25:Zaman Zaman

114 2 0
                                    

1 sene sonra
Düşes Milena

Geçen gün,15.yaş gününü kutladığımız Lensia,çok yakındır gidiyor.Çok mutlu bir olay benim adıma.Oğlum da yavaş yavaş büyüyor ya.Yavaşça emelime ulaşmak üzereyim ben.Planım,lordumu bir an önce sahte evraklarla,lordluktan aldırtmak.Onu aldırtırım.

Sonra da sevgili oğlum Fernoin lordumun soyunun devamı olur ise,kurtulmuş oluruz.Fernoin'e şimdiden belletiyorum,"Burası sana ait.Sen Lord Fernoin'sin.Burası,altınlar,elmaslar ve vereceğin kararlar senindir."diyorum.Küçük oğulum,canım.

Leydi Lensia

Her doğum günümde,biraz daha yaklaştım o evlenecek olduğum güne.Evlilik hakkında hiçbir fikrim yok.Kızlar,annelerinden öğrenir kadın erkek ilişkileriyle ilgili merak ettiklerini.Benim annem 10 yaşından bu seneye kadar benden ayrıydı.Dünyanın en mutlu çocukluğuydu.

Öyleydi tabii.Hizmetçimin gelmesi ile kendime geliyorum."Leydim,aç kaldınız.Birşeyler yeyin lütfen."dedi."İstemiyorum.Doğrusu,hiçbirşey istemem annem gideli 5 yıl oluyor.Meydanı iyice bu kadına bıraktık."diyorum hemen."Boşverin leydim mühim haber,Kontes ile kont akşama gelecek."diyor.

Evet,beni biraz tanımak ve alışmak,sevmek için geliyorlar. Ama onlara lanet ediyorum Kaderime boyun eğiyorum.Buna mecburum ben.Ben o kont ile evleneceğim.

Akşam olurken,hizmetçilerin dedikodularını işitiyorum.Fernoin için iki yeni köle geldi.Hizmetçi nufüsumuz arttı.7 iken 9 oldu.İçlerinden birisi"Kız,ne şanslı.Kontes olacak.Bizim gibi kölesi değil!"dedi.Bir diğer kadın"Babam beni de bir konta verseydi..."dedi.Derin iç geçirdi.

Bana özenmeleri,kendimi özel hissetmemi sağlıyordu.Annem gelmiş bile.Böyle bir gecede o da olmalı.Kapıyı hizmetçimiz açıveriyor ve annem koşar adım gelip,saçımı okşuyor."Leydim çok korkuyorum ben ama.Ya kin tutan,pis kalpli insanlar ise?" dedi."Sakin ol anne."

Milena gelince anneme öfkeli bir halde bakarak"Tatlııııım,böyle kalabalığa gerek yoktu."dedi.Ona haddini bildirmek zorundayım."Leydim diyeceksiniz.Aksi halde olan olur."dedim."Bağışlayın leydim."derken annemin yüzünde zafer vardı.

"Annemin böylesine özel bir akşamda olmasını münasip gördüm ben."dedim gülerek.

Annemle masaya geçtik.Önce lordumuz teşrif ediyor."Lordum."diyorum."Ah hoşgeldin Kaeta.Geleceğinden haberim yokdu."dedi."Onu davet ettim.Böyle bir gecede o olmalı.O benim annem.Her ne kadar burada ikamet etmiyor olsa da" dedim.Misafir geliyor.

Kontes Margaret göründüğü an "Kontesim,"dedi Milena."Buyurun."dedi bir köle. Kontes sandalyesine oturdu.Önce anlamsızca baktı."Sizin olacağınızı bilmiyordum."dedi."Evet,sizi tanımıyorum.Sevgili kızımı veriyorum."dedi.

Bu arada bende,koltuklardan birinde oturan esmer çocuk, gelecekte kocam olacak ha?Çok garip."Oğlumla pek karşılaşmıyorsunuz efendim."dedi kont."İşte o.Oğlum kont."dedi."Ah çok akıllı birine benziyorsun,anne ve baban epeyce şanslı."dedi lordumuz.

İlerde kocam olacak çocuğun sesini ilk kez duyacağımdan heyecan kapladı içimi."Öyleyimdir,teşekkür ederim efendim."dediğinde şuan şok içerisinde ona bakıyorum çok nazik!Doğru şirinmiş.

Lordum gülümseyerek kadeh kaldırırken"Kontum,büyük düğün önümüzde ki yaz."dedi."Kabul,bakalım."dedi adam.Kontes Margaret beni iğrenerekten süzüyordu."Fazlaca zayıf."dediğini duydum."Siz ne dersiniz kontesim?"dedi annem."Kabulumdur eski düşes" diye gülüp,şerbet içti.

"Lordum"dedim."Efendim güzel kızım?"dedi."İzin verirsen,ben artık kalkayım.Haydi afityetle."dedim ve ayaklandım. Odama ilerlerken kontes Lensia diyordun kendime.Kontes Lensia ne güzel.Zaman zaman bu konaktan kaçmak için evlenmeyi dilerdim.Küçük bir çocuktum...Şimdi,16 yaşındaki kadın olmak tuhaf.

O çocuk ve cümle ailenin gittiğini duyunca,yatağıma yattım,uzun uzuun hayal ederek uykuya dalıyorum.

Sabahın ilk ışığı,kontes Lensia'ı yani beni,uyandırırken hizmetçim odaya dalıyor."Erken kalkmışsınız leydi."dedi."Yani kalkmışım öyle.Sorun yok." dedim.

Sevgili arkadaşlar,okuduğunuza minnettarım.

Sevgiler ile,Sinem Elver

DÜŞESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin