- παρακαλώ ; (απαντάω άνετη η χαζοβιόλα)
Και τότε όλα σταμάτησαν . Τι έγινε ρε παιδιά το σύμπαν είπε ας κάνουμε ένα καλό στην Δημητρούλα έτσι για αλλαγή ; Γιατί την γκαντεμιά την έχω στο τσεπάκι η άτιμη .
- Καλημέρα Δήμητρα , ελπίζω να μην σε ξύπνησα . ( μόλις ακούω την φωνή γουρλώνω τα μάτια , μου πέφτει το κινητό από τα χέρια και μένω ακίνητη . Εκεί στην θέση μου σαν άγαλμα . Αρχίζω και ακούω ένα << αλληλούια , αλληλούια ,αλληλούια >> αγγελάκια αρχίζουν να πετούν γύρω από το κεφάλι μου χορεύοντας χιπ χοπ ;
Κουνάω το κεφάλι μου γρήγορα γιατί ε... τα έχω χάσει λίγο . Πιάνω το κινητό μου από το πάτωμα , μουτζώνομαι έτσι για το καλό και επιτέλους μιλάω .
-Ναι... Φί...λι...ππε (κομπιάζεις χαζή , καθαρίζω τον λαιμό μου και επαναλαμβάνω ) . Ναι Φίλιππε ( λέω πολύ σοβαρή , όχι , όχι θα με παρεξηγήσει . Με κυριεύει το άγχος , τρώω τα νύχια μου και τα φτύνω με θόρυβο , τα πόδια μου ζελές . Help ρε παιδιά )
-Σε πήρα τηλέφωνο για αυτή την έξοδο που σου είχα πει .( η φωνή του μελωδία από τα ουράνια , ήρεμη και απίστευτα σέξι .Αυτόματα σκέφτομαι να γλύφει τα χείλι του και αρχίζουν να μου τρέχουν τα σάλια. . )
-ν.. ναι... την... έξοδο... μμ.....( τραυλίζω από το άγχος μου , είμαι σε πανικό !!! Τότε έρχεται κάποιος και μου αρπάζει το κινητό από το χέρι . Εγώ κάθομαι και βλέπω το άδειο μου πλέον χεράκι με παράπονο , ένα δάκρυ κυλάει στο μάγουλό μου .)
-μα τι κάνεις ; Γιατι τραυλίζεις ; ( έχω μείνει ακόμα στην θέση μου να κοιτώ το χεράκι μου που ψάχνει την σωτηρία του . Και αυτή είναι.... να ΣΚΟΤΏΣΩ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ !!!!!!!!!!!!
Γυρνώ το κεφάλι μου αργά σε αυτόν ,( τον.. Μαμάκια τέλοσπάντων , ) σαν τον εξορκιστή (μην ξεχνιόμαστε ) παίρνω το μπλε βάζω που βρίσκω στο τραπέζι πρόχειρο και είμαι έτοιμη να το πετάξω στο κεφάλι του .Αλλα γαμώτο είναι ποιο γρήγορος και μου το αρπάζει αμέσως.
- δεν πειράζει , μπορώ να σε σκοτώσω και αλλιώς . ( του λέω με το σατανικό μου γέλιο . Δεν καταλάβατε όταν θυμώνει η μπουκλού γίνεται ο πανικός ο ίδιος !!!!)
- πως ; ( ρωτάει ο μαλάκας )
- τώρα θα δεις . ( και ναι αρχίζω να τον κυνηγάω γύρω από το τραπεζάκι . ΆΜΑ τον πιάσω στα χέρια μου δεν τον γλυτώνει κανείς . )
Σε κάποια φάση εκεί ρε παιδί μου που κάνουμε Μαραθώνιο σταματάει απότομα και λαχανιασμένος σκύβει μένει εκεί να ηρεμήσει και να πάρει ανάσα. Αλλά κάνει το μέγα λάθος να αφήσει το βάζο στο τραπεζάκι . Βρίσκω την ευκαιρία το αρπάζω και εκεί που είμαι έτοιμη να του το ρίξω με σταματάει ο αλήτης .
ESTÁS LEYENDO
παραμύθι ή αλητεία ;
Novela Juvenilη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...