Γυαλί

117 7 0
                                    

Πρίν η Τσέρι κατάφερε να επανέλθει φοβισμένη για εγκεφαλική ζημιά από το χτύπημα ο Ριχάρδος την άρπαξε από το γιακά και κόλλησε το δικό του όπλο στο κούτελό της. 

"Εφ όσον δεν θα έρθεις ωραία, θα έρθεις έτσι. Προσπάθησα να σε καλοπιάσω, αλλά δεν δούλεψε μιας και είσαι τόσο γαμημένα ξεροκέφαλη."

Η Τσέρι μπορούσε πολύ εύκολα να υπερασπιστεί τον εαυτό της ενάντια στον Ριχάρδο μα ο πόνος από το αμβλύ χτύπημα της έκανε το κεφάλι της να πονά. Την έσυρε έξω απο το συνεργείο και εκεί περίμενε ο Κάρολος. Δεν ήξερε πως αυτοί οι δύο ήταν συνεργάτες μα δεν ήταν οτί σοκαρίστηκε κι όλας. Όλα αυτά τα άτομα ήταν φίλοι μεταξύ τους αν όχι συνέταιροι.

Μπόρεσε να κλωτσήσει τον Κάρολο απροσδόκητα δυνατά στο πρόσωπο πρώτου καταφέρει να της ακινητοποίησει τα πόδια.

"Γαμώ τη πουτάνα μου, δεν μου είπες πως είναι τόσο δυνατή." Παραπονέθηκε στον Ριχάρδο, και ένιωθε τα δόντια λες του να κουνήθηκαν από τη θέση τους.

"Δεν έχεις ιδέα πόσο δυνατή είμαι!" Τσίριξε η Τσέρι καθώς κατάφεραν να την βάλουν μέσα στο πόρτ παγκάζ του αυτοκινήτου. Χρειάστηκαν δυο μεγαλόσωμοι άντρες σαν τον Ριχάρδο και τον Κάρολο για να καταφέρουν να την ακινητοποιήσουν. Άνοιξαν τη πόρτα του διαμερίσματος και την πέταξαν μέσα πρώτου ξανακλείδωσουν τη πόρτα. Εκεί η Τσέρι προσπάθησε να αντεπιτεθεί αλλά ο Κάρολος την χτύπησε στο πρόσωπο αρκετές φορές και εκεί, σταμάτησε να αντιστέκεται.

"Μη τη βαρέσεις καθόλου, κανείς δεν θα πάρει χτυπημένη πουτάνα. Χαλαρά απο 'δω και πέρα. Αλλά ακούς, μαλάκω;" Ρώτησε ο Ριχάρδος την Τσέρι που δεν αντιστεκόταν άλλο. "Αν κάνεις άλλη εξυπνάδα, απλά θα σε σαπίσω στο ξύλο και μόλις σου φύγουν οι μελανιές έφυγες για δουλειά." Η Τσέρι δεν απάντησε και κοίταξε τις παλάμες της οπού πάνω τους έσταζε αίμα απο την μύτη της.

"Τέλεια. Επιτέλους." Αναστέναξε ο Κάρολος. Πρόλαβε να του δώσει μια κουτουλιά κατευθείαν στη μύτη κάνοντας την να αναβλύσει αίμα. Δεν κατάφερε να κάνει το ίδιο στον Κάρολο και την κράτησε κάτω με ευκολία. Την χτύπησε ξανά και ξανά στο πρόσωπο κάνοντας την να ζαλιστεί. Την έριξε ανάσκελα και η Τσέρι υπέκυψε στο πόσο κουράστηκε. Το όπλο της έπεσε δίπλα και ο Κάρολος το άρπαξε σε κλάσματα του δευτερολέπτου.

Χασκογέλασε περιεργάζοντας το όπλο της. Η Τσέρι σκούπισε το αίμα από τα δόντια της στον ώμο της και κοιτούσε τον Κάρολο που γέλαγε εγκάρδια κοιτώντας τη. Δεν είχε ξαναδεί τον Κάρολο από κοντά και ήταν χειρότερος απο ότι νόμιζε. Ήταν παρά πολύ απρόσμενο να γελάει με όλα, αντί για να είναι ο σοβαρός τρομακτικός πρώην Υπεύθυνος Αστικής Δικαιοσύνης. Κάποτε ο Κάρολος ήταν υψηλόβαθμος, μα τώρα δεν τον θέλανε άλλο. Έπινε παρά πολύ αλκοόλ και σιγά σιγά αδυνατούσε να λειτουργεί κανονικά. Αδυνατούσε να βοηθά στις κινήσεις του στρατού και του δώθηκε ευσεβής αναβολή.

Το Δίκιο Το Έχουν Οι ΕξεγερμένοιWhere stories live. Discover now