dude WTF ?

653 58 3
                                    

Παρακαλώ ; ( και το ξανά βάζω στο αυτί μου , κάπου την ξέρω αυτή την φωνή )

- μια λέξη , ένα όνομα , μία ηδονή . Γρηγόρης.....

- O ΜΑΜΑΚΙΑΣ ; ( ρωτάω αυθόρμητα και δυνατά)

- Ο... οοποιοςςς...... ; (χαχαχαχ τραυλίζει )

Αρχίζω να γελάω κρατώντας το κινητό μου με το δεξί και με το αριστερό σκουπίζω τα δάκρυα μου που βγήκαν . Άκρα του τάφου σιωπή στο τηλέφωνο , μόνο που εγώ συνεχίζω να γελάω σαν υστερικιά . Μετά από κάποια δευτερόλεπτα σκέφτηκα να σοβαρευτώ . Καλά λέμε τώρα .

καθαρίζω τον λαιμό μου , παίρνω μια ανάσα , σκουπίζω πάλι τα δακρυα μου και αποφασίζω να μιλήσω .

- ναι .... με ακούει κανείς; ( λέω σαν να έχω κάνει κάποια αταξία )

- τελείωσες ; ( ακούγεται σοβαρος )

όπα σοβαρεύω και εγώ
-ναι ( λέω σταθερά )

- έχεις κάτι που μου ανήκει αλλά κ εγώ έχω κάτι που σου ανήκει ( μου απαντάει με βραχνή φωνή , μου αρέσει η φωνή του έτσι , σου υπόσχεται πολλά . Μα τι σκέφτομαι ρε γαμώτο ; ναι τι σκέφτομαι ; τα χειλάκια του ; τα ματάκια του ; το σεξάκι του ; Αχχχ τι ωραία που ήταν !!!

- με ακούς γαμώτο ; ( θύμωσε το πουλάκι μου , αλλά δεν πειράζει, αυτό με ξύπνησε απο τις ... αχχ βρώμικες σκέψεις μου )

-ναι σε ακούω .

-έχεις το πανάκριβο μου πουκάμισο και εγώ έχω το σουτιέν σου ( και βγάζει ένα μικρό γελάκι το καθίκι )

-και τώρα τι θές ; ( λέω εκνευρισμένα )

-ηρέμησε ΜΗΤΣΑΡΑ ....(το λέει για να με εκνευρίσει και το καταφέρνει το γουρούνι )

-δεν ξέρω που είναι το πουκάμισο σου , δηλαδή δεν με ένοιαξε .( έτσι μου είσαι αδιάφορος, πείσμα ρε Δήμητρα )

-κοίτα να το βρεις και να μου το φέρεις την Δευτέρα .... αλλιώς..... ( και αφήνει ένα γελάκι , μα γιατί παίζει μαζί μου ; αα... ναι το στοίχημα )

-αλλιώς τι ; ( τον ρωτάω με πείσμα , δεν πρόκειται να με κερδίσει , το έχω πάρει απόφαση )

-έχω κάτι φωτό σου . Ξέρεις γυμνή στο κρεβάτι μου , μετά την νύχτα που περάσαμε μαζί . ( μιλάει σιγά σαν να είναι κάποιο μυστικό αλλά ξέρω πως μπλοφάρει )

- λες ψέματα !! ( απαντάω αμέσως )

- μην παιρνεις όρκο μωρό μου ( λέει αισθησιακά για να με πείσει . Εγω όλη αυτη την ώρα έχω νεύρα , πολλά νεύρα λέμε . Παίζει βρώμικο παιχνίδι το τομάρι , πως πρέπει να αντιδράσω ; θέλω την μαμά μου .... )

- καλά μπορεί να ψάξω για το ρούχο σου ... τέλοσπάντων . Θα δούμε .

-όχι μωρό μου θα έρθεις σίγουρα , αν δεν θέλεις να δεις τις φωτογραφίες σου στο ιντερνετ χαχαχαχα ( γελάει ο μαλάκας ).

-θα δώ είπα . ( και το έκλεισα στα μούτρα του )

Άρχισα να βρίζω το κινητό που είχα στα χέρια μου σαν να είναι ο ίδιος μπροστά μου .

- Μαλάκα !!! , ηλίθιε , μπάσταρδε!!!! τομάρι !!!! κατάρα της γής !!!!! μαύρη η μέρα που γεννήθηκες !!!!! μα ποιο μαύρη μέρα που σε γνώρισα , λέμε τώρα . Που να ανοίξει μια μαύρη τρύπα να σε καταπιεί ......... αχχχχχχ βαχχχχχ γαμώτο ,το γουρούνι .

- Μα καλά τι έπαθες ρε μπουκλού και ωρύεσαι έτσι εδώ και 10 λεπτά ; ( γυρνάω και βλέπω την Μαρία να με κοιτάει με γκριμάτσα και ποιο δίπλα ένας αγουροξυπνιμένος Αλεξ ναμε κοιτάει με γουρλωμένα μάτια )

-τι να σου εξηγώ ..... βάσανα λέμε !!!!!!!!!



παραμύθι ή αλητεία ;Where stories live. Discover now