Podpírají mě něčí ruce. Blouzním a oči mám zavřené, ale vím, že mě někdo nese. Nedokážu otevřít oči a tak to vzdávám a opět se propadám do tmy.
Když se probouzím po druhé, už oči nezavírám. Nechávám jim volný přístup a chvíli trvá než zaostřím. Jeskyně. Nade mnou se sklání Oliver. Je vyděšený. Každopádně mi je jedno jak se cítí. Ublížil mi svým výběrem dost ostrých slov. Zprudka si sedám a zatnu zuby. Dost na to abych nezařvala.
,,Opatrně." prosí mě.
Dotkne se mé paže a já ucuknu.
,,Nedotýkej se mě! To předtím si nebyl ty, mám strach když se tak chováš. To co se mi stalo za to...za to můžeš ty!" vyčtu mu.
Pokývne.
,,Já vím."
Trochu mě zaskočí. Přiznává si vinu? Ještě předtím nevypadal na někoho kdo si přiznává vinu, spíš na někoho kdo si myslí, že má pravdu. Podívám se mu do očí. Vím, že ho to mrzí, ale copak mu to mám nechat projít?
,,Když jsem tě tam viděl na té zemi, jak..." zadržuje dech.
,,se měníš a kvůli mé hlouposti, protože jsem tě naštval...měl jsem jen jediný cíl a to pomoct ti. Pomoct ti dál bojovat a né to vzdát po několika týdnech."
,,Sakra já to přece nevzdávám po několika týdnech. Ale uvědom si jak se ke mně chováš. Třískáš se mnou o zem v jednom kuse. Nejsem kus hadru s kterým můžeš vytírat podlahu!"
Dám hlavu do dlaní. Tolik ho nesnáším a tolik se snažím utlačovat mé city k němu až je to nemožné.
,,Omlouvám se. Možná...si můžeme dát dva dny pauzu. A slibuju, že už nebudu takovej debil." trochu se pousměje a já mu to oplatím. Nejde se na něho zlobit. Nejde se zlobit na jeho dokonalý úsměv.
,,Dobře." přitakám.
Trochu mě zaskočí. Opatrně si mě přitáhne k sobě a já se mu nebráním. Má mě v náručí. Trochu se červenám, ale snažím se to nevnímat. Lehnu si na jeho hruď a užívám si to ticho. Ani jeden z nás nic neříkáme. Pociťuji jen naše tlukoucí srdce a tu visící atmosféru mezi námi. Věřím, že kdyby šlo do tuhého, ochrání mě svým tělem. Ochránil by mě a dokonce by pro mě i zemřel. Takový je hrdina. Takový je Oliver Queen.
Díky :) PS: Guys chci vás poprosit kdo jste četli ode mě příběh Oblivion? Když tak koment, protože jsem psala ke konci tohohle příběhu, že zvažuji 2 díl tudíž Oblivion 2 ...a možná se na něj brzo vrhnu kdo jste ho četli tak vaše názory jestli by jste četli...
ČTEŠ
Já a můj vlk
FanfictionOliver Queen Felicity Smoke Felicity. Mladá nebezpečná dívka. Přesto teprve teenager. Co nebo kdo, je vlastně zač? Začíná pochybovat o tom, že má svůj život pod kontrolou. A pak pozná záhadného Olivera Queena.