Bölüm 19

47.1K 2.3K 69
                                    

Ateş, iştahla kahvaltı yapan Nil'e baktı. Bu sabahki bulantı seansını es geçmişlerdi ve Ateş tüm kalbiyle bulantıların tarihe karışmış olmasını diliyordu. Şimdilik tek sorunları garip şeyler aşermesi gibi görünüyordu, bu da dün akşam yolda başlamıştı. İlk açılışı erikle yapmışlardı. Nil birden mis gibi erik koktuğunu iddia edip, ki arabanın camları kapalı kliması açık olduğu için bu imkansızdı, yol kenarında karşılarına çıkan ilk manav tezgahında durmalarına sebep olmuştu. Yemek zamanı gelince istekleri saçmalaşmaya başlamış ilk başta Mıhlama istemiş hemen sonra vazgeçip çilek ve ton balığı sayıklamıştı. Ateş bunun mümkün olabileceğini sanmazdı ama tabağının kenarında çilekler ve yanında Nil'in sipariş verdiği gibi bol kremalı ve hardallı ton balığını yerken karısı çok mutlu görünüyordu, tıpkı şu anda fıstık ezmesi ve krem peynirle tatlandırdığı ekmeğini yerkenki gibi. Hamile kadınların erkeklerden çok daha sağlam mideleri olduğuna karar verdi.

Nil'in dehşet kahvaltısına karşılık kendi kahvaltısı çok daha mütevaziydi, çırpılmış yumurta ve kahve. Yumurtasından bir parça kesti ama tam o sırada Nil ekmeğinden bir parça ısırınca çatalı tabağa geri bıraktı, fıstık ezmesi ve krem peynir korkunç bir renk ve kıvam içindeydi. Nil düşündüklerinden habersiz bir şekilde "İstemediğinden emin misin?" diye sordu. "Bu şey çok lezzetli."

Allah'ım sen bana acı. "Yok tatlım, sağol. Bugün iştahım kapalı, bana kahve yeter."

Nil omuz silkip korkunç kahvaltısından bir ısırık daha aldı. "Sen bilirsin ama çok şey kaçırıyorsun."

"Eminim öyledir."

"Bir şey mi dedin?" Ağzının içinde mırıldanmıştı ama hormonlar Nil'in midesinde gösterdiği etkiyi besbelli kulaklarında göstermemişti.

"Afiyet olsun, dedim."

Nil bir yırtıcınınkileri andıran mavi gözlerini kıstı. "Tabii ki öyle demişsindir." Beyaz peynir tabağını önüne çekip "reçeli uzatsana" dediğinde Ateş iki sebeple derin nefes aldı: Bir, tartışma olmayacaktı. İki, Nil'in korkunç aşerme seansı bitmemişti.

Kederli gözlerle Nil'in bir parça beyaz peynir üzerine ayva reçeli sürmesini izledi ve tadının görünüşünden güzel olmasını umut etti.

"Bugün geç kalacak mısın?"

Ateş tek kaşının merakla havaya kalkmasını engelleyemedi. "Bilmiyorum, belki." Nil çoğunlukla onun işleriyle ilgilenmezdi.

"Eğer işin olmazsa seni yemeğe çıkarırım demiştim." Biri kesinlikle Nil'i kaçırıp beynine bir çip yerleştirmiş olmalıydı. Ateş hala bu yeni Nil'den hoşlanıp hoşlanmadığından emin değildi.

"Emin değilim ama gün içinde haberleşiriz."

"Belki de tam bir patron gibi davranıp işleri Kayra'nın üzerine yıkabilir, böylece onun karına aşağılık kevaşe demesinin intikamını da almış olursun ve boşuna inkar etme Kayra'nın bana kevaşe dediğini biliyorum."

Ateş boğazını temizledi. Konuşma hiç hoş olmayan bir yere kayıyordu. "Kayra izne ayrıldı. Bir süre yurtdışında olacak."

Nil'in kavisli kaşları çatıldı. Ateş kadının kafasından neler geçtiğini tahmin edebiliyordu. Nil "İzin mi?" diye sorduğunda Ateş'in tahminleri doğrulandı. "Tam kış sezonu planlaması yapacağınız zamanda neden izne çıktı? Bir sorun mu var?"

Dikkat Bebek Çıkabilir (Mükemmel Planlar Serisi 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin