Καταδιώξη

60 5 1
                                    

Η Τζόκερ κάθισε στη θέση του συνοδηγού και ο Βασίλης ξεκίνησε το αμάξι μόλις η Τσέρι του έδωσε σήμα πως φεύγουν.

"Η Τζόκερ σκότωσε τον Κάρολο." Είπε ο Βασίλης στην Άννα και εκείνη σήκωσε τα φρύδια της. 

"Πώς;"

"Τον έκαψα ζωντανό μαζί με τον Γιώργο." Είπε η Τζόκερ αγχωμένη και η Άννα άφησε ένα αδύναμο γελάκι ευχαρίστησης. 

"Καιρός ήταν." Είπε η Άννα κρατώντας το μωρό πάνω της. Είχαν βγεί από τη περιοχή και χρειάστηκε να κάνουν περίεργους ελίγμους μέχρι να βγούμε στην εθνική οδό.

Η Τζόκερ κοιτάγε τις φωτογραφίες μια μια καθώς πλημμύριζε το μυαλό της με καλές αναμνήσεις. Αναμνήσεις από ένα καιρό που θυμόταν να είναι δύσκολος, γιατί ήταν μικρή και δεν γνώριζε τι θα κάνει. Είχε κάνει πολλές κανονικές δουλειές που δεν είχαν ένσημα ή ασφάλιση, διότι δεν μπορούσε στους περισσότερους να δώσει τα στοιχεία της γιατί θα αναγνωρίζαν ποιά ήταν. Η κοπέλα του παιδιού που σκότωσαν.

Ο Σαλάχης ήταν χαμογελαστός σε καθε φωτογραφία, με τη μοικάνα και τα ρούχα με τα ραφτά. Ο Νίκος πάντα με μια μπύρα στο χέρι, μπλούζες του Παναθηναϊκού και φόρμες. Ο Αλέξης απέφευγε τη κάμερα εκτός από όταν ήταν η Τζόκερ μέσα, τότε την κράταγε σαν κάτι πολύτιμο και σπάνιο. Μπορεί να ήταν ένας εφηβικός έρωτας αλλά όλοι γνώριζαν πως ήταν δυνατό και φαινόταν στον τρόπο που κοιτιούνταν.

Μετά είδε φωτογραφίες από κανάλια και εφημερίδες από τα καλυμμένα πρόσωπα τους στις πορείες. Μετά οι έκτακτες ειδήσεις για την ημέρα που τράπηκαν σε φυγή για να σώσουν το Νίκο από την ισόβια κάθειρξη.

Μετά από αυτό, δεν υπήρχαν άλλες φωτογραφίες.

Το ήχος κλήσης του Βασίλη πρόλαβε τη Τζόκερ απο το να κλάψει.

"Παιδιά, θα κινηθούμε βόρεια της Αττικής και θα κρυφτούμε σε ένα παλιό κτήριο όπου βρίσκεται κοντά στην Πάρνηθα. Έχει χιόνι εκεί πάνω άρα θα πρέπει να προσέχετε στο δρόμο." Είπε η Τσέρι στο τηλέφωνο με τον Βασίλη.

"Μάλιστα. Ξέρετε για μπλόκα στρατιωτών;" Είπε ο Βασίλης.

"Ναι. Έχει μπόλικα. Απλά ακολουθήστε μας. Έχουμε πολλά κορίτσια στα διπλά τετράγωνα που ελέγχουν αν αλλάζουν οι τοποθεσίες τους. Στο μέρος που σας λέμε είναι πολύ μακριά από οποιοδήποτε μέρος περιπολίας τους. Επειδή όπως σας είπα, έχει χιόνι. Αν αλλάξει οτιδήποτε σας ξαναπέρνω τηλέφωνο." Είπε η Τσέρι και το έκλεισε.

Το Δίκιο Το Έχουν Οι ΕξεγερμένοιWhere stories live. Discover now