Ο Χρήστος κοίταγε τον ουρανό, που είχε καθαρίσει απο σύννεφα. Ήταν μεσάνυχτα και μπορούσες να ακούσεις καρφίτσα να πέφτει. Ο Πάστας συναρμολογούσε και αποσυναρμολογούσε το όπλο απο βαρεμάρα. Κοίταξε τον Χρήστο που ρέμβαζε και περίμενε να τον κοιτάξει.
"Δεν την έχω ξεπεράσει." Είπε ο Πάστας.
"Μαλάκα γαμίεσαι;" Είπε ο Χρήστος. "Που κολλάει αυτό;"
"Έχω να τη δώ τόσο καιρό. Τώρα έχει τον καταρράκτη στο μάτι, είναι ξανθιά, είναι δέκα κιλά πιο ελαφριά, είναι τόσο τραυματισμένη... Είναι σαν τα Χριστούγεννα του '08. Είναι... έθραυστη και θέλω να την προστατέψω."
"Σοβαρέψου ρε μαλακοκαύλη. Έχεις γυναίκα. Άσε την Κατερίνα. Ηλίθιε." Είπε δυνατά ο Χρήστος και βάρεσε τον Πάστα στο μπράτσο.
"Σούτ! Σε εσένα μόνο μπορώ να το πώ." Είπε ο Πάστας.
"Δεν σου λέω τίποτα άλλο. Η Αναστασία σε λατρεύει και δεν είναι καιροί για έρωτες. Πότε θα το καταλάβετε; Το ίδιο είπα στην Κατερίνα που γαμιόταν με τον Σέρβο τον Ναζί."
"Μη μου τον θυμίζείς. Μόλις μπορέσω θα πάω να τον βρώ." Είπε ο Πάστας σοβαρός.
"Κάνε ό,τι νομίζεις." Είπε ο Χρήστος, αδιάφορος για την απειλή γνωρίζωντας τον καλά, πιστεύωντας πως δεν θα έκανε τίποτα τόσο ριψοκίνδυνο, πόσο μάλλον να αψηφίσει την βοήθεια που χρειάζονταν.
Την απόλυτη ησυχία έσπασε ο ήχος απο πολλές μηχανές και αμέσως σημάνθηκε επίθεση. Ο Χρήστος κάλυψε το πρόσωπο του με το μπαλακλάβα και έβαλε νέο γύρο στο καλάσνικόφ του.
"Ντού!" Φώναξε με την τρομερά δυνατή μπάσα φωνή του.
Η Τζόκερ που λαγοκοιμόταν αγκαλιά με την Τσέρι εκτινάχτηκε, το ίδιο και εκείνη και σε δεύτερα φόρεσαν τον εξοπλισμό τους και κατέβηκαν τα βήματα της ανεμόσκαλας τέσσερα τέσσερα.
Ο Μπίλυ, ο Γεράσιμος και οι άλλοι δέκα άντρες που βρίσκονταν στο κτήριο εκείνη τη στιγμή είχαν ήδη βγεί έξω απο μικρές κρυφές εξόδου, κρατώντας καφάσια γεμάτα με έτοιμες μολότοφ και πυροσβεστήρες και ο Γεράσιμος, ο μεγαλύτερος απο όλους δεν κρατούσε όπλο, μα το καδρόνι του που είχε ακόμα ένα κομμάτι μαυροκόκκινο ύφασμα πάνω.
"Δεν πατάτε σκανδάλη χωρίς να το πώ εγώ!" Είπε ο Χρήστος και έβαλε το δάχτυλό του πάνω στην σκανδάλη. Πάνω στις τριάντα Harley Davidson που πλησίαζαν, ήταν δικάβαλο εξοργισμένα άτομα που κρατούσαν αναμένες μολότοφ και υψωμένα καλάσνικοφ, καθώς ούρλιαζαν όλοι μαζί σαν αγέλη απο λυσσασμένα ζώα.
VOUS LISEZ
Το Δίκιο Το Έχουν Οι Εξεγερμένοι
ActionΌλοι ορκίζονται, πως δεν ξέρουν πως φτάσαμε ως εδώ. Πως όλο αυτό ήταν γραφτό για την ανθρωπότητα, για το πως εξελίχθηκε ένα πραξικόπημα σε εμφύλιο, και απο εμφύλιος έγινε εισβολή, και απο εισβολή έγινε παγκόσμιος πόλεμος. Ο Τρίτος. Ίσως είναι η φυσι...