Η Τζόκερ έτρεξε έξω απο το δωμάτιο, προσπαθώντας να καταλάβει την διαδρομή της Τσέρι. Την είδε σε μια γωνία να την περιμένει, με δύο κατάκοιτους φρουρούς στο πάτωμα.
"Με το τρία, πεταγόμαστε έξω και τρέχουμε σαν τρελές μέχρι το αμάξι με το οποίο μας φέρανε, και κλέβουμε μια μηχανή. Οκέι;" Είπε η Τσέρι και η Τζόκερ έγνεψε θετικά, λαχανιασμένη. "Ένα, δύο, τρία." Μέτρησε αντίστροφα, και ανέβηκε τις σκάλες που έβγαιναν απο το υπόγειο, και τινάχτηκε έξω. Πυροβόλησε έναν μηχανόβιο που μόλις κατέβαινε απο τη μηχανή του, και ξεκίνησε τη μηχανή τρέχωντας μέσα στον δρόμο. Περίμεναν να ακολουθηθούν και να δεχτούν μια βροχή απο σφάιρες, μα το πανδαιμόνιο που επικρατούσε στο υπόγειο ήταν αρκετό για να τους κρατήσει τον ελάχιστο χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να χαθούν απο το οπτικό τους πεδίο. Η Τσέρι φρόντισε να κάνει ελιγμούς πάνω στον πάγο, ώστε να αποφύγει τα μπλόκα στρατιωτών στα κεντρικά σημεία.
"Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε πάνω στη μηχανή, κάνει πολύ θόρυβο." Είπε η Τζόκερ και παράτησαν τη μηχανή σε ένα στενό. Έτρεχαν μέχρι να φτάσουν μπροστά απο τις συντρόφισσές τους στην είσοδο του σπιτιού.
"Πρέπει να φύγουμε απο εδώ. Αμέσως." Φώναξε η Τζόκερ.Η Τζόκερ έτρεξε μέσα στην πολυκατοικία. "Βασίλη;" Ούρλιαξε με άγχος, και ο άλλος Βασίλης βγήκε στον διάδρομο.
"Τι έγινε;" Είπε.
"Που είναι η Άννα και το μωρό;" Φώνξε τρομαγμένη η Τζόκερ.
"Μέσα, ηρέμησε!" Της είπε ο Βασίλης και την έπιασε απο το χέρι σφιχτά, όπως έκανε όποτε την έβλεπε στα πρόθυρα υστερίας.
"Πρέπει να φύγουμε απο εδώ και πρέπει να είμαστε όλοι μαζί. Και πρέπει να κρυφτούμε." Φώναξε η Τζόκερ αγχωμένα. "Πρέπει να φύγουμε απο εδώ. Πρέπει να φύγουμε απο έδω. Πρέπει να φύγουμε απο εδώ. Πρέπει-" Φώναξε η Τζόκερ και κάλυψε το πρόσωπό της με τα χέρια της, καθώς το πρόσωπό της μούδιαζε, και έκλαιγε γοερά, χάνωντας το ρυθμό της ανάσας της.
"Κατερίνα, ηρέμησε!" Φώναξε ο Βασίλης τραβώντας τα χέρια της μακριά απο το πρόσωπό της, που ξεκίνησε να γδέρνει με τα νύχια της. Η Τζόκερ τράβηξε το χέρι της μακριά και του έδωσε μια αρκετά δυνατή γροθιά στη μύτη που τον έστειλε ένα μέτρο πιο πίσω, αιμόφυρτο. Η Εβελίνα έτρεξε απο τα μέσα δωμάτια και κράτησε την Τζόκερ σφιχτά στην αγκαλία της.
Η κρίση πανικού της συνέχισε για ακόμα τριάντα δευτερόλεπτα, μέχρι που άρχισε να αναπνέει κανονικά και σταμάτησε το κλάμα. Η παλιά τηλεόραση έβγαλε έναν περίεργο δυνατό βόμβο που την τρόμαξε.
VOUS LISEZ
Το Δίκιο Το Έχουν Οι Εξεγερμένοι
ActionΌλοι ορκίζονται, πως δεν ξέρουν πως φτάσαμε ως εδώ. Πως όλο αυτό ήταν γραφτό για την ανθρωπότητα, για το πως εξελίχθηκε ένα πραξικόπημα σε εμφύλιο, και απο εμφύλιος έγινε εισβολή, και απο εισβολή έγινε παγκόσμιος πόλεμος. Ο Τρίτος. Ίσως είναι η φυσι...