"Τι στον πούτσο παίζει με την πάρτη σου;" Ρώτησε ο Μάνος καθώς ο Γιώργος σύρθηκε έξω απο το δωμάτιο λες και δεν είχε γίνει τίποτα. "Παίζει να τραυμάτισες τον μικρό πολύ ρε μαλάκα."
"Τη τελευταία φορά που κοίταξα δεν είχα ζητήσει την γνώμη σου γι'αυτό σκάσε μη σου τεντώσω το κωλοτρυπίδι." Είπε ο Κάρολος και έγειρε πάνω απο το τραπέζι σκουπίζωντας τον ιδρώτα με το μανίκι του και τράβηξε μια καυτή τζούρα απο το τσιγάρο του. Ο Μάνος γέλασε και το ίδιο και ο Κάρολος.
"Τι σκοπέυεις να κάνεις με τα τσιράκια;"
"Θα τα στείλω για περιπολία και τα πιο δυνατά θα πάνε να κάνουν την Τσέρι στρείτ." Χαμογέλασε ο Κάρολος.
"Την έχεις άχτι."
"Ναι, την έχω. Και την Τζόκερ και την άλλη τη μικρή της Τσέρι. Την Στέλλα, πως τη λένε." Είπε ο Κάρολος.
"Μπα; Έχεις ξεχωρίσει τα ωραία μουνιά και θες να τα κυνηγάμε;"
"Αφού σχεδόν όλες είναι ωραίες, εκτός απο την κωλόγρια την Εβελίνα και την κόρη της. Όταν πιτσιρίκα ήταν μουνάρα αλλά τώρα σάπισε η μαλακισμένη. Αν και απο πολιτικό θέμα οι δύο γκόμενες που θέλω να βγάλω απο τη μέση είναι η Τσέρι και η Τζόκερ. Έχουν και οι δύο τους πολύ δύναμη."
"Κάτσε, ο Ρίκι απο τους Bastards θέλει να την σφάξει. Δεν πάμε να του πούμε δυο πράγματα;" Είπε ο Μάνος. Οι Bastards ήταν μια συμμορία απο νεο-ναζί, που η Τσέρι και η συμμορία της μισούσαν παθητικά.
"Γίωργο!" Φώναξε ο Κάρολος και ο Γιώργος μπήκε μέσα στο δωμάτιο τρώγωντας ένα μήλο ανενόχλητος, λες και είχε ήδη ξεχάσει τι είχε γίνει.
"Έλα αφεντικό."
"Θέλω να μου βρείς τον Ριχάρδο απο τους Bastards και να τον φέρεις εδώ." Είπε ο Κάρολος.
"Τι έκανε; Νόμιζα πως ήταν σύμμαχός μας ή κάτι τέτοιο."
"Τίποτα δεν έγινε. Απλά θέλω να του μιλήσω για ένα κοινό εχθρό μας."
"Τη λεσβία;" Γέλασε ο Γιώργος και ο Κάρολος έγνεψε. "Οκέι, κατάλαβα. Θές να πάω μόνος ή να πάρω κάποιον άλλο;"
"Θα έρθουμε και εμείς." Είπε ο Μάνος και σηκώθηκε απο την καρέκλα του βάζωντας το μπουφάν του. Ο Κάρολος και ο Γιώργος βγήκαν απο το δωμάτιο και ο Κάρολος πλησιάσε έναν απο τους καινούριους που χτυπούσε ένα σάκο του μπόξ σχεδόν με μίσος. Μόλις είδαν τον Καρόλο σηκώθηκαν και χαιρέτησαν υψώνωντας το χέρι τους. Ο Κάρολος χτύπησε το στήθος του με τη γροθιά του και σήκωσε το χέρι του ψηλά με καμάρι.
CZYTASZ
Το Δίκιο Το Έχουν Οι Εξεγερμένοι
AkcjaΌλοι ορκίζονται, πως δεν ξέρουν πως φτάσαμε ως εδώ. Πως όλο αυτό ήταν γραφτό για την ανθρωπότητα, για το πως εξελίχθηκε ένα πραξικόπημα σε εμφύλιο, και απο εμφύλιος έγινε εισβολή, και απο εισβολή έγινε παγκόσμιος πόλεμος. Ο Τρίτος. Ίσως είναι η φυσι...