Επιθετικά

162 8 0
                                    

Τον κλώτσησε στο πρόσωπο μα σε λίγο ήρθε στο μπαλκόνι ο Γιώργος, ο Βάσα και ο Μάνος. Ο Βάσα αφόπλισε τη Κατρίνα κρατώντας την κάτω στο πάτωμα και τη χτύπησε αρκετές φορές μέχρι να σταματήσει να αντιστέκεται. Εκείνη τη στιγμή, η Κατρίνα απογοητεύτηκε, γιατί σκόπευε να αρπάξει το όπλο του και να φυτέψει μια σφαίρα κατευθείαν μέσα στο κρανίο του. Ωστόσο από την άλλη πλευρά, αν κατάφερνε κάτι τέτοιο θα έβρισκε και εκείνη ακαριαίο θάνατο, ή αργό θάνατο κρίνοντας από την εκδικητικότητα που είχε ο Μάνος, ο οποίος θα ήταν ο άμεσος κληρονόμος της θέσης το Κάρολου.

"Δεν μπόρεσες ε;" Είπε ο Μάνος στον Κάρολο που σηκώθηκε, και έπιασε το πρόσωπό του που ένιωσε να πρήζεται. Δεν περίμενε καθόλου εκείνη να κατάφερνε τόσο γρήγορα να έχει το πάνω χέρι στην κατάσταση. Πάντοτε φοβόταν την Κατρίνα, εφ όσον ήξερε πως όποια επιζήσει ξυλοδαρμό μέχρι να μπεί σε κωματώδη κατάσταση, μετά καταφέρνοντας να ξυπνήσει και να διασχείσει τη χώρα με τα πόδια και να σκοτώσει τους γονείς του κακοποιητή της, δεν φοβόταν κανέναν. Ακόμα και όταν την έπιασαν και την φυλάκισαν στο σπίτι στη Θεσσαλονίκη, την φοβόταν ακόμα πιο πολύ γιατί ειδικά τότε, δεν είχε τίποτα να χάσει. 

"Νομίζει οτί είναι πιο έξυπνη απο εμένα;" Είπε ο Κάρολος και την αγριοκοίταξε. Η Κατρίνα δεν πτοήθηκε ούτε απο τα χτυπήματα του Βάσα, ούτε από το άγχος του τι θα προκαλούσε η οργή του Κάρολου. "Ακούστε ρεμάλια. Από δω και πέρα, δεν θα κάνετε καμία μαλακία χωρίς να με ρωτήσετε. Είναι δικιά μου απο εδώ και πέρα." Είπε ο Κάρολος λαχανιασμένος. Όλοι τους έγνεψαν.

"Άς΄την μαζί με τον Βάσα, και πάμε κάτω. Μάζεψε τους υπόλοιπους και πάμε να ετοιμάσουμε το αμάξι." Είπε ο Μάνος στον Κάρολο και κατέβηκε με δρασκελιές τις σκάλες.

"Δεν μ'αρέσει να σου τα κάνουν αυτά. Συγνώμη." Είπε ο Βάσα. Η Κατρίνα τον κοίταξε εξοργισμένη και γέλασε ειρωνικά.

"Σκάσε, αρχίδι." Είπε κοιτώντας τον με σμιγμένα τα φρύδια της σε μια έκφραση οργής. "Να κάνεις κάτι τότε. Ή βάλτο εκεί που ξέρεις το γαμήδι το συγνώμη σου." Ο Βάσα δεν απάντησε με την ίδια διαθεση, γιατί δεν ήθελε να συνεχίσει την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα.

"Έλα μέσα." Της είπε και μπήκαν πάλι μέσα στο καθιστικό. "Μου έλειψες λίγο." Η Κατρίνα γέλασε. "Θα σου κοπεί το γελάκι." Την έκανε να γελάσει πιο δυνατά.

"Τι θα γίνει; Θα με ρίξεις σε κώμα ξανά;" Είπε γελαστά. Την κοίταξε και άρχισε να γελάει αυτός. Κοιτιόντουσαν καθώς ο Βάσα καθόταν στις φτέρνες του και η Τζόκερ με τη πλάτη κολλημένη στο τοίχο και αίμα να στάζει από το αυτί της και τη μύτη της.

Το Δίκιο Το Έχουν Οι ΕξεγερμένοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora