρίβω με δύναμη το φρύδι μου , ο ταύρος μέσα μου με βρίζει και μου φωνάζει οτι θα την χάσω με τις μαλακίες που κάνω . Με προσπερνάει με νεύρα ακόμα και κατευθύνεται κοντά τους . Περνάω τα δύο χέρια μου ανάμεσα απο τα μαλλιά  με απόγνωση , η καταστροφή πλησιάζει και δεν το θέλω με τίποτα αυτό . Τρέχω από πίσω της και σταματάω,  αγκαλιάζω την μέση της  γιατί ίσως είναι η τελευταία φορά που με αφήνει να την νιώσω . Όχι , όχι δεν θα το αφήσω αυτό , την χρειάζομαι .)
- είσαι καλά κοπέλα μου ; ( η Μιλένα έχει κλειστά τα μάτια της και χορεύει μέσα στην τρελή χαρά , ο Στέλιος με κοιτάει με φόβο ενώ η Δήμητρα πιάνει το χέρι της Μιλένας με ανησυχία . Ξαφνικά ανοίγει τα μάτια της και την κοιτάει σοβαρά , κρατάω την ανάσα και περιμένω αντιδράσεις . Αυτό που ήρθε δεν το περίμενα ..)
- γειά σου ........  έ εέλα να χορρρεψουμεεεε ( την τραβάει από την αγκαλιά μου και βρίσκεται δίπλα της ,.) Είσσσσσαι πολύυυυυυ όμορφηηηη  , γι.. για αυτό μααακρυάαα από το αγόριιιιιιιιι μουυ  ( την μαλώνει  ενώ με το δάκτυλο  την δείχνει ). Γιατίιι θα παντρευτούμεεεεεεεεε εμείς, ( γρυλίζω μέσα από τα δόντια μου με την όλη κατάσταση, δεν το πιστεύω τι λέει και σε ποια το λέει . Στην μοναδική γυναίκα που κάνει την καρδιά μου να τρέμει  .)
- μην φοβάσαι , εγώ έχω άλλον ( εγώ μαρμαρωμένος στην θέση μου απλά να στέκομαι πιο πίσω γυρνάνε και με κοιτάνε και οι δύο και δεν ξέρω τι να κάνω , από που να πιαστώ .)
- έλα πάμε , τώρα  !!!!( ο Στέλιος την τραβάει με το ζόρι ενώ η άλλη παραπατάει από το μεθύσι )
- πως της φέρεσαι έτσι ; ( ο θυμός του Μήτσου μου παγώνει τον Στέλιο και με κοιτάει αστραπιαία για βοήθεια . )
- ναι πωωωως μοου φέρεσαι έτσιιιιιι , με ήξερες και από χθέςςς ρε ; ( τινάζει τα χέρια του από πάνω της και ρίχνει τα μάτια της σε μένα.) 
- μωρό μοοοουυυυ με μαλώνειιιιιιι . 
- ποιος σε μαλώνει ; ( ρωτάει με απορία η Δήμητρα και επιτέλους παίρνω το θάρρος να μιλήσω . Στο σύμπαν που πιστεύει η Δήμητρα μου ας με βοηθήσει )
- ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ Ο 
- μην μπλέκεσαι στα δικά τους κουτσομπόλα αγάπη μου .( της ψιθυρίζω διακριτικά στο αυτί για να της αποσπάσω την προσοχή , γυρίζει για να με κοιτάξει στα μάτια με ένα χαμόγελο που ...... απλά κάνει την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά . Τι έχω πάθει με αυτή την γυναίκα ;   Νεύει με το κεφάλι ντροπαλά και γαμώ θέλω να την πάρω εδώ και τώρα , ο ταύρος μέσα μου θέλει να ορμίσει στο μικροκαμομένο κορμί της που με περιμένει να το κατακτήσω  αργά και βασανιστικά .

παραμύθι ή αλητεία ;Where stories live. Discover now