Κοιμάται ήρεμα στα χέρια μου , η ανάσα της ρυθμική μου δείχνει πως ζει μέσα στα όνειρα της . Της χαϊδεύω την πλάτη ελπίζοντας να μπορέσω να τρυπώσω σε αυτά. Η μοναδική γυναίκα που δεν είμαι σίγουρος για το τι σκέφτεται , η μοναδική που αναρωτιέμαι αν μπορώ να την χάσω ....
Κοιτώ το ρολόι χειρός μου , η ώρα είναι 6 πρέπει να σηκωθώ για το γραφείο σε λίγο . Μετακινούμε σιγανά για να μην την ξυπνήσω αλλά ο πόνος στα πλευρά με κάνει να βγάλω μια μικρή κραυγή. Την κοιτώ έντρομος μην τυχόν την ξύπνησα , εκείνη απλά σουφρώνει την μύτη και αλλάζει πλευρό , γελάω με την πάρτη της. Είναι τόσο παιδί μερικές φορές .
Ντύνομαι στα αθόρυβα προσπαθώντας να κάνω όσο περισσότερη ησυχία μπορώ, φοράω το σακάκι μου ενώ κοιτάζομαι στον καθρέφτη του τοίχου της . Μου άφησε μελανιές τελικά ο μαλθακός μαλάκας , πάνω από το φρύδι μου έχω ένα σκίσιμο που τώρα είναι καλυμμένο με ένα τσιρότο αρκουδάκι , << μαλακίες>> λέω και το βγάζω . Θα μου το πληρώσει ο παπάρας , φτιάχνω την γραβάτα μου και είμαι έτοιμος να φύγω . Το σκέφτομαι για λίγο και το αποφασίζω . Ραντεβού αυτός ; Ραντεβού και εγώ .Από το εσωτερικό του σακακιού μου βγάζω την ατζέντα μου και τον στυλό μου . Της γράφω ένα σημείωμα , κόβω το χαρτί και το αφήνω δίπλα της. Την φιλάω στον λαιμό και παίρνω μία ανάσα από το άρωμα της , μεθυστικό όπως η ίδια .
Φεύγω και σε 20 λεπτά είμαι σπίτι μου , κάνω ένα μπάνιο και ετοιμάζομαι για δουλειά . Έχω πάρει πολύ βαριά το θέμα << εταιρία >> . Είναι δικιά μου και θα αντεπεξέλθω καταλλήλως.
Φθάνω στην είσοδο και παίρνω το ύφος < αφεντικό> κουμπώνω το σακάκι μου και μπαίνω. Το Ναταλάκι είναι στην ρεσεψιόν ντυμένη στα ρόζ , της γνέφω με το κεφάλι και εκείνη μου κλείνει το μάτι. Της ρίχνω μία ματιά αλλά συμπεραίνω οτί καλή είναι αλλά Μήτσος δεν είναι .....
Έχω κολλήσει μαζί της άσχημα , τον λόγο δεν τον καταλαβαίνω. Τέλος πάντων κάθομαι στην δερμάτινη πολυθρόνα μου και αρχίζω κατευθείαν τα σχέδια ενός πολυκαταστήματος , θα με ταλαιπωρήσει η μαλακία .
Περνάν αρκετές ώρες κουράστηκα αλλά το γαμημένο το κατάφερα . Δεν το τελείωσα ακόμα αλλά έχω κάνει τα μισά. Τρίβω τα μάτια μου για να τα ξεκουράσω , ρίχνω το κεφάλι μου πίσω και την σκέφτομαι . Το χαμόγελο της αστράφτει ,την φαντάζομαι να γελάει , να ζορίζεται , να θυμώνει.Ένας άνθρωπος , χίλια πρόσωπα. Πως θα καταφέρω να την εντυπωσιάσω στο ραντεβού μας ; Χρειάζομαι μία καλή συμβουλή , και ξέρω ακριβώς ποιον να πάρω. Πληκτρολογώ τον αριθμό του και καλεί << σε μισή ώρα στο γνωστό στέκι , φέρε και το γυναικάκι σου . Θέλω την γνώμη της >> το κλείνω και ετοιμάζομαι να φύγω , πως πέρασε η ώρα στην δουλειά ούτε που το κατάλαβα . Νιώθω τόσο άγχος για σήμερα , σαν πρωτάρης , η καρδιά μου χτυπάει γρήγορα και ιδρώνουν οι παλάμες μου . Σαν παρθένα στο κρεβάτι κάνω . Γελάω με μένα και πάω στο ραντεβού με τον Πάνο και την Μαργαρίτα την γυναίκα του .
Το στέκι είναι ένα δικό μας μαγαζί που πηγαίναμε εκεί από όταν ήμασταν με τον Πάνο λύκειο , ακόμα εκεί πηγαίνουμε για να καταστρώσουμε τα πανούργα σχέδια μας.
Τα παιδιά δεν έφθασαν ακόμα , κάθομαι σε ένα τραπεζάκι και παραγγέλνω ένα φραπέ σκέτο κοιτάζοντας τον κόσμο .
