Tehlikeli ve yorucu bir haftanın ardından masum ve saf Kırmızı Başlıklı Kız, kötü koca kurda yem olmadan dönmeyi başarmıştı. Nil, Ateş'le birlikte yaşamanın bu kadar zor olacağını sanmamıştı. Özellikle de Ateş'in istediği şeyler yerine gelmediğinde ne kadar kötü huylu olduğunu unutmuştu.
Adam her zaman uzlaşmaz, sürekli kocaman bir ego topu halinde geziyor olabilirdi ama hiçbir tecrübe Nil'i, Ateş'in işler istediği- ya da içinde bulundukları durumda- umduğu gibi gitmediğinde ne kadar aksi bir adama dönüşebileceğine hazırlayamazdı. Balayı olması gereken tatilleri Ateş'in sinir bozucu, kaba, tek kelimelik yanıtlarıyla geçmişti. İlk gece, sahilde yemek yiyip Sirtaki yaptıkları o gece, Ateş, Nil'in ortak olmaya ya da tatmin etmeye kesinlikle niyetli olmadığı bir beklenti içine girmişti. Ateş, gerçek bir evlilikleri olması konusunda kararlıydı, Nil de olmaması konusunda kararlıydı. Ve bu... söz konusu ikisi olduğunda büyük bir sorundu.
Nil, aralarındaki cinsel gerilimi adeta gözleriyle görebiliyordu. Elle tutulur, gözle görülür hale gelmişti. Belki de en başından beri o şekildeydi. Ateş, her zamanki gibi ilişkideki eylem kişisi olarak bu duygunun, bu gerginliğin en sonuna kadar kullanılması, tüketilmesi gerektiğine inanıyordu. Nil'se ilişkinin, beynini bedeninin daha aşağı bölgeleri yerine kafatasının içinde taşıyan kişisi olarak kötü bir fikri bir milyon ışık yılı mesafesinden bile tanıyabilirdi ve söz konusu olan Ateş'le bir ilişki ise bunun kötü bir fikir olduğunu anlaması için kafasının içinde bir beyin taşımasına bile gerek yoktu.
Yanında araba kullanan adama kısa bir bakış attı. Esmer teni Akdeniz'in güneşiyle iyice bronzlaşmıştı ama yakışıklı çehresi bir kaş çatışla gölgelenmişti. Muhtemelen sabah tekneden inmeden hemen önce yaptıkları kavganın etkisiyle. Ama Nil kararlıydı.
Bunu ona yeniden hatırlatmaya karar vererek "Sadece bir odaya girip birkaç dergiye bakacaksın, eminim o dergilere ilk bakışın olmayacak."
"Artık 16 yaşında değilim, Nil. Ve suratı sivilceli bir ergen gibi, sırf sen mutlu ol diye, porno dergiye bakıp kendimi tatmin edecek değilim. Saçma olmasının ötesinde küçük düşürücü de."
"Ateş, bunu daha önce de konuşmuştuk."
"Ve sana o zaman da bunu yapmayacağımı söylemiştim."
"Her gün onlarca erkek bunu yapıyor. Alt tarafı bir kabın içine boşalacaksın."
"Ama o kaba boşalmaya ihtiyacım yok."
"Sorunumuz senin neye ihtiyacın olduğu değil, Ateş. Benim neye ihtiyacımın olduğu."
"Hayır Nil, sorunumuz senin neye ihtiyacın olduğu değil, senin neyi yapmak istediğin. Daha doğrusu benim neyi yapmamı istediğin. Senin ihtiyacın olan şey bir bebek ve ben sana bunu hangi koşulla elde edebileceğini söyledim, o anlaşmanın içinde bu yoktu."
"Ne olur bir kez, tek bir kez sorun çıkarmasan?"
"O Allah'ın belası kliğini arayıp randevuyu iptal ediyorsun. Suni dölleme falan olmayacak."
"Anlaşmıştık!" diye tısladı Nil. Son bir haftadır, aynı konuda milyonuncu kez kavga ediyorlardı ve Nil bir haftadır aynı tepkiyi defalarca vermişti.
"Hayır, biz suni dölleme konusunda anlaşmadık. Biz bebek için anlaşmıştık. Ben bir iş adamıyım Nil. Yaptığım anlaşmaların her detayını hatırlamak benim işimin önemli bir parçası. Hatırlatırım, daha ilk gün sana bebeğin normal yollardan olacağını söylemiştim. İki şartımdan biri buydu."
"Nasıl unutabilirim ki diğer, rezil, ahlaksız şartın da evlenmekti."
"Aslında kadınların çoğu bu şartı bir ahlaksızlık belirtisi olarak görmüyorlar, biliyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Bebek Çıkabilir (Mükemmel Planlar Serisi 2)
RomanceOnlarınki bir tutku hikayesiydi... Yıllar önce başlamış, hep yarım kalmış ve günün birinde sürpriz bir şekilde yeniden alevlenmişti. Nil Güray çocuk sahibi olmayı hiç istememişti, ta ki biraz daha beklerse çocuk sahibi olamayacağını öğrenene dek. Ge...