18-Orman

116 3 0
                                    

Ormanın ıssızlığını,bir prenses gibi güzel kız beyaz elbisesiyle yürüyordu.Kız,Hillary'ydi.Ahşap klubedeki annesi ve babasına baktı.Asla bilemeyecek miydi bir uşağın çocuğu olduğunu acaba?

Annesi ormanda,çok göşterişli değil,pembe,normal bir kıyafeti tercih etmişti.O hizmet etmezdi,lakin bu evde yemek yapmaya çalışıyor ve uşak da yardım elini uzatıyordu."Buradan asla gitmesek...Kızım baba demeyi öğrendi.Lakin bana değil,o adama..."dedi.

"O adama baba demesini istemiyordum."dedi Kaeta."Evet sevgilim."dedi."Biliyor musun?" dedi Kaeta.Uşak,"Hı?"dedi."Ben düşes olmaktan vazgeçtim."dedi."Niye?"dedi uşak.

Onun elinden tuttu ve sürükledi.Orman evinden dışarı çıkardı eve çok yakın çimlerde oynayan Hillary'ye,manzaraya bakarak,"Burada bir insanın sahip olmak isteyeceği herşey var.Bir aşk.Aşkının meyvesi,özgür yaşam.Kısıtlamalardan,halktan çooook uzakta.Sevmediğim kim ise o burada yok..."dedi.

Auerl

Bu sözleri şaşırıyor ve onu kucağıma alıyorum.O kucaģıma aldığım ilk an ufak bir çığlık ve kahkalar atıveriyor."Sana sahibim.Ve bu,iyi hissettiriyor." dedim."Ve sen benim ormanım.."diyor.Onun burnuna burnumu yaslıyorum çağlayan suyun dalga seskerini duyuyoruz.

"Ölüm vaktim gelince...Sen yanımda ol isterdim.Bende gözüne bakar,şarkıları yaşarım.Dünyam."dedim."Ölmek mi?Öldüğün zaman ben yaşayamam.Kızımız sensiz yaşayamaz,ben sensiz yaşayamam.Olmaz yani,anlıyor musun?"dedi."Ya."dedim.Onu indirdim.Zıpladı.

"Kızım bensiz olur ki.Sadece uşağının öldüğünü düşünür.Ben olmasam da olur Kaeta."

Lord

Sevgilimin ve Fernoin'in gözleri bana hayat oldu.Fernoin varisim,Lensia yakında 13 yaşını kutlayacak imiş.O artık 13.Yakında da 16 olur.O evlenecek.Onu konta vereceğime andım var.Onu kontes etmek isterim.

Kontes olmak ona çok şey kazansıracaktır.Kontes Margaret ona çok şey öğretebilir.Nihayetinde o 25 yıl oluyor,kontes.Margaret,benim sevgili dünürüm olacak.Kontum da.Milena bu fikre bayıldı.

Şimdi ona"Kontes olunca,buradan gidecek.Çok da az kaldı.Onu özleyeceğim.O yaklaşk 31 hayatımın 12 senesinde vardı.Ondan kopamayacağım.Korkuyorum."dedim.Bunun demem ile suratında tuhaf bir ifade belirdi...

Milena

Ne diyor bu adam!?Ne çıkıyor ağzından!Kızını özleyecekmiş.Unutmalı.Kızını aklından def etmeli.Onun hayatımızda yeri olmaz."Oğlumuz,yokluğunda acınıza gölge düşürecek."dedim.

"Emin olamıyorum,aşkım.Kızım ilk göz ağrım.Onsuz bir hayatımın olmasını istemem. Kont çok uzakta yaşıyor.O oraya giderse işim zor olacak.Hangi baba kızını unutur."dedi.Öfkeleniveriyorum.

"Sevdiğim,Fernoin'i düşünelim bundan sonra.Onun istikbali parlak.O bir lord olacak.Sevgili kızımız Lensia'nın evliliğinin başarı getireceği besbellidir.

1 ay sonra

Lensia

Elbisemi ve ikinci hizmetçimin yaptığı saçımı düzeltiyorum.Benim iki,lord iki, Melina'nın 2-anneminkiler kovuldu-Ortak bir hizmetkâr var.

Krem renkli kıyafetime,göz gezdirirken,bir yaş daha büyük olmanın hüznü doldu kalbime. 13 oldum.Artık 3 yılım kaldı.Babamla konuşmazsam;meydan Melına'ya kalmıştır.Evlenmeyi istemiyorum ama doğrusu kontes olmak isterim tabii.

Yetkilerim artarsa,sevgili anneciğimi geri getirebilirim belki.Buna yetkim olmaz ama.Ben annemin buradaki tek temsilcisiyim.Bahçeye iniyorum.

Pasta ve mumları üflüyorum.Milena"İyi ki doğdun Lensia!"diyor sapsahte gülüşü ile. "Leydim diyeceksiniz düşesim.Size emrediyorum. Karşınızda Lensia diye hitap edebileceğiniz biri yok.Bir asil var.Anlamıyorsunuz lakin anlayacaksınııız."dediğimde babam"Lensia."dedi.

"Rica edetim bu konuda emrime karşı gelmeyin lordum.Zira bu kadın,bana hitap şeklini öğrensin nizamı bellesin.Yoksa başı belaya girer."dedim."İyi ki doğdun benik güzel leydim."dedi babam."Teşekkür ederim lordum."dedim gülümseme ile.

"Ah,güzel Lensia'm..."dedi babam ağlıyor idi.Bana armağanını,köle getirdi."Bak bakalım leydim.Beğenecek misin?"diye sordu.Muhteşm kutuyu açtım içinde bir elmas bilezik vardı.

"Beni onurlandırdınız."dedim."Leydi hazretleri bunu beğenir mi?"dedi Milena besbellidir kinaye bu.Kinaye.Kutudaki esvaba bakarak,"Sağ olun."dedim."Sana düğün armağanım."dedi."Çok komikmiş."dedim."Yoo,cümle âlem haberdar.3 sene kaldı evleneceksin."dedi."Orası öyle kolay olmuyor."

DÜŞESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin