Část 15 - Přeměna

429 35 2
                                    

Stojíme naproti sobě.

,,Přeměna je bolestivý proces a obzvlášť u kitsune a u někoho kdo se z člověka deformuje do lišky. Budeš muset držet tu lišku na uzdě. Ale bude tě to nutit ji ze sebe vypustit. Už teď je to v tobě. Viděl jsem poslední tvé dny a když jsem vlkem vidím kolem tebe auru. Velmi silnou auru lišky. Vyřazuje z tebe a každým dnem sílí. Tvé oči se mění. Tvé tělo se mění. Budeš mít dvě podoby. Ta jedna je přesně ta aura o které mluvím. Oči mění barvu a z tebe se stává někdo jiný. Máš chuť ničit a bojovat. A to je ten problém. Já tě naučit bojovat musím. Kvůli všemu co půjde proti nám kvůli tvé záchraně. Budu tě učit způsobem, který musíš snažit se udržet, protože pokud zajdeš daleko zničí to i tebe samotnou. A druhý způsob je stejný jako u mě. Jako já jsem vlk ty budeš liška. Vlk nemá dva způsoby má jen jeden a to ten který mám. Být vlkem se buď dědí a nebo existuje přeměna kousnutím. Já ji zdědil po mém tátovi. Ze začátku jsem ho za to nenáviděl, za to co mi udělal. Jenže nemohl za to." vidím mu na očích jak posmutní.

,,Ta přeměna vede i k tomu častému pálení které cítím?"

,,Ano. Patří. Jedna z hlavních charakteristik lišky je oheň. Je to vzácné."

,,Olivere jak tohle všechno víš?"

,,Něco jsem odchytil od kmenů, ale když jsem dostal tenhle úkol hodně jsem listoval v knížkách a trochu mě to chytlo." přiznal.

,,Aha, zajímavé." zašklebím se.

,,Fajn. Jsi připravena začít?"

,,No, asi jo." pokrčím rameny.



Já a můj vlkKde žijí příběhy. Začni objevovat