άντε να ανοιξεις συζήτηση τώρα

1.4K 80 4
                                    

Συγνώμη αν επιτρέπετε ... να απλα μου φαίνεται περίεργο ένας τοσο ωραίος ανδρας ( γαμώ το είπα δυνατα, δεν πειράζει , ανασα, συνεχίζουμε την προταση και μετα ρίχνουμε ενα χαμογελάκι ετσι για τσαχπινιά ) να πέρνει μαύρες μπαλαρίνες . ( ΡΙΞΤΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΚΙ ΤΩΡΑ ) λέω απο μεσα μου και χαμογελαώ . Με κοιτα, τον κοιτώ, μένει  σοβαρός με κατεβασμένα τα φρύδια )

- Ναί κοιτάξτε ,  σήμερα έχουμε κηδεία και η μητέρα μου δεν είχε παπούτσια να βάλει .( Η αμηχανία του με διαπερνά ,  το κουταβισιο βλέμμα με κάνει να πάω να του τσιμπισω τα μάγουλακια .
Δεν θα το κάνω ... Αλλά μου ήρθε .)

-ΑΑΑ ωραία !!

-Τι ωραία κοπέλα μου λες, πας καλά ; ( Φάνηκα χαζή Ε ; )

- Ναι δεν εννοούσα αυτο ακριβός .Δηλαδή αυτό εννοούσα αλλα οχι έτσι . Ξέρετε γυναίκες αλλά λένε αλλα εννοούν . (ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ ΑΣ ΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΕ ΓΕΙΤΟΝΕΣ )

- Συγνώμη αλλά γυναίκα δεν είσαι και εσύ ;

-Κατά κάποιο τρόπο ( μπράβο μου οχι μπράβο μου τετοια μονο εγω τα λεω . ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ )

Ναι ειμαι που να μην ήμουνα ...

Τον βλεπω να εχει παρει μια γκριμάτσα αποριας , ξέρετε σαν να λέει αυτη δεν παει κάλα και εχει γείρει μπροστά προς το μέρος μου .

-Αστο

-Μάλιστα να το αφήσουμε . Λοιπόν θα με βοηθήσετε παρακαλώ ;

Τον εξυπηρετησα όσο ποιο επαγγελματικά μπορούσα αλλά είναι θεός σε εμφάνηση και εγώ γυναίκα  .
Του έριχνα ερωτικές ματιές  μπας και ... αλλά αυτός στον κόσμο του . Κοιτούσε με τρομερή προσήλωση τα παπούτσια .
Δεν περνάει η μπογιά μου θα τρελαθώ .

Μετά από αυτό  διαλέγει ένα σεμνό ζευγαρι , πληρώνει και  φεύγει χωρίς ματιά πίσω του .

Δεν περνάει η μπογιά μου λέμε .

Πάλι σκατά τα έκανα . Βρε λες να πάω να μονάσω ; Αφου μονη μου θα μείνω πρέπει να το πάρω απόφαση .
Εχω να κάνω σχέση η έστω σεξ ενα χρόνο 35 μέρες κ κάτσε να δώ την ώρα ναι ναι και 10 ώρες . Γιατι αν έχεις τόσο καιρό να το κάνεις και  εισαί 27 ναι μέτρας κ τις ώρες γαμωωτο .



ΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧ ΒΑΧΧΧ λέω φωναχτα και τότε μπαίνει στο μαγαζι η κολλητούλα μου . Με κοιτα την κοιτώ της πιάνω το χέρι με λυπημένο ύφος σαν να της λέω κράταμαι θα καταρεύσω  .

-Μπουκλού μου τι έπαθες ; (Ετσι με λένε οι 2 κολλητουλες μου μετα απο ενα περιστατικο στο σχολείο που ένας καθηγητής δεν θυμόταν ποτέ τα ονοματά μας. Μας έβγαζε παρατσούκλια .
Ε λοιπον εγώ ειμαι η μπουκλου από τα σγουρά μου τα μαλλακια σε στιλ Σωλομου αλλα σε ποιο ήρεμο .  Ευτυχώς γιατί δεν θα το άντεχε η καρδούλα μου . Έχει χάρη που είναι γλυκούλα γιατί άντε )

-ΑΣΤΑ φιλενάδα σκέφτομαι ..

- Τι σκεφτεσαι ρε μπουκλου μου ;
-Μήπως μονάσω ; μηπως παρω γάτες . Καλέ τι θα μαγειρεψω την παρασκευή που θα έρθει ο αδερφός μου ; Καάλα αυτο είναι ασχετο αλλα δεν πειράζει .

-Μπουκλού μου το βράδυ έχει έξοδο γιατι σε βλέπω με το μάτι του πεινασμένου και αρχίζω και αγριεύομαι μαζί σου μην με βιάσεις .

- ΑΧΧΑΧΧΑΧΑ και καλά κάνεις.( Κινούμαι μέσα στον χώρο τακτοποιώντας τα κουτιά που μείναν στον χώρο , η μελαγχολία μου είναι μεγάλη . Αχ ...)

- Ελα ρε μπουκλού μου εστω να κάνεις λίγο  σεξ . ( Με πλησιάζει και με αγκαλιάζει σαν να είναι η μεγάλη μου αδερφή )

-Το ξέρω , ότι δεν σου αρέσει το σεξ χωρίς συναίσθημα και σχέση αλλά ... Είσαι αρκετά μαγκωμενη . Πολύ κλειστή σε καινούργιες περιπέτειες .

-Τρελές δεν έχεις κάνει , δεν έχεις δώσει το τηλέφωνό σου σε έναν άγνωστο ακόμα και όταν ήμασταν φοιτήτριες .
Πάντα ήσουν σε "σοβαρή σχέση "
Ζησε μια περιπέτεια .


Το σκέφτομαι λιγάκι , όντως δεν έκανα ποτέ μου τέτοια . Ενώ κουβαλάω μια τρέλα , ( μην κρυβόμαστε μεταξύ μας ) ήμουν πάντα τυπική και μαζεμένη .
Αλλά πώς κάνεις σεξ με κάποιο χωρίς να τον ξέρεις ;
Κάτι casual , μόνο για την απόλαυση .
Και είμαι πολύ  καλή στο κρεβάτι , να σημειωθεί αυτό Ε .

- Ναι , ένταξη έχεις δίκιο θα το  κάνω   .
Στείλε ώρα και μέρος θα είμαι εκεί έτοιμη για όλα .  (Ο πρίγκιπας μου μπορεί να περιμένει .
Εγώ τον περιμένω τόσο καιρό .)
-Θα γίνω μια κούκλα και θα ξεσαλωσω  κάνοντας σεξ .

- Ηρέμησε τίγρη (λέει  και με κοιτά έτοιμη να γελάσει .)

-Καλά καλά γέλα εσύ θα δείς , θα κάψω καρδιές και θα με ζητάνε .( Λέω με ύφος ενώ τρώω την τυροπιτουλα μου )
-Οκ μπουκλου μου χάρηκα που  τα είπαμε αλλά  πρέπει να φύγω
-Αντιο καλή  και έμπιστη μου φίλη  . ( Λέω και συνεχίζω να κοιτάω το απόλυτο κενό ενώ τρώω .)

ΩΩΩΩΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΒΑΣΑΝΑ !!!





παραμύθι ή αλητεία ;Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora