Η Τζόκερ δεν ήταν σίγουρη για αυτό που έκανε αλλά ήταν η μόνη της ελπίδα να φύγει απο εκεί. Συνέχισε να τρέχει, και ευχήθηκε ένα απο τα πολλά κλειδιά να άνοιγε την πόρτα μπροστά της. Άκουγε τον Μάνο, τον Κάρολο και τον Γιώργο να τρέχουν ξωπίσω της. Το κλειδί που κράταγε, πράγματι άνοιξε την βαριά σιδερένια πόρτα μπροστά της.
Μπροστά της ήταν μια απότομη σκάλα και την κατέβηκε σχεδόν κατρακυλώντας καθώς την κυνηγούσαν πέντε άτομα που βαστούσαν μασέτες και όπλα. Μόλις κατέβηκε τις κυκλικές σκάλες, ξεδιπλώθηκε μπροστά της μια αχανής αποθήκη, γεμάτη με μέρη που μπρούσε να κρυφτεί, μιας και ήταν πολύ πιο μπροστά απο αυτούς.
Υπήρχε μια μεγάλη σκαλωσιά με ράφια, μαζί με πολλά άχρηστα αντικείμενα και κιβώτια πάνω στις ατσάλινες ράμπες που ήταν βιδωμένες πάνω στο χτίσμα. Η Τζόκερ χάρης στις ικανότητές της στο σκαρφάλωμα μπόρεσε να ανεβεί στο πιό ψηλό ράφι και να κινηθεί εκεί παρατηρώντας τους απο ψηλά. Περπατούσε στα τέσσερα ώστε να μην ακουστεί και να μη φανεί και εκεί που τελείωνε το ράφι άρχιζε η οροφή ενός κοντείνερ.
Πήρε μια βαθιά ανάσα και πήδηξε στην οροφή του κοντέινερ, και τράβηξε τον μεγάλο σύρτη της πόρτας. Μπήκε μέσα χωρίς να κλείσει την πόρτα και έψαξε για οτιδήποτε για να υπερασπιστεί τον εαυτό της. Το συγκεκριμένο κοντέινερ είχε μέσα έπιπλα και παλιά ρούχα και δεν θα μπορούσε να παλέψει με τόσα άτομα με αμβλύ αντικείμενο. Έψαξε σε μια κούτα και έβγαλε την πρώτη μπλούζα που βρήκε και την φόρεσε. Βγήκε σιγά σιγά απο την πόρτα και βούτηξε στο άλλο κοντείνερ.
Μόλις έπεσε το ελάχιστο φώς που έμπαινε απο μικρά παράθυρα στους τόιχους του κτηριού, η Τζόκερ δεν συγκράτησε ενα ενθουσιασμένο γέλιο. Το κοντείνερ που είχε μπεί ήταν γεμάτο με όπλα τα οποία μάλλον θα πήγαιναν για πούλημα. Έπιασε μια δίκανη καραμπίνα και μια μασέτα, και έκρυψε σφαίρες μέσα στις τσέπες του τζίν της. Πήρε αρκετά άλλα μικρότερα όπλα, κρέμασε τη μασέτα απο το παντελόνι της και όπλισε την καραμπίνα.
Ο Μάνος προσπαθούσε να ακολουθήσει τον ήχο των βημάτων της, όχι και τόσο σίγουρος για το τι θα κάνει μόλις την βρεί. Η Τζόκερ άρχισε να τρέχει αγνοώντας τα ρίσκα και σκαρφάλωσε στα κιβώτια που ήταν στιβαγμένα σαν σκάλα με την καραμπίνα κρεμασμένη στην πλάτη της. Με την λαβή του όπλου χτύπησε το τζάμι δυνατά και αρκετές σφαίρες έπεσαν απο την πίσω τσέπη του παντελονιού της και χτύπησαν στο πάτωμα προκαλώντας έναν δυνατό μεταλλικό ήχο.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Το Δίκιο Το Έχουν Οι Εξεγερμένοι
AksiyonΌλοι ορκίζονται, πως δεν ξέρουν πως φτάσαμε ως εδώ. Πως όλο αυτό ήταν γραφτό για την ανθρωπότητα, για το πως εξελίχθηκε ένα πραξικόπημα σε εμφύλιο, και απο εμφύλιος έγινε εισβολή, και απο εισβολή έγινε παγκόσμιος πόλεμος. Ο Τρίτος. Ίσως είναι η φυσι...