Ανακεφαλαίωση Χαρακτήρων

64 5 0
                                    

Εβελίνα Ανθούση:
Η πρωταγωνίστριας του πρώτου βιβλίου "Δεκεμβριανά". Η Εβελίνα από τα χρόνια της εφηβείας είναι παθιασμένη με την αντιεξουσία και το δίκαιο. Έκανε πρακτική ως νοσηλεύτρια και έτσι γνώρισε τον Ιορδάνη όπου ύστερα ερωτεύτηκε και βοήθησε στην απόδραση του. Όταν η επιστροφή τους απέτυχε, πόλεμησε στον Εμφύλιο και επέζησε.

Ιορδάνης Γκάλης: Μετά το θάνατο του παιδικού του φίλου μπροστά στα μάτια του αφοσιώθηκε σε έναν αγώνα έναντια στο κράτος. Διαμαρτυρήθηκε σε απεργία πεινάς και απέδρασε με την βοήθεια αναρχικών. Στη προσπαθεία επιστροφής του στην Αθήνα δολοφονήθηκε από τα πυρά της αστυνομίας.

Χρήστος Τριανταφύλλου: Έφυγε απο το σπίτι του σε νεαρή ηλικία λόγο ενός εθνικιστή πατέρα. Διοργάνωσε και είναι μέλος αναρχικής ομάδας που διοργάνωσε την απόδραση του Ιορδάνη. Στον Εμφύλιο επέζησε και ακόμα προσπαθεί να φέρει την τάξη μεταξύ των συντρόφων του.

Άννα Ανθούση: Η Άννα είναι η κόρη της Εβελίνας, και διάλεξε το επάγγελμα της πορνείας σε μικρή ηλικία. Με το ξέσπασμα του δεύτερου πολέμου άφησε τη δουλειά της και συγκεντρώθηκε στην ανατροπή της κυβέρνησης.

Βασίλης Καριώτακης: Ο Βασίλης είναι ο αρραβωνιαστικός της Άννας και πατέρας του παιδιού της. Στη ζωή του δεν ήταν πάντα παθιασμένος με την αντιεξουσία αλλά συμβάλλει πολύ σε δράσεις.

Βασίλης "Μπίλυ" Παπαϊωάννου: Ο Μπίλυ πριν τον εμφύλιο, ήταν σε σχέση με τη Τζόκερ και δεν ασχολούνταν με την αντιεξουσία. Όταν συλλήφθηκε και βασανίστηκε στα στρατόπεδα συγκέντρωσης μέσα του ξύπνησε η ανάγκη για αντίσταση και η ανάγκη να προστατεύσει την Τζόκερ.

Δημήτρης "Σαλάχης" Κουκίδης: Ο Δημήτρης ήταν γνωστό και πολυαγαπημένο πρόσωπο σε όλο τον αναρχικό χώρο. Τον φώναζαν Σαλάχη λόγο του περίεργου φόβου του για τα ψάρια. Μεγάλωσε μόνος του χωρίς γονείς και έγινε μέρος της παρέας του Χρήστου και αργότερα μέρος του σχεδίου απόδρασης. Στο άκουσμα του θανάτου του αγαπημένου του, αυτοκτόνησε.

Γιόχαν "Μπαμπούσκας" Κεροσκάγια: Ο Γιόχαν μετενάστευσε από την Ουκρανία στην Ελλάδα σε μικρή ηλικία και ασχολήθηκε με τον αναρχικό χώρο όπου γνώρισε και τον Σαλάχη, όπου ο έρωτας τους για τον άλλον ήταν δυνατός και αληθινός. Θεωρούνταν νεκρός για μερικά χρόνια μα επέστρεψε στην ομάδα του.

Γιώργος "Πάστας" Σεραφείμ: Ο Γιώργος και ο Χρήστος ήταν αχώριστοι από τα χρόνια του νηπιαγωγείου και σιγά σιγά άφησαν τον δρόμο και τη πιάτσα όπου ήταν ο μόνος τρόπος επιβίωσης τους και ασχολήθηκαν με την αντιεξουσία. Ο Γιώργος είναι αφοσιωμένος στη γυναίκα του και την κόρη του έτσι απέχοντας από δράση. Του δώθηκε αυτό το χαϊδευτικό για την μεγάλη του αγάπη για τα γλυκά.

Κατερίνα "Τζόκερ" Διαμαντή: Η Κατερίνα γεννήθηκε σε μια πολύτεκνη οικογένεια πέντε αδερφών μα απείχε πολύ απο το σπίτι της. Όταν είδε τον εφηβικό της έρωτα να πέφτει νεκρός στα χέρια της αποφάσισε πως ο μόνος λόγος να ζει ήταν η αντιεξουσία. Μια ομάδα φίλων της την λήστεψε και παραμόρφωσε το πρόσωπο της προκαλώντας της δύο ουλές σαν χαμόγελο. Όταν φυγάδευσαν τον Ιορδάνη φυλακίστηκε, και επέλεξε να πολεμήσει στον Εμφύλιο.

Ιβάνα "Cherry" Ραντόμσκαγια: Η Ιβάνα είναι κόρη δύο γυναικών που ήταν αρχηγοί μιας φεμινιστικής μηχανόβιας συμμορίας. Όταν η Ιβάνα πήρε τα ηνία στα χέρια της, συνέχισε περήφανα το όνομα της συμμορίας "Whores of Babylon" κατανικώντας Ναζιστές, σεξιστές και εχθρούς, ακόμα και στα άγρια χρόνια του πολέμου.

Στέλλα Μιχαηλίδου: Καταγώμενη από τη Θεσσαλονίκη, έφυγε απο την πόλη που μεγάλωσε για να μπορέσει να γίνει μέλος της συμμορίας της Τσέρι. Από τότε είναι το δεξί της χέρι βοηθώντας στην διατήρηση της ενότητας και της αλληλεγγύης μεταξύ όλων των γυναικών της συμμορίας.

Μάνος Χαλβαδιώτης: Μεγάλωσε σε ένα χαρμόσυνο οικογενειακό περιβάλλον με πολύ παλιές αρχές και με είδωλα πολλούς ακροδεξιούς δικτάτορες. Ασχολήθηκε με τον Ναζισμό σαν χόμπι μα σιγά σιγά προσυλίτιστηκε στην ιδεολογία. Όταν ο πόλεμος ξέσπασε, αυξήθηκε το όνομα του από στρατιωτικό σε λοχία, έτσι πήρε μεγάλο μέρος στον Εμφύλιο.

Βάσα Στογιάνοβιτς: Μεγαλωμένος σε ένα φτωχό μα αγαπημένο σπίτι, ο Βάσα αποφάσισε να ακολουθήσει μια δουλειά στο στρατό όπου εκεί προσυλίτιστηκε στο όνομα του Ναζισμού και πάλεψε ενάντια στης αριστερές δυνάμεις.

Κάρολος Γκέβχαρτ: Ξεκίνησε από ένα πλούσιο γερμανικό σπίτι με παραδοσιακές αξίες και αυστηρότητα, όπου έπλασε τον Κάρολο σε ένα άθεοφόβο Ναζιστή που θα κάνει τα πάντα για να νικήσει.

Γιώργος Δώνης: Ο Γιώργος ενηλικιώθηκε στα δύσκολα χρόνια της παρακμής της πείνας, και ο μόνος τρόπος να ταίσει την ανάπηρη μητέρα του ήταν να προσκυνήσει το Ναζισμό. Μέσα στην οικονομική ευχαίρια των Ναζί μπόρεσε να ζει μια πολυτελή ζωή μέχρι που ο πόλεμος ξέσπασε και αναγκάστηκε να πουλήσει την ίδια του τη μητέρα για ελάχιστα ναρκωτικά.

Το Δίκιο Το Έχουν Οι ΕξεγερμένοιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant