Nil, arkasına yaslanıp Ege Denizi'nin üzerindeki yakamozları izledi. Denizin içinde bir masa, denizden yeni tutulmuş balıklar, buz gibi bir kadeh uzo ve karşısında ay ışığından bile daha parlak görünen bir adam. Hayatta daha kötü kaderler de vardı.
"Bakıyorum da sinirin birden geçti."
Gözlerini kapatıp başını sandalyesinin arkasına yasladı "Şu an seninle uğraşamayacak kadar huzurluyum."
"Kabul et, annemle karşılaşmak sandığın kadar korkunç olmadı."
"Annenle karşılaşmak her zaman korkutucu, Ateş. Ne yazık ki birbirimizi hiçbir zaman sevmedik ve asla da sevmeyeceğiz."
"Aslında birbirinize ne kadar benzediğinizi bilseniz." Ateş uzosundan bir yudum aldı. "Acaba, farkında olduğunuz için mi?"
"Ben korkunç değilim!"
Annesine korkunç dediği için kızmasını bekledi ama onun yerine Ateş yumuşak seksi bir gülüşle ona doğru eğildi "Seninle tanışıp da senin dünyanın en korkutucu kadını olduğunu düşünen en az 10 kişi sayabilirim, Muzocuğum."
"Hiç... hiç de bile! Ben korkutucu değilim. Kibar, iyi yetiştirilmiş, kültürlü, güler yüzlü, sevecen, alçak gönüllü, yardım sever..."
"Hafıza kaybına uğramış, Pinokyo burunlu, yalancı..."
"Yanlış erkeklere güvenen, kaba ve kendini beğenmiş erkeklerin ağına düşmüş saf, zavallı"
"İftiracı." Ateş önündeki tabakta duran marul yaprağını eline alıp ona doğru salladı "İftiracısın Muzo."
Nil, gözlerini masumca kırpıştırdı, adeta bir tek başında halesi, sırtında kanadı eksikti "Niçin üstüne alındın, Angelepoulos? Kaba ve kendini beğenmiş derken seni kastetmemiştim."
"Pekala" Ateş boğazını temizleyip uzodan bir yudum içti "Bu yeni evlendiğin kocanla konuşmak için uygun bir konu değil bence"
"Ne?"
"Tanıdığın diğer bütün erkekler."
Nil, gülmemek için dudaklarını ısırmak zorunda kaldı. Kıskanmıştı. İlişkileri boyunca kıskanç taraf çoğunlukla Nil olmuşken bu güven verici bir değişimdi. "Neden? Daha önce konuşmadığımız bir şey değil sonuçta." Evet, dürtmek Ateş üzerinde her zaman en iyi sonucu vermese de bir kız bazı şeylere engel olamazdı.
"Ve halimize bak. Belki de sorunumuz budur, Nil? Fazla konuşuyoruzdur."
"Ne varmış halimizde?" Uzo kadehini havaya kaldırdı ve gülümsedi "Sonuçta 've sonsuza kadar mutlu yaşadılar' desek herkes inanır, bir instagram, bir facebook fotoğrafı koyarırız... Ve biz de herkes gibi mutluyuz."
"Bugüne kadar yaptığın bu muydu?"
Nil, imayı anlasa da görmezden gelmek yerine anın tadını çıkardı. Ateş'in ondan beklediği öfkelenmesiydi ve Nil, sinirli taklidini kusursuz yapacak kadar çok sinirlenmişti. "Hangi konuda?"
"Topraktan bahsediyorum." Tamam, belki de bir kız o bazı şeylere engel olabilmeliydi.
"Tolga!" diye düzeltti.
"Her neyse. Tolgayla da yaptığın bu muydu? Mutluluk pozları vermek mi?"
"Bu seni hiç ilgilendirmez Ateş."
"Neden? Daha önce konuşmadığımız bir şey değil sonuçta." Hain! Ona kendi kelimeleriyle saldırıya geçmişti.
"Tamam, konuşmak mı istiyorsun?" Destek için uzosuna sarıldı, genzini yakarak geçmesine izin verdi. "Hadi bakalım, konuşalım. Yalnız uyarıyorum, hoşlanmayacağım şeyler sorarsan, hoşlanmayacağın şeyler sorarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Bebek Çıkabilir (Mükemmel Planlar Serisi 2)
RomanceOnlarınki bir tutku hikayesiydi... Yıllar önce başlamış, hep yarım kalmış ve günün birinde sürpriz bir şekilde yeniden alevlenmişti. Nil Güray çocuk sahibi olmayı hiç istememişti, ta ki biraz daha beklerse çocuk sahibi olamayacağını öğrenene dek. Ge...