Mohlo mi být jasné, že si nikdo ani nevšimne mé nepřítomnosti v domě.
Co nejvíce po tichu se vkradu do svého pokoje. Odhazuji batoh na zem a mířím rovnou do koupelny.
Potřebuju sprchu. Potřebuju ze sebe smýt tu hořkou pachuť v krku a ten pach zvířete. Tedy vlka.
A především ten strach. Živí se mnou a to není dobré. Chci být silná.
Na jednu stránku se tam chci vrátit. Najít ho a pomoct mu. Nějak.
A na druhou si chci jen zalízt do postele a spát, nemyslet na nic jiného.
Odhazuji oblečení do prádelního koše a lezu do sprchy. Zapínám vodu a nechávám jo stékat po holém těle. Skloním hlavu a opřu se o zeď. Klepu se.
Nikdy jsem nic podobného nezažila, tedy až na smrt rodičů, myslím že to byl stejný strach.
Takže to cítím po druhé.
A kéžbych mohla říct, že i naposled.
Lezu si do postele a koukám z okna ven. Mimochodem okno mám směrem na les a vzhledem k tomu všemu to není nejkouzelnější a nejúžastnější místo na které bych měla hledět.
Něco mi říká, že tam je.
Je tam venku a je blízko.
To s tím včerejškem a dneškem prostě není náhoda. Proč já?
Mé spaní není dobré. Ke všem těm událostem se není čemu divit. Tělo se svíjí v dalších ostrých bolestech jako v posledních předchozích dnech.
Netuším co se sakra děje. Nic nedává smysl.
Vlastně celý můj život nemá smysl. Nemám cíl. Nemám přátele.
Mám jen psycholožku a tunu problémů.
Sedět v koutě, nic neříkat, jen sledovat.
Jak má vlastně vypadat dokonalý život...
ČTEŠ
Já a můj vlk
FanfictionOliver Queen Felicity Smoke Felicity. Mladá nebezpečná dívka. Přesto teprve teenager. Co nebo kdo, je vlastně zač? Začíná pochybovat o tom, že má svůj život pod kontrolou. A pak pozná záhadného Olivera Queena.