"İnanamıyorum Ateş! Nasıl bu kadar düşüncesiz olabileceğini aklım almıyor!" Ateş ofisinin camından dışarı bakmaktan vazgeçip arkasındaki kadına döndü. Eleştirilmeyeli yıllar olmuştu, yanında çalışan biri tarafından ise asla eleştirilmemişti. Ancak Kayra söz konusu kendisi olduğunda Ateş'in hayatında bir istisna olduğunu düşünürdü ki ilişkilerinin yürümemesinin başlıca sebebi de buydu. Kayra annesinin en yakın arkadaşının kızıydı ve iki kadının yıllardır Kayra'nın güzel sarı kafasını romantik evlilik fikirleriyle doldurmak gibi bir huyları vardı. Kayra Ardıç, uzun sarı saçları, yeşil gözleriyle her erkeğin ilgisini çekebilecek bir kadındı, Ateş de bir istisna değildi elbette ta ki Ateş annesi ve arkadaşının düğün planları yapmaya başladığını fark edene kadar. Seks ve evlilik farklı şeylerdi, çoğunlukla birinin olduğu yerde diğeri olmazdı.
Yine de Kayra'nın eleştirisi haksız sayılmazdı. Seks ilişkilerinde her zaman tedbirli davranan bir erkek olarak ilk defa tökezlemişti ve bir skandalın patlak vermesi an meselesiydi. Bir milletvekiliyle evli bir kadınla yatmak en başından beri iyi bir fikir gibi görünmemişti ama kadının ilk aşığı değildi ve kadın parlak ela gözleri ve sarı saçlarıyla son derece cezp ediciydi ve Ateş kadının cazibesine yenik düşmüştü. Kadının daha önce de sevgilileri olmuştu hatta bir tanesi kulaktan kulağa fısıldanan yeni nesil genç bir oyuncuydu ve Ateş tam da bu sebeple kadının aşk gibi saçma sapan bir duyguya yenik düşeceğine ihtimal vermemişti. Ama söz konusu kadınlar olduğunda bir şeyden yüzde yüz bir kesinlikle emin olmak imkânsızdı.
Kadın, Leyla Karun, yapmaması gereken tek şeyi yapıp Ateş'e âşık olmuştu ve aşkı tedbirsiz davranmasına sebep olmuş, çok geçmeden kocası şüphelenmeye başlamıştı. Şimdi de işler sarpa sarmıştı. Bir milletvekilini karşısına almak Ateş'in isteyeceği en son şeydi. Eğlence sektöründe pastanın en büyük parçasını alan bir yatırımcıydı ve bir milletvekilinin düşmanlığı bu denklemi kolaylıkla tersine çevirebilirdi.
Her ne kadar hak vermek istemese de Kayra haklıydı. Önce dedesinin sonra da kendisinin kurmak ve büyütmek için yıllarca uğraştığı her şey tek bir gecede ve tek bir kadın yüzünden alt üst olabilirdi.
"Bu işi temizlemen lazım" diye devam etti Kayra ters bir sesle "Makinuss anlaşmasına çok kısa bir zaman kaldı. Çok para yatırdık. Aksiliği göze alamayız."
"Tamam, Kayra" dedi ters bir sesle. "O para benim cebimden çıkıyor, ne kadar para yatırdığımı biliyorum." Kayra belli ki ters bir cevap vermeye hazırlanıyordu ama Ateş sert bir sesle konuşmasını engelledi "Beni yalnız bırak, çalışmam lazım."
Bu konuyu daha sonra halledecekti elbette bir yolunu bulacaktı. Kayra sarı saçlarını dramatik bir edayla arkasına savurdu ve kapıyı açmasıyla donakaldı. Sonra saçlarını savurduğu aynı tavırla kapıyı kapattı ve Ateş'e döndü. "Bu kadın burada ne arıyor?"
Bu kadın'ın adı Nil Muzaffer Güray'dı. Onu son görmesinin üzerinden neredeyse on ay geçmişti. On ay önceki o geceden sonra onu görmeyi beklemiyordu, en azından kendi şirketinde. İşkolik kelimesine yeni ve kesinlikle daha güçlü bir anlam yükleyen Nil Güray, gün ortasında, hafta içinde, mesai saatinde onun şirketinde bekleme alanında bir koltuğa oturmuş kucağında bir dergi tutuyordu.
Ateş fazla şaşıran bir adam değildi, hayatı zor yoldan öğrenmiş biri olarak her şeyin mümkün olabileceğini biliyordu ama daha on ay öncesinde ona kelimesi kelimesine "Egoist orospu çocuğu" diyen Nil Güray'ı kapısında görmek... Bu Ateş'in bile tahmin edemeyeceği bir şeydi.
"Bu kadın yine nereden çıktı Ateş?" dedi, Kayra "Siz ne zamandır görüşüyorsunuz? Nil Güray'ın daha kaç kez sana tekmeyi basması gerekecek. Bu kadın söz konusu olduğunda seni tanıyamıyorum. Aklını başına topla. Seni parmağında oynatmasına izin veriyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Bebek Çıkabilir (Mükemmel Planlar Serisi 2)
RomanceOnlarınki bir tutku hikayesiydi... Yıllar önce başlamış, hep yarım kalmış ve günün birinde sürpriz bir şekilde yeniden alevlenmişti. Nil Güray çocuk sahibi olmayı hiç istememişti, ta ki biraz daha beklerse çocuk sahibi olamayacağını öğrenene dek. Ge...