"Βάσα, που στον πούτσο είσαι;" Είπε ο Μάνος χυμένος στον καναπέ πίνωντας ένα ακριβό τζίν που καταβάθως πάντα μισούσε. Η γεύση του σκέτου αλκόολ δεν του άρεσε, ειδικά το ρούμι του θύμιζε τον Κάρολο και τα ξεσπάσματά του. Οι συνθήκες είχαν αλλάξει, δραστικά. Κάποτε ήταν πιο πάνω απο όλους μέσα στη χώρα και τώρα ήταν ξανά τιποτένιοι. Προσπαθούσαν να αναβιώσουν το συναίσθημα του ελέγχου με πολυτελή μέρη και ακριβά ποτά και πάρτυ.
"Βάσα Στογιάνοβιτς εδώ. Είμαι σε μια ταράτσα στην Πατησίων και κόβω κίνηση." Απάντησε στο τηλέφωνο ο Βάσα καθισμένος στις φτέρνες του στην σκεπή μιας άγνωστης σε αυτόν πολυκατοικίας.
"Που είσαι τώρα;" Ρώτησε ο Μάνος και έσπρωξε απαλά απο πάνω του μια ημίγυμνη κοπέλα με το μπουκάλι του τζίν ανάμεσα στα μπούτια της που χασκογέλασε μεθυσμένα. Μόλις σηκώθηκε ο Μάνος, εκείνη χύθηκε ξανά στον καναπέ γελώντας.
"Πατησίων είμαι λέμε. Περπατάει από κάτω μια τύπισσα που της μοιάζει. Νομίζω αυτή είναι. Να πάω να δω;" Είπε χαμηλόφωνα παρατηρώντας την απο μακριά.
"Κατέβα κάτω και καθυστέρησέ την. Είμαι εκεί σε λίγο. Εάν ο μαλάκας ο Κάρολος δεν την είχε αφήσει να τριγυρνάει τόσο χαλαρά δεν θα μας είχε ξεφύγει, γαμώ τη πουτάνα μου."
Η Κατρίνα αποφάσισε να κάνει ένα περίπατο στο κέντρο προσπαθώντας ωστόσο να είναι όσο κρυμμένη γίνεται, γιατί η παραμικρή προσοχή που θα τραβούσε απο σώματα ασφαλείας ήταν καταδίκη για αυτήν.
"Γουάου, πως σε λένε εσένα;" Είπε και σιγά σιγά την πλησίασε με τα φώτα του δρόμου να σκιάζουν το πρόσωπό του. Η Κατρίνα πάγωσε, μα το σχόλιο αυτό αποφάσισε να το αγνοήσει. Δεν γύρισε να τον κοιτάξει καν και συνέχισε το δρόμο της σαν να μην τον άκουσε ποτέ.
"Γιατί είσαι αγενής;" Είπε ο Μάνος που εμφανίστηκε ένα δρόμο μπροστά της.
"Όχι εσείς ρε πούστη μου." Μιας και δεν είχε κανένα τρόπο να τους αντιμετωπίσει, επιχείρησε να τρέξει.
Ο Βάσα έτρεξε απο πίσω της, τραβώντας την πίσω και σπρώχνωντάς την να πέσει απότομα κάτω. Γλίστρησε όμως στο βρόχινο νερό και η Κατρίνα τινάχτηκε και μπήκε μέσα σε ένα σοκάκι με την ελπίδα να βγεί πίσω στο σπίτι της.
Είχε φτάσει πιο μπροστά απο τους δυό τους αλλά ο Μάνος ήταν αρκετά γρήγορος ώστε να την φτάσει. Την άρπαξε απο την ζακέτα που της έφυγε απο το ένα χέρι, και πρίν προλάβει να βγάλει και το άλλο μανίκι ο Μάνος την έριξε κάτω με μια κλωτσιά στους αστραγάλους της.
YOU ARE READING
Το Δίκιο Το Έχουν Οι Εξεγερμένοι
ActionΌλοι ορκίζονται, πως δεν ξέρουν πως φτάσαμε ως εδώ. Πως όλο αυτό ήταν γραφτό για την ανθρωπότητα, για το πως εξελίχθηκε ένα πραξικόπημα σε εμφύλιο, και απο εμφύλιος έγινε εισβολή, και απο εισβολή έγινε παγκόσμιος πόλεμος. Ο Τρίτος. Ίσως είναι η φυσι...