4:Lord & Melina Düşes

438 11 2
                                    

3 hafta sonra

Lord

Aşığımla,cancağızımla evleneceğiz bu akşam hizmetçiler dört dönüyor.Düğün büyük olacak sanki.Düşesim Melina!Rüyalarda bile görmezdim,imkanı yok sanardım.

Vicdanıma sormayın!Çünkü rahat değil.Cidden,karım ve kızımı ayırmaktan duyduğum azabım çoook büyük.

Kızımız çok acı çekti.Leydim benim onu göndermek ile göndermemek arasında kalıyorum.Gerçekten gitmeli mi? Sıfırdan başlas mı ki benim hayatım;yahut kızım bir leydi gibi kalsa mı?Gafletime mi yenildim yoksa?Yada bu gerçek sahici sevdam mı? Ah...

Kahvaltıdan sonra giyindim.İkide bir hizmetçiler sırf düğün için tuttuğum adamlar geliyor.Bahçe konuklarımla dolmuş.

Düşesim Merila hazırlanmakta.Mutlaka öyledir sanıyorum.

Gelin

Arkadaşım Cadsoli"Kız sen fenasın!"diyor."Kafesledin." Diyor."Hahahahahaha.Benden korkacaklar Cadsoli,görürsün himayem altında olacak bu yer. Kızı tek problem.Kızı sebebiyetle çok uğruyor,o kız buradan gitmeli,yoksa eski düşes bozunutusu bırakmaz!"dedim.

Cadsoli çıkarken,üç görevli geldi. Eteklerimi düzelttiler,saçlarımı yaptılar.Korkuyorum.İçim içimi kemirdi sabah beri...Hissediyorum.O kadın birşeyler yapar.

Hizmetçiler çıktı.Biraz düzelttim kendimi.Mutlu oluyorum.Kocam lord!Kölelelerden hiçbiri yapamıyor böyle şeyler.

İki köle geldi şimdi son hazırlık.Birazdan şu kalabalık şahitliği ile,düşes Malina ilan edilecek olmanın verdiği heyecan.

İki köle-aynı köleler-eteklerimden tutuyor.Lord ile kol kola giriyoruz balkona çıkmadan.Yavaş yavaş tırmanıyoruz.O ses duyuluveriyor."Asiller asili Lordumuz ve müstakbel eşleri Malina hanım!"Balkona çıkınca,tükrükler;alkışlarla karışıyor."Orospu vs."diyenler,cümbüş resimen!

Lord beyaz duvakı kaldırmadan"Evet,bugün,ben bir lord olarak...Bir düşes ilanı edeceğim!"deyiveriyor.Duvakımı kaldırdı ve"Sen köle Melina;seni hür,düşes ve eşim ilanı ediyorum!"diyor!İşte bunlar çoğu şeyi değiştirir!Çok fazla hemde.

Kaetha

Kulağıma geldi.O karı lordumla evlenmiş.O köle bir düşes olmuş bile herşeyimi kaybettiğimi hissediyorum.

Bunu daha önce yapmadım ama bu akşam için içki içeceğim.Beni o paklar.Bir masa hazırlattım kendime.Bu gece içki içeceğim. Hemde kiminle?Uşakla.Odamda içeceģim.

1-2 saat sonra

İçki masasında kadeh tokuştuyoruz,bilincimi kaymetmek üzereyim.Uşak gömleğini çıkartmış kaslarıyla tam karşımda oturuyor."Gözlerime baaaak."diyor yarım yamalak."Senniii seviyorum!"diyor.

Buna kahkahayı basıyorum,"Hahahaha..."diye.Sonra onu öpüyorum onu ilk kez öpüyorum.O da şehvet dolu dudaklarını dudaklarıma basıyor.Şu saniye bitmesin.

Leydi Lensia

Annemin kahroluşunu hayal dahi edemem.O kadına ölüm!Ölüm.Elimi onun pis kanına bulamaya razı olurum,başka bir planım var.Onu ölüden beter etmek istiyorum.

Zavallı eski düşes Kaetha'nın intikamı siyah bir gölge gibi ebediyyen seninle olacak,merak etmeyesin köle.Babam dün"Anneni özlüyorsun."dedi.Yanına gitmek istemiyorum!

Onun buraya gelmesine razıyım.Bir ışık olsa,annem köşke gelebilse.O sefile düşes demeyeceğim.Ölü ve diri tüm düşeslere hakaret olur bu...

Düşes Milena

Bu sabah çok güzel uyandık.Kahvaltımıza inmeden en şatafatlı elbisemi giyiverdim. Ardından gitip,oturdum.

Sofra mofra derken vakit akıııp gidiyordu.

1 hafta sonra

Kaetha

"Kaetha,gebesin!"bu duyduğum gercek miydı?

"Ne?"deyiverdim.Ebe kadın"Kutlu olsun efendim..."dedi.Gebeydim.Karnımı ellerimle tuttum.Sevincimin haddi olamazdı,olmadı.Milena,sonun geldi.Lordumdan hamile biriyim.

Hemen arabaların hazırlanmasını istedim."Arabamı hazırlatın."yaşlı hanım hemence arabayı hazırladı Bay Chinstonso'ya"Bayım,lordumdan gebeyim!Gitmeliyyim."dedim.Şaşkınca"Ta...Tamam."deyiverince arabaya atladım.Uşak arkadaşıma elveda etmek için giderken onun iki günlük başka biryere gittiğini anladım.

Arabada gülücük saçıyorken;bir buruk var kalbimde.Niçin?Bilmiyorum.Uşaktan çok uzak olacağım,önemi yok.Herşeyimi geri kazanıyorum.Ben düşesim Kaetha.

Köşk-

Köşke gebe dönmüştüm.Lorduma gittim."Lordum..."dedim."Kaetha seni hiç beklemiyorduk"dedi."Ben gebeyim.Gebeyim lord."dedim.O karının yüzü ekşiyiverdi.

Ekşimişti.Kızıma sarıldım."Kardeşin olacak birtanem."dedim."Na...nasıl?"diye sorarken,onu öpücüklerle boğdum."Kuzucuğum,"diyorum.

DÜŞESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin