Αντίστροφη Μέτρηση

111 9 0
                                    

Όπως και να είχε, ο Βάσα είναι αναμμένο σπίρτο και η Κατρίνα βενζίνη.

Το αλκοόλ δεν βοήθησε. Μαλώνανε όλη την ώρα, χωρίζανε, τα ξαναβρίσκανε. Ο κύκλος συνεχιζόταν και μόνο ο ένας νομίζει πως είναι ερωτευμένος.

Αυτός ο τσακωμός, σαν κάθε τσακωμό, ξέφυγε γρήγορα και πριν το καταλάβουν και οι δύο χτυπούσαν ο ένας τον άλλο με μίσος. Έστω μόνο η Κατρίνα.

Την σταθεροποίησε κάτω και την χτύπησε στο πρόσωπο. Μόλις συνήλθε, τον έφτυσε.

"Πουτάνα! Έχω μπλέξει μαζί σου!" Έβρισε ο Βάσα και την χαστούκισε. Η Κατρίνα κατάφερε να τον σπρώξει από πάνω της και να τρέξει προς το μπάνιο.

Την έπιασε από τα μαλλιά και εκείνη ούρλιαξε, γρατζουνώντας τον άγρια πριν την ρίξει με μανία πάνω στον τοίχο. Μούγκρισε, με την όρασή της να γίνεται θολή. Όταν ξεκαθάρισε, παρατήρησε πως η μύτη του είχε ματώσει. Ο Βάσα προσπαθούσε να ισορροπήσει την ανάσα του και η Κατρίνα ζαλιζόταν.

"Όλο αυτό γιατί; Γιατί σου είπα πως είσαι μουνόπανο; Τι νομίζεις πως είσαι; Άγιος; Κάθε φορά που με βλέπεις μπροστά σου είτε με βαράς είτε με γαμάς με το ζόρι." Του είπε. Ο Βάσα σάστισε στην αρχή, ανίκανος να απαντήσει κάπως έξυπνα σε αυτό. "Είσαι αρρωστημένος, μπάσταρδος εδώ μέσα." Είπε και έδειξε επιδεικτικά τον κρόταφο της.

"Ε και; Εγώ σε αγαπάω αλλά εσύ είσαι η ψυχωτική καριόλα." Είπε ο Βάσα και την βοήθησε να σηκωθεί.

"Εγώ δεν σε αγαπάω. Τι να αγαπήσω σε εσένα; Οποιοσδήποτε και να μάθει τι κάνουμε εμείς οι δυο, θα μας κόψει τα πόδια. Ειδικά ο ευνούχος ο φίλος σου και ο Κάρολος. Τράβα να πιείς καμία μυτιά με τον Γιώργο να στρώσεις." Είπε.

"Και εσύ πήγαινε κάνε βίζιτες με την Άννα." Η Κατρίνα τον κοίταξε με το πλάι του ματιού της και ξεφύσησε ένα θυμωμένο γέλιο. Έβαλε το μπουφάν της, μα ο Βάσα την άρπαξε και την φίλησε στο μάγουλο. Κάθισε λίγο ακίνητη, να απολαύσει για λίγο το χάδι, και γύρισε να τον κοιτάξει. Για μερικά δευτερόλεπτα, προσπάθησε να τους φανταστεί σε κάποιο άλλο σενάριο, μακρινό από την απελπιστική κατάντια που επικρατούσε. Ίσως καλοντυμένους σε κάποιο ωραίο εστιατόριο, ή κάτι τέτοιο. Γρήγορα όμως της φάνηκε γελοίο. "Που θα μείνεις απόψε;" Την ρώτησε.

"Δεν ξέρω."

"Μείνε εδώ, μαζί μου. Θα πάμε στο σπίτι του Ιγκόρ. Δεν μπορούμε να πάμε πουθενά αλλού αυτή τη στιγμή." Είπε ο Βάσα και η Κατρίνα δεν διαφώνησε, κυρίως λόγο του πόσο κουρασμένη ένιωθε.

Το Δίκιο Το Έχουν Οι ΕξεγερμένοιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin