"Ρε σκουπίδι. Ρε γελοίε. Ρε ξεφτιλισμένε. Ρε πούστρα, κωλόφλωρε. Εγώ σας φώναξα εσάς τους μαλάκες για να σας μιλήσω για πράγματα που είναι σημαντικά, αλλά έρχεσαι τώρα με βγαλμένο μάτι ρε παλιό καριόλη; Είσαι κοντά στα δύο μέτρα, είσαι πρησμένος απο τις κρεατίνες που πίνεις και άφησες ρε μαλάκα την αναρχοάπλυτη να σου βγάλει το μάτι;" Είπε ο Κάρολος γελώντας δυνατά, αλλά ταυτόχρονα νευριασμένος. "Δεν μπορώ να σε πιστέψω. Μαλάκα Βάσα, μίλα τώρα για το αν συνεργάζεσαι μαζί τους για να αφήνεις την μαλακισμένη να φύγει ενώ κουβαλάς όπλο πάνω σου, ή αν το μάθω μόνος μου, μα το Θεό, θα σε σφάξω ρε γελείε."
Ο Βάσα είχε μείνει άφωνος. Δεν ήξερε τι να πεί. Καταλάβαινε απο τον τρόπο που μίλαγε και απο το πώς κινούταν πως είχε χαρμανιάσει και ήθελε αλκοόλ.
"Κάρολε, νομίζω έχεις ώρα να πίεις." Είπε ο Μάνος. Ο Κάρολος τον κοίταξε κατάματα, και ήταν λες και τα αυτιά του βγάζαν καπνούς.
"Λοιπόν ρε βλάκα μετανάστη, είσαι ερωτευμένος μαζί της;" Ρώτησε ο Κάρολος γελώντας νευριασμένα. Ο Βάσα κοκκάλωσε, γιατί δεν ήξερε πως κατάφερε να το καταλάβει ο Κάρολος, διότι νόμιζε πως το είχε κρύψει επιτυχώς. Εδώ ούτε ο ίδιος δεν το είχε ονομάσει έρωτα ακόμα. "Είσαι ρε μαλάκα ερωτευμένος μαζί της, ρε μαλάκα; Σου έκανε καμιά μεξικανική μαγεία και τα έπαθες; Σου έβαλε αίμα περιόδου στον καφέ; Ή το μουνί της είναι τόσο καλό; Γιατί θυμάμαι πως γαμιόταν καλά η νύφη σου, αλλά εντάξει κι όλας, δεν την ερωτεύτηκα. Πολύ καλά γαμιόταν Βάσα μου. Φοβερά μη σου πω." Είπε ο Κάρολος πηγαίνωντας πολύ κοντά στον Βάσα.
Ο Κάρολος εκείνη τη στιγμή είχε σιγουρευτεί για τα συναισθήματα του Βάσα. Δεν μπορούσε να χωνέψει όμως, πως ένα απο τα άτομα που εμπιστευόταν περισσότερο έτρεφε συναισθήματα για μια τόσο ορκισμένη εχθρό τους. Όσες φορές είχε κάνει σεξ με την Κατρίνα, είτε εκείνη συνεννούσε ή όχι, δεν ένιωθε σεξουαλική ευχαρίστηση, εκτός απο τον οργασμό. Αλλά είχε αρκετές γυναίκες που μπορούσαν να τον φέρουν σε οργασμό, απλά όμως ήθελε να την πληγώσει και να την τρομάξει. Ο Κάρολος Γκέβχαρτ του Φρίντριχ δεν ήξερε να κάνει κάτι άλλο. Δεν του άρεσε καν να κάνει σεξ, στη τελική. Δεν του άρεσαν οι γυναίκες, ούτε οι άντρες. Αλλά του άρεσε να τιμωρεί τις γυναίκες εφ όσον δεν μπορεί να το κάνει στην μητέρα του που έφταιγε για τα συναισθήματα αυτά που έτρεφε. Του άρεσε επίσης να τρομάζει τους άλλους γύρω του, εκεί έπερνε μια ευχαρίστηση σχεδόν σεξουαλική. Είτε τρόμαζε τους συναγωνιστές του που κρέμονταν απο τις δικές του εντολές, είτε έκανε μια γυναίκα του αντίθετου φύλου να τρομάξει.
Έτσι, δεν μπορούσε να καταλάβει. Δεν μπορούσε να χωνέψει πως μια γυναίκα που μισούσε τόσο, κατάφερε να τυλίξει έναν άνθρωπο που εμπιστευόταν όσο ο Βάσα. Έβλεπε την Κατρίνα σαν μια κατσαρίδα, ενοχλητική και αηδιαστική, μα δύσκολη να τη σκοτώσεις. Το σεξαπίλ της δεν τον συγκινούσε όσο όλοι οι υπολοίπων που τρελενόντουσαν για εκείνη. Ίσως επειδή η Κατρίνα είχε ένα σκληρό και "εξωτικό" παρουσιαστικό που οι περισσότεροι δεν είχαν δεί ξανά.
Του είχε πεί πως πρίν τον πόλεμο πουλούσε σεξ σε αρκετά πλούσιους άντρες, προτού όμως καταστραφεί το όμορφό της πρόσωπο. Οι ουλές στα μάγουλά της ήταν αποκρουστικές για τον Κάρολο. Ήθελε τις γυναίκες του θυληκές, με τέλειο δέρμα και τέλειο σώμα και σίγουρα όχι αναρχικές ή σκουρόχρωμες. Για αυτό τον λόγο, κάθε φορά που άγγιζε την Κατρίνα, το έκανε για να την πονέσει άλλο λίγο. Γιατί τέσσερα χρόνια που έμεναν στο ίδιο σπίτι είχε καταλάβει πως αυτή η κοπέλα, απλά δεν λυγίζει, ό,τι κι αν της έκανε. Και αυτό τον εξόργιζε, τόσο που πραγματικά δεν ήξερε τι να κάνει.
Ο Βάσα άκουσε πόσο χυδαία μιλούσε για την Κατρίνα, μα δεν έβγαλε λέξη. Πάλεψε για να μείνει άκαμπτο το πρόσωπό του και το κατάφερε, γιατί δεν ήθελε να προδώσει τη θέση του και να καταλήξει περίγελος και να είναι ο στόχος της οργής του Κάρολου.
"Μου έχει λείψει να τη γαμάω να ξέρεις. Θέλω ξανά να το κάνω, σύντομα. Ξέρει καλά να τον πέρνει, ειδικά ψωλές όσες η δικιά μου. Δεν είναι το καλύτερο γαμήσι της ζωής μου, αλλά ίσως στα τόπ πέντε. Αλλά εσύ ρε μαλάκα παρθένε, σιγά μην ήξερες καλύτερα. Βρήκες και εσύ την άλλη την πουτάνα και την ερωτεύτηκες. Ε; Έχεις ερωτευτεί πουστράκο;" Είπε ο Κάρολος κοιτόντας τον Βάσα μέσα στα μάτια απο απόσταση αναπνοής. Ό,τι έλεγε, το έλεγε για να κινήσει κάποια αντίδραση απο τον Βάσα. Ήθελε απλά να μιλήσει χυδαία, για να δεί τον Βάσα να λυγίζει και τότε να σιγουρευτεί για την εικασία που έκανε για εκείνον. "Έχεις ερωτευτεί το τσόλι, ε; Απάντα μου!" Φώναξε ο Κάρολος.
"Όχι. Δεν με νοιάζει καν αν ζεί ή αν πεθαίνει. Δες τι μου έκανε, νομίζεις ακόμα και αν την ήθελα, θα την ήθελα ακόμα μετά απο αυτό;" Είπε δείχνωντας τον επίδεσμο.
"Λοιπόν Βάσα μου, να πας να την σκοτώσεις τότε. Θέλω να δω το πτώμα της. Αν δεν το δώ, θα το κάνω εγώ και θα είναι και το δικό σου χοντροκέφαλο κομμένο δίπλα."
YOU ARE READING
Το Δίκιο Το Έχουν Οι Εξεγερμένοι
ActionΌλοι ορκίζονται, πως δεν ξέρουν πως φτάσαμε ως εδώ. Πως όλο αυτό ήταν γραφτό για την ανθρωπότητα, για το πως εξελίχθηκε ένα πραξικόπημα σε εμφύλιο, και απο εμφύλιος έγινε εισβολή, και απο εισβολή έγινε παγκόσμιος πόλεμος. Ο Τρίτος. Ίσως είναι η φυσι...