- και τώρα τι κάνουμε ( είπαμε και οι δύο με μία ανάσα κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο . )
-Συμβαίνει κάτι παιδιά μου ; Δεν μένεις κάποιες μέρες εδώ Δήμητρα μου ; Αυτό πάντως με ενημέρωσε η κυρία Νίτσα από απέναντι . Ότι σας είδε μαζί και υπέθεσα οτι μερικές φορές κοιμάσαι εδώ . ( ξανά τοποθετεί με ευλάβεια τα υπέροχα αλλά συνάμα περίεργα γυαλιά της , και μας κοιτάει κατάματα )
- ε ναι , αλλά ξέρετε δεν το ήξερα για σήμερα , και δεν έφερα πιτζάμες .( λέω με δισταγμό , δεν θέλω να μείνω μαζί του , θέλω λίγο απόσταση από αυτόν ή μάλλον απο το κρεβάτι του . Αυτός είναι μαγκωμένος και φαίνεται να το σκέφτεται , δεν με θες ρε ; )
- ρε μάνα ας το αφήσουμε σήμερα καλύτερα ( κοιτάει το πιάτο του και τρώει το γουρούνι , έτσι είσαι ρε ; )
- όχι , όχι θα μείνω εδώ σήμερα ( και τους κοιτώ και τους δύο χαμογελώντας . Η μάνα του χάρηκε πολύ μπορώ να πω , αυτός πάλι καθόλου . Το σχέδιο ζαρτιέρες ξανά εμφανίζεται στο προσκήνιο , έτσι για σπάσιμο . )
-σοβαρά θες ; ( μου λέει με το βλέμμα μπροστά αλλά ύφος σοβαρό .)
-ναι , γιατί όχι , αφού μπήκαμε στο χορό ας χορέψουμε.( του απάντησα ψιθυριστά μεταξύ αστείου και σοβαρού )
-μάλιστα . ( είπε και πέταξε το πιρούνι στο πιάτο του με δύναμη , από τη έκφραση του φαίνεται θυμωμένος ,γιατί κάνει έτσι αυτός ο άνθρωπος ;)
-παιδιά μου ήρθε η ώρα να πάω για ξεκούραση , καληνύχτα σας . ( χαμογελάει γλυκά ,σηκώνεται με στιλ από την καρέκλα προχωράει λίγο αλλά σταματάει )
-σας παρακαλώ μην κάνετε φασαρία στο κρεβάτι , εσείς οι νέοι δεν υπολογίζεται τίποτα ( λέει κουνώντας το κεφάλι , και οι δύο χαμογελάσαμε αμήχανα , ο Μαμάκιας με αγκάλιασε από τον ώμο κάνοντας με να παγώσω, το προσπερνώ αυτό , γνέφουμε και οι δύο σαστισμένοι , φεύγει από το οπτικό μου πεδίο και ξεφυσάω ανακουφισμένα . )
-πάμε πάνω ( η φωνή του κρύα , παίρνει το χέρι του και σηκώνεται σαν να μην συμβαίνει τίποτα . Τον ακολουθώ σιωπηλή πάνω στο δωμάτιο του , το κρεβάτι του είναι ξέστρωτο , τι έκανες χθές Γρηγοράκι ;)
τι ; το κρεβάτι μου το έχεις δει και το έχεις νιώσει . ( κατάλαβε οτι το κοιτάω και άρχισε να ειρωνεύεται , προχωράω στο εσωτερικό του δωματίου του αδιάφορη. )
- γίνεσαι σαχλός μερικές φορές ( του απαντάω με γκριμάτσα )
-καλά , καλά ( λέει γελώντας , δεν μου δίνει περισσότερη σημασία ,κινείται μέσα στον χώρο σαν να μην υπάρχω. )
KAMU SEDANG MEMBACA
παραμύθι ή αλητεία ;
Fiksi Remajaη Δήμητρα μια απλή κοπέλα μπλέκεται χωρίς να το καταλάβει σε ένα στοίχημα , σε μία συμφωνία και ανάμεσα σε δύο ωραίους άντρες . Ο πόλεμος θα γίνει φιλία και η φιλία έρωτας . Με ποιόν από τους δυο θα καταλήξει ; Με τον πρίγκιπα του παραμυθιού ; ή...