"Άμα μπλοφάρετε, τη γαμήσατε." Είπε η Τσέρι φωναχτά. Ο Γιώργος γύρισε να την κοιτάξει και γέλασε.
"Αλήθεια, ε; Τι θα μου κάνεις; Θα κάνεις το σουτιέν σου σφεντόνα;" Είπε ο Γιώργος.
"Όχι. Θα σου κόψω την πούτσα σαν βούτυρο." Είπε η Τζόκερ και του χαμογέλασε με ειρωνία.
"Σιγά ρε." Είπε ο Άγγελος χαμηλόφωνα και ο Γιώργος του χαμογέλασε.
"Δεν θα προλάβεις κάν, κοριτσάκι." Είπε ο Γιώργος.
Είχα κάποτε ζήσει σε μια αποθήκη για τρείς μέρες τρώγωντας κατσαρίδες και γλείφωντας υδρορροές για σταγόνες νερού. Και μάντεψε. Είμαι ακόμα εδώωωω. Και προλαβαίνω να σου κόψω τα πάντα.
"Και αυτός τι είναι; Νέο αίμα;" Είπε υποτιμιτικά η Τζόκερ. Ο Γιώργος κοίταξε τον Άγγελο περιμένωντας να δεί μια αγενής συμπεριφορά όπως θα έπρεπε.
"Εσένα τι σε νοιάζει;" Ρώτησε.
"Για να ξέρω ποιούς να πρέπει να σφάξω." Είπε η Τζόκερ με πλήρης σοβαρότητα στη φωνή και το βλέμμα της.
"Μπορείς να προσπαθήσεις." Της απάντησε ο Άγγελος χωρίς να της δώσει περετέρω σημασία. Μετά απο λίγο, φτάσανε μπροστά απο ένα διόροφο μικρό κτήριο με μια μεγάλη ατσάλινη πόρτα και πολλές μηχανές παρκαρισμένες απέξω σε σειρά. Η Τσέρι κατάλαβε αμέσως για τι πρόκειτε, αναγνωρίζωντας το συνεργείο των Bastards.
"Γαμιόλη..." Είπε η Τσέρι κοιτώντας τον Γιώργο που βγήκε απο το αμάξι και τράβηξε την Τσέρι απο το μπράτσο τραβώντας την ως την πόρτα. Ο Άγγελος είχε ενημερωθεί πως η Τζόκερ ξεφεύγει έυκολα έτσι της φόρεσε χειροπέδες και την έπιασε απο τους καρπούς σπρώχνωντάς την, πίσω απο τη Τσέρι και τον Γιώργο. Η Τζόκερ δεν θα μπορούσε να τρέξει τόσο έυκολα μιας και το χιόνι έλιωνε και είχε μετατραπεί σε πάγο.
Μπήκαν μέσα στο κτήριο και μετά στο βρώμικο και κρύο υπόγειο οπού περίμενε ο αρχηγός των Bastards και οι Ναζί.
"Καλώς τη." Είπε ο Ριχάρδος, ο αρχηγός των Βastards και η Τσέρι γέλασε.
"Που είναι η Στέλλα;" Είπε επιθετικά. Την έκανε να καθίσει σε μια καρέκλα και δυο φρουροί στάθηκαν απο πάνω τις με τα όπλα τους στραμμένα πάνω στο κεφάλι της.
"Πρέπει να ενωθούμε." Είπε ο Ριχάρδος. "Πρέπει να γίνουμε μια ομάδα και πρέπει να παρατήσεις γρήγορα τις παιδιάστικες ιδεολογίες σου."
"Ω, Ρίκι ξεκόλλα! Το μόνο που θέλω να κάνω είναι να σου ξεριζώσω τον πούτσο και να τον χώσω μέσα στον κώλο σου. Δεν πρόκειται να γίνω όμοια σας. Σας μισώ."
DU LIEST GERADE
Το Δίκιο Το Έχουν Οι Εξεγερμένοι
ActionΌλοι ορκίζονται, πως δεν ξέρουν πως φτάσαμε ως εδώ. Πως όλο αυτό ήταν γραφτό για την ανθρωπότητα, για το πως εξελίχθηκε ένα πραξικόπημα σε εμφύλιο, και απο εμφύλιος έγινε εισβολή, και απο εισβολή έγινε παγκόσμιος πόλεμος. Ο Τρίτος. Ίσως είναι η φυσι...