- επ , περίμενες ώρα κολλητέ ;
- καλώς το το ζευγάρι . Δεν έχω ώρα που έχω έρθει , καθίστε θέλω τις συμβουλές σας.
- τι έγινε ρε μαλάκα ; Γιατί το πόδι πηγαίνει κομπρεσέρ ; Εσύ αυτό το κάνεις μόνο όταν είσαι αγχωμένος , δηλαδή ελάχιστες φορές στην ζωή σου .
- να χθές είχε ραντεβού ( λέω με δυσκολία καθώς θυμάμαι τα χθεσινά με τον μαλθακό ) με τον μαλάκα , ε... και πήγα για να τους το χαλάσω.Αλλά πιαστήκαμε στα χέρια στο τέλος και η άλλη μου θύμωσε . Να μην τα πολυλογώ περάσαμε το βράδυ αγκαλιά και της υποσχέθηκα κάποια πράγματα για να μου ξεθυμώσει .
- α... για αυτό το μάτι σου είναι σχεδόν μπλε , και έχεις γρατσουνιές στο πρόσωπο . Δεν σε είχα να πλακώνεσαι για μία γυναίκα . Ρε αγόρι μου πως το έπαθες αυτό ;
- Μαργαρίτα μην με κοροϊδεύεις , θέλω την βοήθεια σου . Γυναίκα είσαι μπορείς να με βοηθήσεις.
- ναι οτι θες.
- ωραία , επειδή .... ε.... οκ ... κάπως ζήλεψα χθες ( βαθιά ανάσα αγόρι μου , θα τον γαμήσεις τον πούστη που άπλωσε χέρι πάνω της) που βγήκε ραντεβού μαζί του ..
- ναι ;
- τι ναι ρε Πάνο , την κάλεσα στο σπίτι μου για να της μαγειρέψω .
- εσύ !! Να μαγειρέψεις σε γυναίκα ;
- αυτό δεν είναι τίποτα μωρό μου, έχει κοιμηθεί άπειρες σπίτι του . Στο κρεβάτι του . Αγκαλιά.
- Απίστευτο . Εσύ ποτέ δεν κοιμάσαι με καμία , ιδιαίτερα μαζί . Πάντα είχες μία χαζή θεωρία κατά την γνώμη μου << για δικαιώματα πάνω σου >> κάτι τέτοιο . Μήπως έχεις πυρετό χρυσό μου ;
- χαχαχαχαχα ναι έχει πυρετό που ονομάζεται ΜΗΤΣΟΣ
- ΡΕ ΚΌΨΤΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ . Μιλάω σοβαρά ( συνεχίζουν τα μαλακισμένα να γελάνε και τα νεύρα μου απογειώνονται )
- οκ το σταματάμε , αλλά αυτό είναι πρωτάκουστο. Γρηγόρη κοίτα μαι στα μάτια και πές μου πως νιώθεις.
- τι εννοείς ; Καλά είμαι , εσύ πως νιώθεις ;
- άσε τις βλακίες αγόρι μου , να μιλήσουμε σοβαρά. Την γουστάρεις έτσι ;
- έτσι φαίνεται
- α... μάλιστα .Εσυ παλικάρι μου την έχεις δαγκώσει την λαμαρίνα.
- έλα μη υπερβάλουμε . Απλά της δίνω λίγο παραπάνω σημασία από τις άλλες γυναίκες.
- οκ οτι πεις , μην θυμώνεις. Λοιπόν αν θες να την εντυπωσιάσεις βρές μιά τέλεια συνταγή για αρχή . Αλλά δεν θέλει μόνο καλό φαγητό το τέλειο ραντεβου αλλά και το κατάλληλο σκηνικό. Κατάλαβες τώρα ωραίο τραπέζι , κεριά , λουλούδια , χαμηλός φωτισμός , τέτοια .
- ρε εσύ αυτά δεν είναι πολύ γυναικία ;
- μα γυναίκα είναι αγόρι μου , αυτά θέλουμε εμείς. Τι νομίζεις ο Πάνος δεν μου τα έκανε ; Επειδή δεν τα λέει .
- ε.. μην με μπλέκεις εμένα , αλλά Γρηγόρη έχει δίκιο . Και εγώ αυτά έκανα
- οκ θα προσπαθήσω , ας ελπίσουμε οτι θα τα καταφέρω.
- έλα μωρέ θα τα καταφέρεις , τόσες έχεις ρίξει ρε κολλητέ.
- ναι αλλά αυτή δεν είναι σαν τις άλλες ρε φίλε .
- το ξέρω , βλέπεις αυτήν την ερωτεύτικες .
- σιγά που την ερωτευθηκα , απλά μου αρέσει .
- Καλά συνέχισε να λές ψέματα στον εαυτό σου και θα το χάσεις .
Συνεχίσαμε να συζητάμε για το θέμα ώσπου ανακάλυψα οτι η ώρα πέρασε . Χαιρέτησα τα παιδιά και φυσικά μου ευχήθηκαν καλή τύχη που μάλλον σήμερα το βράδυ την χρειαζόμουν .
CZYTASZ
παραμύθι ή αλητεία ;
Dla nastolatkówη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...