8:2 Müjdee!

262 4 1
                                    

6 ay sonra
Kaethaa

Bu sabah sancısız uyandım ama şu an çok çok sançılıyım.Çok acı çekerim şimdi.Karnımı tutuyorum ve nefes veriyorum."Aaaaaaa"diyr bağırdım ve şimdi içer iki kişi giriverdi."Çocuk geliyooooorrr!"diye haykırdım!

"Çocuk,çocuk mu?"diyor panikle. Bir hekim hanım girdi içeri ve şuan panikliyorum."Aaaaaa"diyorum"Aaaa" "Aaaaaa" "Aaa"çığlığım ve kadının elinde küçük bir bebeği çıkarıvermesi bil oldu!

"Kız bu.Senin kızın."

Bir kocaaa kahkaha attım mutlulukla.Canım çok yandı,ama değmiş idi.Kucağımda o adamdan, bir çocuk sahibiydim. O adam,itiraf etmeliyim artık...O gözler özgülük ormanım olduğu adamım,ben ona AŞIKTIM.

Leydi Lenia

Anneciğin na'pıyor acaba!?Bilin mezlik içimi yiyor!Her neyse"Ah,haydi git de bana bir sofra kur.Lütfen."diyorum.Daha sonra"of..."diyorum.Yaşadığım ağır geliyor.Bazen diyorum ki canıma kıysam mı?Böyle deli oluyorum.

Bana üvey annemi soracak mısınız?O hadsiz,hergün kaleyi içtrn fethediyor.Birgün annemden kalan bir en güzel vazoyu parçaladı.Delirdim."Ona ait hiçbirşey olmayacaaaak!"diye bağırmıştı.

Düşes Milena

"Ne hamile miyim?"diyorum.Ah nihayet hamileyim.İnanıyorum ki;bu bebek seni siler.Kızını da. Öldünüz siz.Yeni bir çağ başladı! Eceliniz geldi işte,eceliniz bu bebek.

Yalvarsanız da bana;affolmaz.O hekim,bana dönerek."Gideyim." dedi ve gitti.Seni gömeceğim Kaetha...

Lord

"Bebeğim doğmuş!"ahahaha bebeğim olmuş.İçimdeki saçma sapan mutluluğu atıyorum.Bir defa bile babalık etmeyeceğim bir bebek için mutlu olsamda,sa kın unutma,o Chinsonso'nun bebeği.

İçeri giren köle"Efendim,size müjdem var!"dedi.Şaşırarak"Ne müjdesinden bahsediyormuşsun?"dedim."Efendim,bir bebeğiniız olacak."

Kısa oldu,kusra bakmayın,bu benim için önemli bir kısımdı.

İyi okuyuşlar..

DÜŞESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin