το σχέδιο

798 75 3
                                    

Βάζω το μποξεράκι μου και ξίνω το κέφάλι μου σκέφτοντας πως θα την πείσω για το πολυμήχανο σχεδιο μου . Πρέπει να το ετοιμάσω τέλεια για να πετύχει , αλλά δεν μου φαίνεται και τόσο εύκολο με αυτην εδώ .

-ΕΓΩ;

-εσύ τι ;

-τι θα φορέσω ;

-α.. (πω πωωω κολλήματα που έχει τώρα και αυτη . Κοιτάζω τριγύρω βλέπω το πουκάμισό μου και απλά της το πετάω , δεν γαμιέται λέω απο μέσα μου )

Κατεβαίνω κάτω για να φτιάξω καφεδάκι γιατί έχω και ραντεβού σε 3 ώρες με έναν άγγελο ξανθό με 2 μέτρα πόδι.

Βάζω τον καφέ να γίνεται και χαμόγελω με την σκέψη της κοπέλας που είναι πάνω . Πως την είπαμε ; ΝΑΙ Δήμητρα .

Ακούω θόρυβο και καταλαβαίνω οτι με ψάχνει . Ηρθε η ώρα να παίξουμε την κοκκινοσκουφίτσα με τον κακό , μάλλον με τον πολύ κακό λύκο .

-ψιτ μικρή εδώ είμαι. ( της λέω πονηρά )

- δεν είμαι γάτα ( με άγριο ύφος απαντάει απότομα , το παραδέχομαι είναι ωραίο να την πειράζω θα το χοντρύνω λίγο )

- κοιτά ετσι που φέρεσαι περισσότερο για κοριτσάκι κάνεις

- βρε άστο διάολο μαλάκα (απαντάει αμέσως με θυμό , αλλάζει εντελώς η έκφρασή της όταν θυμώνει , μου δείχνει κάτι αλλό απο τι φαίνεται και αυτό με προκαλεί . Μου αρέσουν οι προκλήσεις)

- ΩΠ το παίρνω πίσω ποιο πολύ για ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΆΝΕΙΣ, ΟΧΙ ΛΑΘΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΗΤΣΑΡΑΣ ( την βλέπω που είναι πια θυμωμένη μαζί μου αλλά ίσα ίσα το διασκεδάζω τρομερά )

. -ε.. όχι και έτσι ρε φίλε .( Αρε Μητσάρα , έτσι θα σε λέω το αποφάσισα πάει και τελείωσε .)

-ΈΛΑ καφές (σοβαρεύω )

Σιγά σιγά πλησιάζει και κάθετε . Την κοιτώ αλλά δεν το καταλαβαίνει , κάθεται και με χαζεύει . Θέλω να την δω να κοκκινίζει , θέλω να δω όλες τις εκφράσεις της είναι τόσο αστεία αλλά και περίεργη .

Ξεροβήχω , ναι κοκκίνισε !!!!!

- ελα παραδέξου το, είμαι φοβερός (και πίνω λίγο απο τον καφε μου και είμαι στο τσακ να μην γελάσω )

- για ένα βράδυ κάλος ήσουνα ( λέει απαξιωτικά . Οχι ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΟ )

-Μωρό μου θα θελες και άλλο σίγουρα ( την προκαλώ . Καμία δεν μου έχει κάνει τέτοια παράπονα . Δεν το δέχομαι , είμαι ο καλύτερος )

-μην είσαι τόσο σίγουρος φιλαράκι ( μου δείχνει μια πλευρά του εαυτού της που δεν μπορώ να προβλέψω , τώρα θα το παίξω το παιχνίδι )

-πας στοίχημα ; ( για να δούμε , μπορείς να παίξεις ;)

-οχι ! ( όχι μην μου το χαλάς τώρα)

-γιατί ;( απάντα γαμώτο )

-έτσι! ( θα το γυρίσω το παιχνίδι , δεν μου ξεφεύγεις )

-Ε.. ΤΌΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ( θα στο φέρω με τρόπο από κει που δεν θα το καταλάβεις )

ΤΙ; ( αχχ και να ξέρες )

-ΝΑΙ, αν σε μία εβδομάδα δεν έρθεις σπίτι μου να μου ζητήσεις να σε πηδήξω θα κάνω οτι θες για 2 μήνες . ( μωρό μου σε περιμένω για τρίτο γύρο .)

- 3 ( λέει και το σχέδιο μπαίνει σε εφαρμογή σήμερα και όλας γιατί την έχω )

-μέσα

-και εσύ αν κερδίσεις ; ( σορυ μωρό αλλά είσαι ήδη χαμένη )

-Θα δεις ..

Δεν θα της πω ακόμα τι ετοιμάζω γιατί θέλει προτιμασία . Πρώτον τηλέφωνο στην μάνα μου να της πω οτι βρήκα την γυναίκα της ζωής μου και τέτοια που λένε οι γυναίκες , μετά την εμφανίζω μπροστά της σαν το τέλειο δώρο και μετά υποτίθεται με χωρίζει γιατί βρήκε κάποιον άλλο .

Θα το παίξω θύμα και κλαμένος και μετά θα με αφήσει στην ηρεμία μου επιτελους η μανα μου ... Ναι είναι τέλειο !!

Και τότε δώσαμε τα χέρια .

Θα σε βάλω στο σχέδιο θέλεις δεν θέλεις . Είσαι το τέλειο θύμα .

Οι ιστορία δεν έχει αρχίσει ακριβώς , είμαστε λίγο στην αρχή για να δείτε πως θα αρχίσουν όλα . ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ . ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


Αστεράκι αν σας αρεσει !!!!!!!


παραμύθι ή αλητεία ;Kde žijí příběhy. Začni objevovat